Jump to content

Or Yarkoni

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

הנקודות של Or Yarkoni

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. תודה על התגובה, האם לידיעתך יש מערכות המתאימות למבנה הפלסטי של ה208 עם יציאת RCA? אגב הבנתי שהמנחת הזה AudioControl LC2i יכול לעשות עבודה טובה, האם ניתן להשיג אותו בארץ?
  2. שלום חברים, רכשתי לאחרונה פיג'ו 208 GTI 2013. ברכב מערכת מובנת, קיבלתי את הרכב כאשר הורכבו בו כבר מגבר, סאב וקומפוננטים, אך הסאונד היה מזעזע. החלפתי את הקומפוננטים והמגבר לשלי ( cerwin vega 900 ו- Focal D2) ועדין נשמע נורא. כפי הנראה למערכת של הרכב אין יציאת RCA מוכנה והשתמשו שם במתאם. האם יש דרך סבירה לפתור את הבעיה או שעליי לוותר על המערכת המובנת? האם יש מתאמים כאלו שעושים עבודה טובה?
×
×
  • תוכן חדש...