Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4026 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים,

 

הרכב הנ"ל משנתון 2011, עדיין לא נהגתי בו (אמור מחר)

אבל מביקורות נשמע סה"כ איכותי, חזק ומהנה לנהיגה.

מציג נתונים יפים של 156 כ"ס/5800 סל"ד ו24.4 קג"מ ב1400 סל"ד

 

מה שמדאיג זה קילומטרז' גבוה במיוחד לשנתון- 92,000

 

אשמח לתגובות, מי מכם שיש לו ניסיון עם הרכב אשמח במיוחד

פורסם

למה זה שמישהו קנה אוטו ונסע איתו זה "מדאיג"? אם אתה מודאג מהמחירון העתידי אז אתה יכול להתנחם בזה שמי שאתה קונה ממנו הפסיד יותר.

מכנית - בדוק שהוחלף הטיימינג הדפוק בקיט מלא חדש (עלות החלפה 2500 בערך). יש על זה המון חומר בפורום. ולך לבדיקה אך ורק במוסך שמכיר את מנועי הטורבו האלו - מי שמבין יודע לומר משמיעה אם לברוח או לקנות.

ובכלל, אוטו כל כך יפה צריך לבדוק בציציות?

פורסם
למה זה שמישהו קנה אוטו ונסע איתו זה "מדאיג"? אם אתה מודאג מהמחירון העתידי אז אתה יכול להתנחם בזה שמי שאתה קונה ממנו הפסיד יותר.

מכנית - בדוק שהוחלף הטיימינג הדפוק בקיט מלא חדש (עלות החלפה 2500 בערך). יש על זה המון חומר בפורום. ולך לבדיקה אך ורק במוסך שמכיר את מנועי הטורבו האלו - מי שמבין יודע לומר משמיעה אם לברוח או לקנות.

ובכלל, אוטו כל כך יפה צריך לבדוק בציציות?

 

 

תודה,

אחרי כמה קילומטר נוהגים להחליף טיימינג ברכב הזה?

אשמח לחוו"ד לגבי המוסכים"

 

גבע בת"א

ש.ר בפתח תקווה

×
×
  • תוכן חדש...