Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3971 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

שמתי לב לבעיה מאוד מוזרה ברכב,

כשאני מפעיל את המזגן על קור המדחס נכנס לפעולה, הכל עובד הרכב מוציא קור,

הבעיה היא שהפעולה שלו היא לשמונה שניות בלבד,הוא נכנס לפעולה לשמונה שניות ואז יוצא מפעולה לשמונה שניות נכנס-יוצא וכך הלאה..

לא חסר גז במערכת (0.60)גרם

 

האם זה תקין ?

מדובר ברכב אמפרזה 98'

פורסם

גם כאשר הרכב עמד כל היום בשמש והדלקת מזגן בפעם הראשונה, המדחס נכנס לפעולה ל8 שניות בלבד?

יום טוב גם לך

פורסם
גם כאשר הרכב עמד כל היום בשמש והדלקת מזגן בפעם הראשונה, המדחס נכנס לפעולה ל8 שניות בלבד?

 

כן,בדרך כלל אני מפעיל את המזגן אחריי יום עבודה

פורסם

מצטרף לשאלה. המדחס נכנס לפעולה למס' שניות בלבד, עושה רעש של מכונה בבית דפוס, מפסיק לעבוד וחוזר חלילה.

G-D will give me justice

פורסם

מדחס אמור להיכנס לעבודה ולצאת מעבודה כל כמה רגעים. מבחינת לקחת זמן בסטופר לא הייתי משתגע. אם הקירור ברכב תקין לא רואה פה שום בעיה.

פורסם

הקירור מורגש,

פשוט זה קצת מעצבן שמקרר שמונה שניות,מוציא רוח שמונה שניות.

האם קיים טרמוסטט כולשהו שהוא מרגיש טמפ' מסויימת ואז מפסיק?

פורסם

אצלי הבעיה נפתרה.

 

הבעיה היחתה בוונטה של הרדיאטור מזגן.

 

היא הייתה מקרטעת והקירור שלה לא היה אפקטיבי. ולכן גם המדחס התאמץ ולא קירר כמו שצריך ועשה רעשים.

 

החלפתי וונטה והכל הסתדר.

G-D will give me justice

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

הייתה לי אותה תקלת ברכב הקודם שלי, העניין נפתר לאחר שנפתחה סתימה במערכת הקירור שנגרמה עקב אי שימוש במערכת הקירור לפרק זמן ארוך.

איך מדדת כמות הגז במערכת?

"איזה טעם זה?"

"פנקוטה"

"יאללה פנק אותה!"

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

רוקנתי את כל הגז במערכת (יצא לי 100 גרם), עשיתי ואקום, הכנסתי חזרה 600 גרם

 

חשוב לציין שהקירור בסדר גמור הרכב מקרר

פורסם

כמה זמן לקח לאוטו לאבד 500 מתוך 600 גרם? (שזה המון)

בתאריך 23.5.2021 בשעה 22:04, Shab00 כתב:

(פורד פיאסטהאוטו מצוין אבל למי שתכנן את בקרת האקלים בו מחכה מקום שמור בגהנום.

מדויק לחלוטין. 😂🤣.

עריכה: תודה על 6 שנות שירות פיאסטה יקרה. היי שלום!..... ולא להתראות🤪.

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
×
×
  • תוכן חדש...