שלום חברים,
רכשתי לאחרונה פיג'ו 208 GTI 2013. ברכב מערכת מובנת, קיבלתי את הרכב כאשר הורכבו בו כבר מגבר, סאב וקומפוננטים, אך הסאונד היה מזעזע.
החלפתי את הקומפוננטים והמגבר לשלי ( cerwin vega 900 ו- Focal D2) ועדין נשמע נורא.
כפי הנראה למערכת של הרכב אין יציאת RCA מוכנה והשתמשו שם במתאם.
האם יש דרך סבירה לפתור את הבעיה או שעליי לוותר על המערכת המובנת?
האם יש מתאמים כאלו שעושים עבודה טובה?