Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3937 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים,

 

רכשתי לאחרונה פיג'ו 208 GTI 2013. ברכב מערכת מובנת, קיבלתי את הרכב כאשר הורכבו בו כבר מגבר, סאב וקומפוננטים, אך הסאונד היה מזעזע.

 

החלפתי את הקומפוננטים והמגבר לשלי ( cerwin vega 900 ו- Focal D2) ועדין נשמע נורא.

 

כפי הנראה למערכת של הרכב אין יציאת RCA מוכנה והשתמשו שם במתאם.

 

האם יש דרך סבירה לפתור את הבעיה או שעליי לוותר על המערכת המובנת?

 

האם יש מתאמים כאלו שעושים עבודה טובה?

פורסם

המתאם הנ"ל ניקרא מנחת

הוא הופך את יציאות הרמקולים במערכת המובנת ליציאות RCA לחיבור מגבר.

ישנם מנחתים מרמת מנחת בסיסי ועד מנחת\פרוססור יקרים שמתחברים למערכת המקורית.

 

אבל אם רמת הסיגנל של המערכת המקורית גרועה לא יעזור כלום

ובכל אופן אני ממליץ לך להחליף את המערכת המקורית, ברוב המיקרים

זה הפתרון הטוב ביותר מכל הבחינות.

פורסם

תודה על התגובה, האם לידיעתך יש מערכות המתאימות למבנה הפלסטי של ה208 עם יציאת RCA?

 

אגב הבנתי שהמנחת הזה AudioControl LC2i יכול לעשות עבודה טובה, האם ניתן להשיג אותו בארץ?

פורסם (נערך)

נישאלת השאלה האם המסך שולט על מסד נתונים של הרכב או שהוא עומד בפני עצמו

ממה שידוע לי אין מסגרת רדיו תחליפית ויתכן שתצתרך שם עבודה קוסטום {זה לא בעיה }

מה שכן זה לא זול ,יתכן שמבחינה כלכלית גרידא תיאלץ להשאר עם המערכת המקורית בסופו של דבר.

 

המוצרים של אודיו קונטרול הם מוצרים ברמת איכות גבוהה והמחירים בהתאם

מדובר במנחת איכותי 2 ערוצים ,מוצרי אודיו קונטרול לא נימכרים בארץ למיטב ידיעתי

אולי במקומות בודדים מיבוא יחידני של חנות כזו או אחרת.

 

במידה וזה יהיה עסק יקר להחליף את המערכת המקורית

הפיתרון האיכותי יותר הוא לא שימוש במנחת אלא במנחת\פרוססור.

לדוגמא AUDISON BIT10 שהוא פרוססור מנחת איכותי

שגם מגיע עם חיבור AUX חיצוני להתקנים ניידים מה שאומר שאתה בכלל

יכול לעקוף את המערכת המקורית ולקבל סיגנל איכותי מהתקן נייד ישירות למערכת.

 

ישנם מכשירים יותר מתקדמים כמו AUDISON BIT10D או AUDISON BIT1 שמגיעים

עם כניסה אופטית בחיבור להתקן נייד עם יציאה אופטית אתה יכול אפילו

לקבל סיגנל ברמה הגבוהה ביותר.

 

בשורה התחתונה הכל תלוי כמה רחוק אתה רוצה ללכת עם זה.

 

בנושא ההתקנה ברכב שלך הייתי ממליץ לך להתיעץ עם יוסי מעילית קאר אודיו.

http://www.ecaudio.co.il

עריכה אחרונה על ידי AUDIO KING
×
×
  • תוכן חדש...