Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

205 מקרטעת


מיואש!
שימו לב! השרשור הזה בן 7069 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

גם אני בעל 205 1.1 ולי קירטע לפני יומיים ובאשמתי[התנעתי ללא שימוש בצ'וק ולא חיממתי מספיק] הדבר שקרא שבהילוך התחלת נסיעה המנוע גמגם וקירטע והיה על הסף של הכיבוי כאילו התחלתי התחלת נסיעה בהילוך שני ..קיצר אתמול לא קרה לי כי התנעתי עם הצוק וחיממתי היטב את המנוע ואפילו נסעתי בחצי דקה הראשונה על ממש כרבע צוק..אגב יש לי שאלה אל כל בעלי 205 למניהם :

האם הקלאץ אצליכם רגיש הכוונה בהתחלת נסיע הבשילוב לראשון [הקטע של הגז והקלאץ בצורה נגדית] יענו כל העניין הזה מצריך יותר מדי רגש ברגל?..כי משום מה ככה זה קצת אצלי וכבר כיוונתי תקלאץ...ונאמר לי שה205 סובלת מהבעיה הספציפית הזו במהלך קלאץ בהתחלת נסיעה בשילוב להילוך 1..

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אגב יש לי שאלה אל כל בעלי 205 למניהם :

האם הקלאץ אצליכם רגיש הכוונה בהתחלת נסיע הבשילוב לראשון [הקטע של הגז והקלאץ בצורה נגדית] יענו כל העניין הזה מצריך יותר מדי רגש ברגל?..כי משום מה ככה זה קצת אצלי וכבר כיוונתי תקלאץ...ונאמר לי שה205 סובלת מהבעיה הספציפית הזו במהלך קלאץ בהתחלת נסיעה בשילוב להילוך 1..

לא הבנתי ממש את השאלה שלך.. תהיה יותר ברור

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא יודע למה אתם משגעים את הבן אדם , הוא שאל שאלה פשוטה ותענו עליה ..

 

הרכב שלך הוא הזרקה חד נקודתית .

הבעיה של השתנקות בעת לחיצה על דוושת הגז בזמן נסיעה יכולה להגרם מכמה דברים .

1 . בעית ואקומים .

2. מודול הצתה .

3. בעית מזרק .

4. בעית חישן טמ"פ .

5. בעית חישן מצב מצערת .

6. לחץ דלק לא תקין .

 

אם אתה רוצה לדעת את הבעיה במדיוק , תלך למוסך מורשה פגיו , שיבדקו לך במחשב ואז תדע את הבעיה האמיתית ....הבדיקה עולה 100 שקל , אבל היא שווה בכדיי לדעת בדיוק מה הבעיה ולא להתחיל להחליף חלקים סתם ..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא הבנתי ממש את השאלה שלך.. תהיה יותר ברור
שוב נגיד אתה ברמזור נכון אוקיי..יש אור אדום ..אתה עומד בניוטרל וברקס ,עם התחלף הרמזור כבר לכתום אתה מכניס לראשון נכון..עכשיו יש ברמזור ירוק..אתה משחרר לאט את הקלאץ ונותן בהדרגה גז ביחס קבוע נכון..אבל בפגו הקלאץ יענו עדין יותר[מבחינת נקודת תגובה שהוא מגיב והאוטו מתחיל לזוז בלי קירטועים ותסמינים כאילו הוא הולך לקפוץ ולהתכבות..] לזה התכוונתי ואצל הפזו 205 התופעה הזו של הקלאץ העדין יותר קיימת אצלי ..בשונה מהטויוטה קורולה ידנית שנהגתי והניסן טראנו וההונדה סיויק ידניות שנהגתי עד היום..וזה מעצבן אותי ושמעתי מעוד 3 חברים בעלי 205 שגם אצלם התופעה הזו קיימת..

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

באמת תודות גדולות על העזרה חברים...

ולגבי הבדיקה בפז'ו ממה שאני שאלתי אותם הבדיקה במחשב שלהם עולה 500 שקלים, ובדקתי את זה גם בבני ברק וגם בירושלים.

ובקשר למה ש nko אמר: יכול להיות שבאמת יש לי בעיה עם המינוס באוטו? כי שהתקנתי את המערכת באוטו הבחור שהרכיב לי אותו אמר לי שיש לי בעיה עם המינוס באוטו וגם לאחר כמה חודשים שחיברתי מגבר גם אמרו לי שיש לי את אותה בעיה והם מצאו איזה קומבינה לאן לחבר את המינוס של המגבר.

השאלה היא האם באמת כבל מינוס יכול ליצור כאלה בעיות של השתנקות???

תודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שוב נגיד אתה ברמזור נכון אוקיי..יש אור אדום ..אתה עומד בניוטרל וברקס ,עם התחלף הרמזור כבר לכתום אתה מכניס לראשון נכון..עכשיו יש ברמזור ירוק..אתה משחרר לאט את הקלאץ ונותן בהדרגה גז ביחס קבוע נכון..אבל בפגו הקלאץ יענו עדין יותר[מבחינת נקודת תגובה שהוא מגיב והאוטו מתחיל לזוז בלי קירטועים ותסמינים כאילו הוא הולך לקפוץ ולהתכבות..] לזה התכוונתי ואצל הפזו 205 התופעה הזו של הקלאץ העדין יותר קיימת אצלי ..בשונה מהטויוטה קורולה ידנית שנהגתי והניסן טראנו וההונדה סיויק ידניות שנהגתי עד היום..וזה מעצבן אותי ושמעתי מעוד 3 חברים בעלי 205 שגם אצלם התופעה הזו קיימת..

הכוונה שבתחילת נסיעה האוטו קצת קופץ? מוכר...

תתחיל את הנסיעהבצורת מספריים, ז"א עם עזיבת הקלאץ' תיתן יותר ויותר גז, ככה האוטו ינזק מהמקום ללא קפיצה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

באמת תודות גדולות על העזרה חברים...

ולגבי הבדיקה בפז'ו ממה שאני שאלתי אותם הבדיקה במחשב שלהם עולה 500 שקלים, ובדקתי את זה גם בבני ברק וגם בירושלים.

ובקשר למה ש nko אמר: יכול להיות שבאמת יש לי בעיה עם המינוס באוטו? כי שהתקנתי את המערכת באוטו הבחור שהרכיב לי אותו אמר לי שיש לי בעיה עם המינוס באוטו וגם לאחר כמה חודשים שחיברתי מגבר גם אמרו לי שיש לי את אותה בעיה והם מצאו איזה קומבינה לאן לחבר את המינוס של המגבר.

השאלה היא האם באמת כבל מינוס יכול ליצור כאלה בעיות של השתנקות???

תודה

תבדוק חוטי הצתה, בפעם האחרונה שהיו לי באוטו סימנים דומים, זו היתה הבעיה שלי...

תניע את הרכב, תוציא חוט ראשון, תקריב אותו למינוס של האוטו, אם יש ניצוץ - החוט לא תקין

אם אין ניצוץ תחזיר את החוט למקומו ותעבור לחוט הבא.

מספיק שבחוט אחד יהיה ניצוץ וכנראה שמצאת את הבעיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם תוכל להכווין אותי טיפה יותר זה יהיה נחמד:-)

 

אתה מתכוון לארבעת הכבלים השחורים האלה שמצויים באמצע התמונה מימין בתמונה שפירסמתי מקודם?

ואם כן אז מה נחשב למינוס של האוטו?

תודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני ממש מצטער שאני שואל שאלות שהן מפגרות...

אבל שכחת להגיד לי איפה זה נחשב מינוס?

וגם האם בגלל שיש לי בעייה במינוס של האוטו כולו יכולה להשפיע בדרך כלשהיא על הבדיקה הזאת?

תודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פה אני כבר לא רוצה להטעות אותך..

 

כמדומני, המינוס הוא כל חלק מתחת חשוף באוטו..

לגבי הבדיקה - אין לי מושג אם זה יכול להשפיע...

 

עדיף שעל השאלות האלא יגיבו כאלה שמבינים יותר ממני.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני אנסה להבהיר רק טיפה כמה דברים קטנים:

 

ברכבך ישנה מע' הזרקה חד נקודתית. זוהי מע' דומה מאוד לקרבורטור, בה יש מזרק אחד בבית המצערת (אני צודק?) שהוא מזריק את הדלק למנוע - מכאן הדמיון לקרבורטור.

מע' ההזרקה החד נקודתית נחשבת לדור ההמשך של הקרבורטור, ולדור הראשון של הזרקת הדלק בכללי.

בית המצערת אכן דומה לקרבורטור, וזוהי הסיבה שהתבלבלת ביניהם.

 

חוטי ההצתה הינם החוטים אשר מעבירים את המתח החשמלי אל המצתים. אם הם בלויים, משמע שהמצתים לא תמיד מקבלים את המתח הרצוי - מה שיכול לגרום לפיצוצים לא סדירים, ויכול בין השאר להתבטא כקרטוע/גמגום.

אלו אכן ארבעת החוטים השחורים שהזכרת.

למיטב ידיעתי, ניתן לבדוק את מוליכות החוטים ע"י רב מודד וכך להגיע למסקנה אם הם תקינים או לא, שיטה נוספת היא כהצעתו של Triple-H, שאין לי מושג אם היא נכונה (לא שיש לי מושג ממש עד כמה השיטה שהזכרתי נכונה.).

 

בכללי, דעתי היא שיש לך בעיית חשמל ברכב. מכיוון שאני לא בקי כלל בנושא, לא רוצה להטעותך.

לכן כדאי מאוד לגשת לחשמלאי רכב שיבדוק את המינוס (אם זו הבעיה, לפי טענת ידידיי).

נשמע לי מאוד הגיוני: בעית חשמל כלשהי -> אספקת חשמל לא סדירה למחשב/מצתים -> קרטוע ותפקוד לא תקין של הרכב.

 

קח את תשובותיי בערבון מוגבל, אני מדבר ללא נסיון, אלא רק עם רצון להבהיר כמה נושאים ולעזור לך.

בברכה,

שחף בן צבי.

בברכה,

שחף בן צבי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

באמת תודה רבה לך שחף על ההבהרה.

עד היום לא ידעתי באמת מה ההבדל בין קרבורטור להזרקה ובטח ובטח לא על מערכת ההזרקה החד נקודתית, לכן תודה רבה על העזרה בעניין הזה.

קצת קשה לי להסביר בכתב כבר את כל ההשערות (ותאמין לי שהם הגיעו כבר לממדים פילוסופיים) שנזרקו לאוויר בחצי שנה אחרונה, אני כמעט בטוח שזו בעיה חשמלית וזה גם מה שנשאר אחרי שהחלפתי כמעט כל דבר אפשרי במערכת ההזרקה (ישנה גם את האופציה של הממיר אבל אם אני יחשוב גם על זה עכשיו במוח שלי כבר יתפוצץ).

בעיה יותר חשובה היא שפשוט הכסף נגמררררררררר!!!!! ואני עכשיו מנסה למקד דרך העזרה של האנשים האדיבים פה את הדברים שאני צריך לעשות.

תודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני שמח שעזרתי!

ומוכן בכיף וברצון להסביר לך על ההבדלים בהרחבה, וגם את ההבדלים בין מע' ההזרקה החד נקודתית לרב נקודתית.

 

הממיר באמת יכול להיות אשם כאן, אבל, שוב אם אני לא טועה, ציינת שהבעיה מופיעה באקראי, ואם הבעיה נעוצה בממיר היא צריכה להיות רציפה.

אששו/הפריכו/חזקו בבקשה את השערתי!

 

בברכה,

שחף בן צבי.

בברכה,

שחף בן צבי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

באמת תודה רבה לך שחף על ההבהרה.

עד היום לא ידעתי באמת מה ההבדל בין קרבורטור להזרקה ובטח ובטח לא על מערכת ההזרקה החד נקודתית, לכן תודה רבה על העזרה בעניין הזה.

קצת קשה לי להסביר בכתב כבר את כל ההשערות (ותאמין לי שהם הגיעו כבר לממדים פילוסופיים) שנזרקו לאוויר בחצי שנה אחרונה, אני כמעט בטוח שזו בעיה חשמלית וזה גם מה שנשאר אחרי שהחלפתי כמעט כל דבר אפשרי במערכת ההזרקה (ישנה גם את האופציה של הממיר אבל אם אני יחשוב גם על זה עכשיו במוח שלי כבר יתפוצץ).

בעיה יותר חשובה היא שפשוט הכסף נגמררררררררר!!!!! ואני עכשיו מנסה למקד דרך העזרה של האנשים האדיבים פה את הדברים שאני צריך לעשות.

תודה

מיואש יקר שלום...

בדיקה ואבחון הבעייה תבוצע לך בחינם באם תגיע למפרץ חיפה, ל - י.ש. מוסכי הגליל בע"מ (מוסך מורשה של פז'ו/סיטרואן). הבעייה תפתר במקום ללא צורך להחליף אלף חלקים - באחריות מלאה. אם לא - בטח שלא תחוייב על חלקים ועבודה שלא פתרו את הבעייה. אם הבעייה במחשב - יסופק לך מחשב (תקין - מפירוק) במחיר של כ - 300-400 ש"ח שהוא לכל הדעות מחיר זול ביותר. כל העבודה והחלקים יהיו באחריות כך שאם תחזור הבעייה היא תטופל בחינם.

 

רק בקשה אחת - אם אתה נכנס לשם, תפנה לבחור בשם שי ותגיד לו שאלון(זה אני) הפנה אותך.

אם יש בעיות הטלפון שלי - 050-6286973

אלון

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7069 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...