Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7850 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

התחדשתי אתמול בקומפוננט של מורל מילניום 5 ואני רוצה להתקין אותו היום.

אני מתכוון להתקין בעצמי אבל יש לי כמה שאלות לפני זה.

 

דבר ראשון אני צריך להעביר כבלים מהמגבר שבבגאז לדלתות הקדמיות.

אז השאלה היא ההאם אפשר להעביר אותם כול אחד בצד שלו, או שצריך להעביר את שניהם בצד של כבלי ה RCA?

 

ודבר שני זה הקרוס אוברים.

איפה לעזעזל לשים אותם?

בהתחלה חשבתי לשים אותם בדלתות ליד הרמקולים עצמם אבל אני מפחד שהם יפריעו שם לחלונות או משהו אחר.

(תקנו אותי עם אני טועה)

אבל רעיון נוסף זה לשים אותם איפשהו בתוך הדש ואז למשוך מהם כבלים עד לרמקולים.

מה עדיף?

My Dream: Shelby Mustang GT500 Eleanor

FIAT TEMPRA 1.6 92

פורסם

1. לא חייב עם הכבלים של ה RCA, כל אחד בצד שלו...

2. אתה יכול לשים בדלת (על רצפת הדלת) או כל מקום בדלת שלא יפריע ולא יזוז.

אתה גם יכול לשים מאחורי הרדיו דיסק, בדש, או בכל מקום אחר... אין בעיה עם זה.

 

גל

פורסם

1.עדיף שתעביר כבלים מהמגבר לכיוון הרדיו דיסק,ואותם תחבר לצמה המקורית,זה יכול להית הרבה יותר נוח. הכוונה שלי היא במקום לחבר נגיד את הצמה של הרמקלים לרדיו דיסק,אז לחוטים שהעברת מהמגבר.

 

2.בהונדה יש מן תא בצד הפנימי של הדלת,שם אני שמתי את הקרוסים שלי,רק כשאתה מעביר חוטים תעביר אותם שיהיה בערך מטר יותר ממה שצריך ככה תוכל לפרק את הדלת בלי הפרעה אחרי ההרכבה.

חלקים איכותיים של מערכות סאונד למכירה.

פורסם

התקנתי היום את הקומפוננט.

 

את הקרוסאוברים שמתי בדש ליד כול דלת.

מה שנשאר זה הטויטרים שאותם עוד לא התקנתי.

בינתיים הם פשוט שוכבים בפינות של הדש.

עכשיו יש לי שאלה בנוגע למיקום של הטויטרים.

 

איפה יותר טוב לשים אותם? בפינות של הדשבורד קרוב למידים?

או יותר למעלה בסוף של הקורה ליד הגג? מה עדיף לבמה ?

 

ועוד דבר למרות שנתתי למידים די הרבה באס עדין אפשר

לשמוע קצת את הסאב שהוא מאחורה, איך אני מסדר את זה?

 

דרך הגב הקומפוננט נשמע מצויין !

אני מאוד מרוצה ממנו, אבל עדיין אין לי במה טובה, כנרה שצריך עוד קצת קיונונים!

My Dream: Shelby Mustang GT500 Eleanor

FIAT TEMPRA 1.6 92

פורסם

לפי דעתי המיקום הכי טוב לטוויטרים זה בקורה של הדלת למקרה שלא הבנת יעני הקורות מצדדי השמשה הקדמית אבל זה תלוי מאוד בסוג הקומפוננט ובכל מיני משתנים עדיף שתנסה לפי האוזן איך הכי טוב לך לשמוע...

hu: jvc kdlhx501 amplifier1: nakamichi pa1004 amplifier2: magnat pantera one sub:cerwin vega v-max front stage: xetec gravity 5.25

×
×
  • תוכן חדש...