Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3930 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אני רק אגיד לך דבר כזה, האם אישתך בת להורים בעלי אזרחות (דרכון בתוקף ומספר מביטוח לאומי האמריקאי) אמריקאית ?

האם בנוסף לתעודת לידה שלה יש לה מסמך מביטוח לאומי האמריקאי (מה שנקרא social security) ?

האם אישתך ביקרה בארה"ב איי פעם ? אם כן , על איזה אשרה היא נכנסה?

התשובות לשאלות האלה יקבעו כמה אפשרי\פשוט\ארוך\יקר יהיה התהליך.

באשר לך , לא זכית בכלום אם אין לך כוונה לעבור לגור בארה"ב. תצטרך להוציא אשרת תייר כרגיל.

 

אמא של אשתי נולדה בארה"ב והאבא היה יליד הונגריה ועלה לארה"ב. כשאשתי נולדה הם עלו לארץ. יש לה רק את התעודת לידה והיא לא ביקרה מעולם בארה"ב מאז שהם עלו לארץ.

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם
אמא של אשתי נולדה בארה"ב והאבא היה יליד הונגריה ועלה לארה"ב. כשאשתי נולדה הם עלו לארץ. יש לה רק את התעודת לידה והיא לא ביקרה מעולם בארה"ב מאז שהם עלו לארץ.
אם האימה שלה גרה שמה כל השנים ולמדה שמה (יש איזה סכום שנים מינימלי שחייבים ללמוד שמה) אז היא הילדים שלה גם יכולים לקבל אזרחות, וזה לא משנה אם הילדים שלה(אשתך) נולדה שמה או לו, כל זמן שהיא לא גרה שם כמה שנים, וכדי שאשתך יקבל אזרחות אז אתם צריכים להביא אישורי לימודים (תעודות וכדו') של האימה ועוד דברים.
פורסם

היי,

אני אספר לך את הסיפור של אמא שלי, מקווה שזה יעזור.

אימי בשנת 1969 עברה לארה''ב, כי סבא שלי (אבא שלה) קיבל עבודה בתחום הרפואה.

היא שהתה שם סביבות 10-12 שנה.

בתחילת שנות ה- 80 היא עלתה לארץ, וכאשר התחתנה עם אבא שלי (בשנת 1986) הוא לא קיבל שום אזרחות\ויזה\ גרין קארד.

אבל בתקופה שהם התחתנו (1986), אם אבא שלי היה רוצה לקבל ויזה\גרין קארד, הסיכוי שהוא היה מקבל היה יותר גבוה מפני שאמא שלי אזרחית,

אבל גם זמן התהליך והתליך אותו דבר למי שאין במשפחה אזרח אמריקאי.

אבל אני ואחים שלי שנולדנו אוטומטית קיבלנו אזרחות, כי אמא שלי שהתה בארה''ב מספיק שנים, ובטווח של גילאים.

אבל הפקיד בשנות ה-90 (היא הלכה לבקש אזרחות לאחים לי, אני עוד לא נולדתי) אמר שאם היא הייתה נולדה בארה''ב ובגיל 14+- הייתה עולה ארצה אני ואחים שלי לא היינו מקבלים אזרחות.

בעקבות הסיפור, לי,לאחי,לאחותי ולאימי יש אזרחות אמריקאית, לאבא שלי אין.

כיום אחותי גרה,לומדת,עובדת בני יורק, כמובן שלא עשו לנו שום בעיות, רק היא הייתה צריכה להוציא\לקבל SOCIAL SECURITY.

שים לב שמה שנכתב פה היה תקף לשנות ה-80 עד שנת 98 השנה בה נולדתי, תבדוק אם זה השתנה.

מקווה שעזרתי,שנה טובה, רועי.

רועי

×
×
  • תוכן חדש...