Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סל קניות אושר-עד מול רמי לוי .


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3974 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לחברי הפורום ושבת שלום , עד כה הייתי קונה דרך האתר Mysupermarket.co.il , יצא שהקנייה הזולה מבין הסופרים שמופיעים שם תמיד - רמי לוי . "אושר עד" - לא עובד עם האתר הזה , שאלתי אם "אושר עד " יותר זול מרמי לוי ? .

 

תודה ושבת שלום .

Sound Stream -Trantula 800.2

פורסם

אני התחלתי לקנות ברמי לוי בזמנו עד ששמעתי על אושר עד.

לאושר עד יש מחירים יותר נמוכים בהרבה מוצרים מסל הקניות שלי, אך ברמי לוי לטעמי המבחר יותר גדול.

 

 

 

אני קונה מאז באושר עד.

פורסם

המחירים של רמי לוי משתנים בין סניף לסניף, ומאוד תלויים בסופרים אחרים באיזור. אם אין תחרות מרשתות אחרות, אז המחירים יהיו גבוהים.

אני עושה קניות באושר עד, המחירים ברצפה - יש הרבה מאוד מותגים שאין אותם ברשתות אחרות וזה מוזיל מאוד את הקניה.

החסרון העיקרי של אושר עד - יש הרבה מוצרים שנמכרים רק באריזות גדולות, וזה לא מתאים למשפחות קטנות.

פורסם

מחירים בסופרמרקטים הם עניין נקודתי ביותר ומשתנה לפעמים משעה לשעה.

יש גם עניין של הרגלים - אשתי, למשל, שמכירה מחירים בע"פ, מעדיפה לרכז את הקניות ב-2-3 סופרמרקטים (+בשוק) כיון שסידור המדפים מוכר לה, כך שנחסך לה זמן החיפוש. עם זאת היא מקפידה להחזיק מלאים, כך שאם יש מוצר שיקר בשבוע מסויים היא תדחה את הקניה בכמה ימים. בולט במיוחד בבשר ועוף.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
החסרון העיקרי של אושר עד - יש הרבה מוצרים שנמכרים רק באריזות גדולות, וזה לא מתאים למשפחות קטנות.

עוד חסרנות - הפירות והירקות חסרי טעם (אולי זה קשור לשנת שמיטה, לא יודע), ועובדים אריטראים שלא יודעים מילה בעברית במחלקת ירקות (אולי זה רק בסניף חדרה ככה).

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

מחזק את מה שנאמר מעליי: זה משתנה מסניף לסניף

ולכל משפחה יש סל מוצרים אחר, אין תחליף להשוואה אישית.

 

בכל מהכתבות השונות שמשוות מחירים

מופיע סל מוצרים שלא קשור כהוא זה למה שאני קונה.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
עוד חסרנות - הפירות והירקות חסרי טעם (אולי זה קשור לשנת שמיטה, לא יודע), ועובדים אריטראים שלא יודעים מילה בעברית במחלקת ירקות (אולי זה רק בסניף חדרה ככה).

 

הירקות שם על הפנים, אומנם זולים. אבל ממש על הפנים.

 

משתלם לקנות אריזה גדולה עם תוקף ארוך.

למשל קטשופ היינץ ענק, רוטב סויה קיקומן באריזה של כמעט 2 ליטר.

למכירה: AR.DRONE

 

גודש :roll:

פורסם

לא אוהב אותם בכלל הסניפים שלהם הרבה פעמים מבולגנים, לאושר עד הרוב מכוון משפחה מרובת ילדים, הרוב באריזות ענק, תורים שמשתרכים.

 

אני נאמן ליו כבר המון זמן, תמיד נקי, סחורה מעולה, ירקות ופירות תלוי ביום אבל משתדל בשוק, ובשר ועוף תמיד נראים טוב לא כמו במקומות שצוינו לעיל.

התענוג שמוביל אותך

פורסם (נערך)

אני אישית לא קונה בשר במקומות כשרים מהסיבה הפשוטה שתעודת כשרות מייקרת את הבשר, ולא ממש אכפת לי אם הבשר כשר או לא.

 

כנ"ל גבינות.

 

במחיר של טל העמק אפשר לקנות אדם, גאודה או אמנטל תוצרת הולנד, שיהיו פי כמה יותר טעימות. ואם יורדים אל גבינות תוצרת ליטא, פולין או אוקראינה, תקבלו גם עודף ממה שהייתם משלמים על עמק/טל העמק.

עריכה אחרונה על ידי vadim6385

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

אני נאמן ליו כבר המון זמן, תמיד נקי, סחורה מעולה, ירקות ופירות תלוי ביום אבל משתדל בשוק, ובשר ועוף תמיד נראים טוב לא כמו במקומות שצוינו לעיל.

כמובן שמדובר בעניין מקומי.

היו שנים בהם ערכנו את הקניות בסניף מסויים של מגה, אבל הנגישות לא היתה מי יודע מה נוחה ומצאנו סניף הרבה יותר נגיש של יוניברס קלאב (כיום שופרסל דיל אקסטרא. השינוי היחיד הוא השלטים מחוץ לחנות). סמוך לאותו סניף שופרסל יש סניף גדול ויפה של מגה, כמעט תמיד ריק בגלל המחירים. בעבר היינו נכנסיל אליו בגלל מבצעים במחלקת הבשר, אבל כנראה שגם אלה נגמרו.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
אני אישית לא קונה בשר במקומות כשרים מהסיבה הפשוטה שתעודת כשרות מייקרת את הבשר, ולא ממש אכפת לי אם הבשר כשר או לא.

 

כנ"ל גבינות.

 

במחיר של טל העמק אפשר לקנות אדם, גאודה או אמנטל תוצרת הולנד, שיהיו פי כמה יותר טעימות. ואם יורדים אל גבינות תוצרת ליטא, פולין או אוקראינה, תקבלו גם עודף ממה שהייתם משלמים על עמק/טל העמק.

 

לא נכון.

ככל שאתה מייצר מוצר בכמויות גבוהות יותר, אתה יכול למכור אותו במחיר נמוך יותר.

בשר לא כשר פונה לקהל מצומצם יותר של לקוחות, ככה שהכמויות המיוצרות שלו יהיו נמוכות יותר.

 

לא חסר מוצרים ישראלים כשרים שנמכרים בחו"ל במחיר יותר נמוך מהארץ כדי להתחרות במוצרים מקומיים (למשל עלית שמוכרת בארה"ב תחת המותג "מגדים" שאפילו בעלת כשרות יקרה יותר).

 

הבעיה במחירים נעוצה בריכוזיות של החברות הגדולות, אין בעיה למצוא מוצרים שהם כשרים אפילו מחו"ל במחירים זולים יותר (כמו הגבינות של עלמה).

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם (נערך)

אין מצב שברשתות שיווק גדולות יהיו דברים כמו התפיסה המזעזעת הזאת, גם לאנשים שאוכלים במסעדה לא כשרה, הנה חלק מהבשר שאתם מקבלים.

 

http://www.health.gov.il/NewsAndEvents/SpokemanMesseges/Pages/27072015_1.aspx

 

http://www.rabanut.gov.il/vf/ib_items/80/Idkun577228.pdf

 

http://news.nana10.co.il/Article/?ArticleID=1139637

 

http://www.inn.co.il/News/Flash.aspx/494537

עריכה אחרונה על ידי agent_amos

התענוג שמוביל אותך

פורסם

לבדוק באינטרנט מחירים זה לא מציאותי, לכל סופר יש מחירים שונים.

באזור תל אביב יש ליד קניון איילון אושר עד, רמי לוי ושופרסל אחד ליד השני וזה הסניף הכי זול בארץ של שופרסל.

הרמי לוי לידו הוא אחד הגרועים של הרשת.

לאושר עד יש מבחר מאוד, מאוד קטן של סחורה.

הרבה מוצרים שמתאימים לדתיים שאף אחד אחד לא קונה.

הכי זול לקניה רגילה זה רמי לוי,אני בדרך כלל מעדיף את חצי חינם בגלל מבחר הרבה יותר גדול.

יש אוכל מוכן מאוד זול, יש מחלקת בשר ענקית.

אייל

פורסם

חצי חינם התייקר מאוד. היה המועדף עלי עד לפני שנה. לפני מספר שנים בדקתי את רמי לוי בראש העין בהשוואה. הפרש המחירים היה זניח ואיכות הפירות והירקות זוועה. בחודשים האחרונים נפתח בפ"ת ונדמה. שהמחירים בחצי חינם זוחלים כלפי מעלה. עברנו לקנות לרוב ברמי לוי בפ"ת. הפירות והירקות לא באותה איכות אבל המחירים נמוכים יותר לחלק לא קטן מהמוצרים ולפירות ולירקות דרמטית

×
×
  • תוכן חדש...