Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3843 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לדעתי אין צורך בתוספים ואפילו האתר של המשרד לאיכות הסביבה כותב שהדלק בארץ כבר מתוסף לפי חוק בתוספים שתפקידם לא רק לזהם פחות את הסביבה, אלא גם לשמור על מערכת דלק נקייה.

לתשומת לבכם.

הנה קישור:http://www.sviva.gov.il/subjectsEnv/SvivaAir/CarPollution/Pages/EmissionsTest.aspx

  • תגובות 60
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

שלום חברים, יש לי סיאט איביזה שנת 2012, מנוע 1200TSI.

יש לכם המלצה לתוסף דלק? אולי שישפר טת צריכת הדלק ואת הסחיבה?

האם נסיעה עם נורה כמה פעמים יכולה לגרום להצטברות לכלוך ונזקים?

 

תודה :)

פורסם

נסיעה עם איזו נורה?

ולא, אני לא מאמין בתוספים מאחר והדלק בארץ של החברות הגדולות (סונול, דלק, פז, דור אלון) הוא באיכות גבוהה וכבר מתוסף באי אלו רכיבים.

פורסם

לא אמורה להיות בעיה עם נסיעה עם מעט דלק.

ישנה אמונה שבנסיעה מסוג זה משאבת הדלק שואבת את הלכלוך שהצטבר בתחתית הטנק וזה עלול לסתום את פילטר הדלק. אבל לרוב המשאבה גם ככה שואבת מתחתית המיכל ככה שזה לא כ"כ רלבנטי, ובמיוחד מרכב מהשנתון שלך. היה והלכלוך צפוף פחות מהבנזין ולכן הוא צף וישאב רק כאשר מפלס הדלק נמוך מאוד - זהו בדיוק תפקודו של פילטר הדלק. בקיצור סע כרגיל, בלי דאגה.

פורסם

יש כימאים בקהל?

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

ובסופו של יום, רק מתנול?

לא מתככנים להשתמש כחנוכיה - תמיד זה יכול לגמור על הראש של מישהו... :wink:

 

אין ספק. היופי חולף, אבל הרפס הוא נצחי.

 

בסוף יבוא אחמד וירסס איך שיצא לו.
פורסם

בימים אלו סיימתי קרוב ל9 ליטר מאתנול כאשר הוספתי קרוב לליטר מאתנול בכל תדלוק(טנק 35).

צריכת הדלק נשארה כמו שהייתה(1/14), אבל אין לי ספק שיש הבדלים בתגובת המנוע,

במנועי 1000 קל מאוד להרגיש שינוי בתגובת המנוע, החל מתדלוק בתחנת דלק ספציפית ועד למזג האוויר.

נשאר לי עוד כחודש עד לטיפול 7 אלף המיוחל ואיתו אפרק את המצתים ברכב ואבדוק את מצב התא הבערה בעזרת מצלמה.

עד אז נסתפק בתחושה הפסיכולוגית המעודדת.

הראל

החיסכון שלך - ההנאה שלנו !

איפה הקאץ' ?

פורסם

דני, לדעתי כן חשוב ראש הבוכנה.

1, פיח מאסיבי על ראש הבוכנה מוריד את יחס הדחיסה ובכך מוריד את הספק המנוע.

2. פיח מאסיבי על ראש הבוכנה יכול לגרום להצתה ספונטנית, כמובן שזה לא בריא למנוע.

3. אני מניח שניקוי פיח מראש בוכנה בסופו של דבר גם מנקה ומשחרר את הרינגים, ופה הירידה בצריכת השמן.

רועי

פורסם
דני, לדעתי כן חשוב ראש הבוכנה.

1, פיח מאסיבי על ראש הבוכנה מוריד את יחס הדחיסה ובכך מוריד את הספק המנוע.

2. פיח מאסיבי על ראש הבוכנה יכול לגרום להצתה ספונטנית, כמובן שזה לא בריא למנוע.

3. אני מניח שניקוי פיח מראש בוכנה בסופו של דבר גם מנקה ומשחרר את הרינגים, ופה הירידה בצריכת השמן.

כל מילה בסלע, כאשר מנקים פיח ברכב בן 15 יש הבדל משמעותי.

הראל

החיסכון שלך - ההנאה שלנו !

איפה הקאץ' ?

פורסם

ראית פעם על אמת ולא ביוטיוב פיח מסיבי על בוכנה שאתה חושב שכל מילה בסלע?

נסעת ברכב שהיה לו כזה פיח והרגשת את הכל התופעות שרועי ציין?


×
×
  • תוכן חדש...