Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3973 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כבר תקופה שאני חושב על קניית רכב ספורטיבי, ממש רגע לפני קבלת החלטה הייתי רוצה לקבל תשובות ולדעת מה ההבדלים בין הדגמים ובסופו של דבר לקבל את ההחלטה הנכונה.

הרכבים שאני מתלבט לגביהם:

התקציב באיזור ה 100k.

 

seat leon cupra 2008+

seat leon fr 2010 +

golf gti mkv 2009 +

seat leon fr mqb gen3 1.8t 2014 + - אני יודע שהאופציה חורגת מהתקציב, מעניין אותי לדעת איך היא ביחס לשאר הרכבים והאם תוספת המחיר שווה את המאמץ.

 

1. מאיזה דור המנוע שיושב בסיאט לאון קופרה מהדור השני (2008 ואילך).

2. מה ההבדל בין ה לאון קופרה ו הליאון fr ?שתיהן מהדור השני.

3. עד כמה הרכבים הללו אמינים מבחינת מנוע/גיר, לאיזה פרטים לשים לב במעמד הקניה.

4. עושה רושם שהרכבים הללו מתומחרים הרבה מעבר למחירון, מה נהוג לשלם?

4. קיימת במשפחה סיאט fr 1800t החדשה, האם היא נחשבת ליותר ספורטיבית/מהנה משתי הרכבים שציינתי ?

 

תודה לכולם.

hu: hx-d2- amp's - gensis 4channel, st60, monoblock:clif cd1.1lx , speakers: hat l6 l4 &l1pro, subwofer- 10w3v3

פורסם

1. הדור שיושב בסיאט לאון קופרה הוא פחות או יותר כמו בגולף GTI MK5, אך עם הספק משודרג למיטב זכרוני.

2. הלאון קופרה היא הגרסה הספורטיבית של הלאון, בערך כמו GTI לגולף, ST לפוקוס, RS למגאן ודומותיהן. ה-FR היא רמת אבזור/ גימור ספורטיבית עם חלק מהנראות שיש לקופרה, ומנוע חזק (אבל לא ברמה של הקופרה).

3. לגבי האמינות- היא מאוד תלויה בשנתון ובאופן השימוש ברכב. לפי מה שאני יודע, בגולפים וב-VAG בכלל ככל שהשנתון יותר גבוה האמינות יותר טובה (אל תסמוך על זה, אבל אני מכיר מקרים לא מעטים שזהו המצב). לגבי הגיר, אתה מחפש ידני או אוטו'? לפי מה שאני יודע ה-DSG נוטה להיות חבר פחות נחמד בשנים האלו- רק דור ראשון של המערכת המתוחכמת הזו.

4. אני לא ממש יודע, אבל אני סבור שלפי המחירון של אני-בין-הבעלים-היחידים-של-הרכב-הזה-בארץ-אז-אני-יכול-לתקוע-איזה-מחיר-שבא-לי הרכבים מתומחרים יותר גבוה, אבל תוכל להוריד אותו לאיזור קצת יותר שפוי.

5. הסיאט החדשה אחלה אוטו, מהיר, חזק, חסכוני שלא לוחצים חזק מידי, ובעיקר מציע קרקע מוכנה לשיפורים- תוכל להוציא מהמנוע הזה עוד בערך 60-70 כ"ס בקלות יחסית. מה דעתך על ג'ולייטה 1.4? אולי תשקול לקנות גולף GTI חדשה עם מימון (http://calc.vw.co.il/). האוטו מטוס, מהנה לנהיגה בכבישים מפותלים, ומרגיע לנסיעה ביומיום. בפקקים, האוטו לא יעייף ויתיש אותך, ואתה יודע שבכל זמן שתרצה תוכל למנן קצת יותר מרגל ימין ולעקוף הרבה רכבים על הכביש וליהנות בטוח. הרכבים האלו יכולים להחזיק גם הרבה זמן וק"מ ארוכים אם טופלו כראוי.

פורסם
1. הדור שיושב בסיאט לאון קופרה הוא פחות או יותר כמו בגולף GTI MK5, אך עם הספק משודרג למיטב זכרוני.

2. הלאון קופרה היא הגרסה הספורטיבית של הלאון, בערך כמו GTI לגולף, ST לפוקוס, RS למגאן ודומותיהן. ה-FR היא רמת אבזור/ גימור ספורטיבית עם חלק מהנראות שיש לקופרה, ומנוע חזק (אבל לא ברמה של הקופרה).

נכון רק לדור השלישי. הלאון FR מגיעה עם אותו מנוע של הגולף GTI מאותן שנים. הקופרה גרסה קיצונית יותר.

 

3. לגבי האמינות- היא מאוד תלויה בשנתון ובאופן השימוש ברכב. לפי מה שאני יודע, בגולפים וב-VAG בכלל ככל שהשנתון יותר גבוה האמינות יותר טובה (אל תסמוך על זה, אבל אני מכיר מקרים לא מעטים שזהו המצב). לגבי הגיר, אתה מחפש ידני או אוטו'? לפי מה שאני יודע ה-DSG נוטה להיות חבר פחות נחמד בשנים האלו- רק דור ראשון של המערכת המתוחכמת הזו.

בעיות האמינות מיוחסות בעיר לDSG7.

הלאון FR והגולף GTI מגיעות עם הDSG6 שנחשב לאמין יותר.

×
×
  • תוכן חדש...