Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4006 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
הוא פשוט מלא עד אפס מקום, ככה שום דבר לא זז :D

 

בינתים אם יש לך רק כמה דברים בודדים, גש למכולת הקרובה אליך ותשאיל מהם ארגז פלסטיק.

 

[ATTACH=CONFIG]429789[/ATTACH]

בנתניה קוראים לזה להשאיל, הא?

 

לנושא: למה אתם מתקמצנים על 2 קילו של שמן והמים? הלאפה שתקעתם בצהריים שוקלת יותר, רק אומר.

באקסנט שהייתה לי הייתי זקוק לבקבוק שמן צמוד, עם הגטס אני לא משתמש לא בזה ולא בזה, אבל תמיד טוב שיהיה כמו שכבר אמרו כאן.

עריכה אחרונה על ידי EliC25
  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

כי ברכב תקין אין צורך בשמן ונוזל קיקור.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

לא מדוייק.

אין דבר כזה רכב שלא אוכל שמן.

בבגאז' לא הייתי שומר דברים כאלו, שמים במחסן או משהו בשביל הפעם בכמה זמן שבודקים שמן.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

לי יש בתא המטען כבלים עבים להתנעת רכב. אני לא צריך אותם לעצמי ופשוט בכל פעם שאני חושב להעלות אותם לבית- מישהו ברחוב עוצר אותי ושואל אם יש לי אולי כבלים לעזור לו. וככה הם נשארים איתי.

מכוסה בצד:

🚗 .Alfa 147 2.0 Manual With B12 Pro- Kit+ Eibach Antiroll kit+ EBC Yellowstuff brakes kit+ 17" GT wheels with Toyo R888R+ Red leather seats|

נוסעת כל  יום:

 Alfa 159 TBi  With Bilstein B6+ Ragazzone Exhausts+ K&N Filter

 

פורסם

אני שם הכל בארגז פלסטיק גם, בעבר הייתי מדביק סקוץ' לתחתית שלו, אבל הבעיה עם זה שזה נדבק מאד חזק מצד אחד לשטיח, מצד שני הדבק של הסקוץ' נמס בחום, ואז מה שקורה כשמרימים את הארגז כשצריך - הסקוץ' נשאר מחובר לשטייח ולא לארגז.

הפתרון שלי - קניתי שתי זויות ברזל גדולות יחסית ושטוחות (L כזה), הדבקתי את הסקוץ' אליהן, ואז הארגז יושב צמוד בשתי פאות לקירות תא המטען, ובשתי הפאות האחרות הזויות מחזיקות אותו. כשצריך אני יכול פשוט להרים אותו מעל הזויות ולהוציא בקלות, ואם יש עוד מטען זמני שצריך לקבע - אפשר לשחק עם הזויות ולהצמיד לארגז.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם
לי יש בתא המטען כבלים עבים להתנעת רכב. אני לא צריך אותם לעצמי ופשוט בכל פעם שאני חושב להעלות אותם לבית- מישהו ברחוב עוצר אותי ושואל אם יש לי אולי כבלים לעזור לו. וככה הם נשארים איתי.

 

אה, כן, גם את זה יש לנו בבגאז' (:-

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

פורסם

מה שיש לי בבגאז' זה כבלים, מי קירור, ושואב אבק שמתחבר למצת הרכב.

לא יכול לסבול דברים בבגאז', מעדיף אותי כמה שיותר נקי ומרווח.

פורסם

בעבר הייתי מחזיק ערכת חרום כזו, מאז שהצערתי את צי הרכב ויתרתי עליה. היתה נתונה בארגז פלסטק גדול שקניתי בכמה לירות בהום סנטר או אחד מאחיו.

לגבי הכבלים - ויתרתי עליהם אחרי ששכן סייע למישהו להניע ונשאר עם מחשב ניהול מנוע מקולקל (נזק של 15 אש"ח, אבלהיו לו קשרים אז השיג מפירוק ב-5 אש"ח).

לאשתי יש איזו ערכה של שטויות שהיא נזקקת להן מדי פעם, נתונה בסלסילת פלסטיק מהסוג שבה שומרים שקיות קטנות במטבח.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

גם אני הייתי עם ארגז תנובה עד שנמאס לי מהרעש בסיבובים. קניתי באי ביי לפני שנה -שנתיים trunk organizer המחולק למספר תאים כולל סקוצ'ים למטה שנצמדים לחלק התחתון בבגאז'. יש חלק עליון שסוגר עליו,הכל נעול הרמטית,אין תזוזה. לא מוצא קישור..

!

פורסם

אצלי בבג'אז יש ארגז כלים קטן עם ראצ'ט ובוקסות, פלאייר ומברג, בכולם יוצא לי להשתמש מידי פעם (בפעם האחרונה ניסיתי לתקן גנרטור נייד, הניתוח הצליח אבל החולה מת)

ערכת עזרה ראשונה קטנה עם כמה תחבושות, יוד ופלסטרים, שמיכת חוף קומפקטית, כמה מגבות לרכב וליטר נוזל ניקוי (ONR).

בהכול משתמש די הרבה.

הכול יושב אצלי בארגז שקניתי מהום סנטר במיוחד במידה שיכנס בין הקיר האחרי של הבגאז' למושב האחורי (סוזוקי סויפט), ככה שהארגז יושב בלחץ. בנוסף עשיתי בו חור בדופן וקשרתי עם חוט לנקודת עוגן של כיסא תינוק (אני חושב) בחלק האחורי של המושב כדי שזה לא יזוז לשום מקום. סידרתי את הציוד ככה שיכנס בדיוק לארגז (קצת בולט מעל) ככה שגם אין הרבה רעש וגם שום דבר לא זז.

הכול שוקל 4-5 קילו ותופס לי בערך רבע- שליש מהבגאז' אבל לא כזה מפריע לי.

Golf 1.6 2002-> Lancer 1.6 2007-> Swift 1.2 2013

פורסם

אגב, בחלק מהרכבים יש מקום לא קטן מתחת לשטיח/קרש/פלטת תרים אותי בשעת פנצ'ר,ככה שאפשר לאחסן שם לא מעט דברים שכן הם לרוב לא בשימוש ואין בעיה אם הם ינוחו להם מתחת ולא יתפסו מקום בבגאז'.

!

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

הארגז של המכולת הכי טוב. מדביקים לו סקוטצ'ים בתחתית ואפשר לשכוח מרעשים בסיבובים.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.


×
×
  • תוכן חדש...