Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3941 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב, אם ככה נקנה את ה eset, תודה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
מאיפה הבאת את זה?

הגרסה הבסיסית (שזה מה שאתה מקבל מ AVG) עולה 120 בערך

תשלם על שנתיים תקבל 3.

תקנה חבילה משפחתית - תשלם בערך כפול ותקבל רשיון ל 4 מחשבים.

 

אם אתה מרוצה אז אין בעיה, בתור אנטי וירוס הם טובים, כל הזבל שהם שמו מסביב זה היה too much בשבילי.

 

 

פשוט בדקתי באתר שלהם...

פורסם
מאיפה הבאת את זה?

הגרסה הבסיסית (שזה מה שאתה מקבל מ AVG) עולה 120 בערך

תשלם על שנתיים תקבל 3.

תקנה חבילה משפחתית - תשלם בערך כפול ותקבל רשיון ל 4 מחשבים.

 

אם אתה מרוצה אז אין בעיה, בתור אנטי וירוס הם טובים, כל הזבל שהם שמו מסביב זה היה too much בשבילי.

 

טוב שכנעתם גם אותי, אבל מאיפה המחירים הזולים האלו?, באתר שלהם יש מחירים אחרים לגמרי.

פורסם (נערך)

באתר שלהם בארץ, עבור מחשב אחד -

שנה - 199 ש"ח.

3 שנים - 398 ש"ח.

 

מבדיקה שביצעתי בעבר, נאמר לי שאין בעיה להעביר את הרשיון למחשב אחר במידה ואתה מחליף מחשב נניח במהלך 3 השנים. כך שזה לא הולך לאיבוד.

 

אגב, את הרכישה אתה יכול לבצע מכל אתר שלהם בעולם (יתכן צורך בשימוש ב-VPN או משהו בסגנון), ואז אולי המחיר יצא נמוך יותר או שתמצא דיל/קופון טוב.

עריכה אחרונה על ידי Tom_22
פורסם

צודקים, משום מה היה לי מחיר אחר בראש והוא לגרסה הבסיסית ולא ל smart security.

הרגיל עולה 160 וה smart security עולה 200.

סליחה על ההטעיה.

 

אני יכול לתת עוד קצת הנחה על המחירים האלה.

×
×
  • תוכן חדש...