Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אודי Q7 החדשה. מפגש הכרות.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3945 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אני עדיין לא מבין למה משמשת הקטגוריה הזו, הוא לא ג'יפ אבל בכל פעם שצריך להכנס אליו צריך לטפס, הוא לא מתנהג (לעומת A6-8ׂ 9) בגלל מרכז כובד גבוה, הוא זולל דלק בגלל אותם סיבות. אז למה לעזאזל צריך לייצר רכב שבעצם לא פוגע בכלום אבל כולם מתים לשים עליו את היד?

ד''א תא מטען מתכוונן היה כבר לפני 10 שנים בסיטרואן

 

ענית לעצמך על השאלה.

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מיכאל כרמי - אתה שואל למה צריך. אף אחד לא צריך. אנשים רוצים.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

לאנשים שונים יש צרכים שונים

 

במקרה כאן להסיע 6-7 נפשות

 

ואז כל אחד לפי כיסו /האגו שלו.

 

תפקיד היצרן לזהות את הצורך ולבנות משהו מתאים.

 

תופעת השופוני היא חוצת יבשות גזעים ומינים

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

יש בבהמה מגודלת איזה חן מסויים, שמשדר אווירה של בטחון ששום רכב פרטי לא יתן לך.

אתה משנע בו את הדברים היקרים לליבך שהם מאוד שבירים ואתה לא רוצה שהם ישברו.

יחד עם זאת, כשהתחלתי לטחון כל יום מעל 100 קילומטר קניתי SUV כי אני גומע בו מרחקים בבטחה ובלי להתעייף לאומת פרייבט רגילה.

שלא תבינו לא נכון. בתור בעל כלי (רכב) גדול, אני חובב רכבים קטנים דווקא. אבל יש אילוצים.

לא מתיאם לי לנסוע בטויוטה סיינה או פורד GALAXY. אני לא מספיק דתי בשביל זה. עניין תצרוכת הדלק לא רלווטי. מיניוואן אוכל אותו דבר.

לענין המתלים אין חולק על כך שבסיטרואן המערכת ההידרו-פנאומטית הייתה לפני 30 שנה. כאן פשוט אין בומבות שנוזלות ושאר מרעין ביישין.

פורסם

תודה על הסקירה, נשמעת הוגנת.

 

כתבת בסקירה -

מה עם הלנדרובר דיסקברי? מכונה מצויינת עם עלויות אחזקה אסטרונומיות, ירידת ערך אגדתית ואמינות מפוקפקת.

רק כי הזכרת את הדיסקברי, אני מזכיר לנד קרוזר ארוך, עם שורה שלישית חשמלית גם הוא,

אמינות אגדתית, שמירת ערך שנותנת מעל המחירון ומשאיר אותך עם 300 עודף בערך.

 

ואם כבר אמרת ירידת ערך ואמינות מפוקפקת, אזי גם אאודי לא מבריקים שם במיוחד.

The first one to get angry loses

פורסם

נכון. יש גם יונדאי סנטה פה שמשאיר אותך עם עודף מ300. אבל האם אלה באמת המתחרות של Q7?

האם עליה לחשוש מהן? נדמה לי כם שאי אפשר לקנות LK150 ארוכה בפחות מ300. לא?

פורסם

רק כדי להעמיד דברים על דיוקם, כי יכול להיות שמישהו לא שם לב לכך - לרכבים הללו (Q7, X5) יש גם גרסאות "פשוטות" (נראה לי שרק ב-5 מושבים) שמחירונן עומד על פחות מחצי מיליון ש"ח, ובדר"כ הן נמכרות במבצעים (או בסתם הנחת מו"מ) שמביאים אותן לסביבות ה-450 אש"ח על הכביש, ולעיתים אפילו פחות.

פורסם

מרצדס ובמוו מתחילות ב505 אש''ח. לא זכור לי ששמעתי אי פעם על מבצעים או הנחות על דגמי כניסה. בכוונה לא התייחסתי למחירים בפועל כי זה ךא רלוונטי. הייתה לי במוו 7 שנקנתה בימי קמור בהנחה של 200 אלף שקל. אחר כך דלק מוטורס הורידו אותם לבד. אבל אם ברכבים של פחות מחצי מליון עסקינן,

ניתן לרכוש ב440 אינפיניטי עם שורת מושבים שלישית, עורות, גגות, מצלמות ועוד שטויות שאין בדום רכב שעולה עוד 100 אלף.


×
×
  • תוכן חדש...