Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אלפא רומיאו ג'וליה השקה מלאה, ז'נבה 01/03/16


beamvelavan
שימו לב! השרשור הזה בן 2977 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

דבר אחד אני חושב שאין עליו עוררין, אם את העיצוב הזה הייתה מציגה חברה כמו למשל, סתם לדוגמא, צ'רי, היינו 100% מהפורום קורעים לגזרים את ה"סינים המאפנים האלה שאין להם קמצוץ יצירתיות ורק מעתיקים אלמנטים מרכבים אחרים שמובילים את הקטגוריה".

 

חרף זה שהג'וליה סה"כ רכב נאה, חבל שלשם אלפא התדרדרה, לגניבה של אלמנטים עיצוביים מהמתחרות, מבלי להפגין יצירתיות עיצובית משלהם.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 1.2 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

ה-GTV6 לא הובילה את הקטגוריה, אם-כי הייתה תחרותית למדי וניצחה כמה השוואתיים. לקחה גם אליפויות טורינג ליצרנים, ואפילו כמה מינוריות לנהגים.

 

מכל מקום, הג'וליה בוודאי לא פורצת דרך עיצובית, אך יפה כשלעצמה ועיצוב הפנים שלה מעולה לטעמי - הניקיון של BMW עם טיפה יותר שאר-רוח ואלמנטים אלפיסטיים. מאד אהבתי. אם היא תיסע היטב - ולכאורה אין סיבה שלא - למה שלא תצליח?

 

נ.ב.

 

רובם המכריע של מי שדיברו כאן בגנותה לא היו מעלים על דל דעתם לרכוש אותה גם אם במקום כרית ברכיים הייתה יוצאת משם ממצצה אוטומטית שמשנה קצב כתלות במצב מתג ה-DNA, אז בגדול - לא נורא.

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כשהסברתי פה בעבר שאלפא רומיאו מתה סופית עם סגירת מרכז העיצוב, התייחסו לסוגיות שהעלתי כאילו מדובר בסוגיות פיננסיות או ארגוניות גרידא. אבל אין מה לעשות, דווקא הקשר בין האלפא הזו לאלפות קודמות הוא זה שתאגידי גרידא. האנשים שהביאו את האלפות שאהבנו פעם נפוצו ברוח. המפעל נסגר, ה-DNA התפרק.

 

מה שאנחנו רואים עכשיו זה הומאז', ויכול להיות שמכונית מצויינת.

גם את התחייה של מזראטי מקדם עיצוב שמרני, ואם המכונית הזו תהיה בייבי מזראטי, אז יכול להיות יותר גרוע...

הביסוס הלוגי שלך לגבי מותה של אלפא רומאו - ניתן לייחס אמירה זו לכל יצרן אחר. מה הקשר בין ב.מ.וו של היום לב.מ.וו של לפני 15-20 שנה?

 

אתה קורה לזה שהם מתו (וכעת נולדו מחדש?), הם קוראים לזה רנסנס. אפשר להמשיך במשחקים הסמנטיים הללו עד אין קץ, אך העובדה הפשוטה היא שיש רכב חדש, ככל הנראה מעולה, ונוספים בדרך וכל זה לא הופיע יש מאין.

 

דבר אחד אני חושב שאין עליו עוררין, אם את העיצוב הזה הייתה מציגה חברה כמו למשל, סתם לדוגמא, צ'רי, היינו 100% מהפורום קורעים לגזרים את ה"סינים המאפנים האלה שאין להם קמצוץ יצירתיות ורק מעתיקים אלמנטים מרכבים אחרים שמובילים את הקטגוריה".

 

חרף זה שהג'וליה סה"כ רכב נאה, חבל שלשם אלפא התדרדרה, לגניבה של אלמנטים עיצוביים מהמתחרות, מבלי להפגין יצירתיות עיצובית משלהם.

אם צ'רי הייתה מציגה רכב שנראה כך, 100% מהפורום היה בהלם.

 

הג'וליה נראית מצוין. נכון שיש אלמנטים מסויימים אשר מזכירים אלמנטים קיימים ברכבים אחרים, אך העיצוב עדיין מקורי, גם אם מאופק. הקווים נקיים, קלאסיים והזהות האיטלקית ברורה.

 

כאשר הג'ולייטה הוצגה, חיפשו מה להגיד ומצאו: אלפא ממחזרים אלמנטים שלהם עצמם, לא טוב. כעת בוכים על כך שאלפא לא ממחזרים אלמנטים קלאסיים של "אלפא". דיסוננס קוגנטיבי במיטבו.

 

-------------

 

באופן מעניין למדי, עיקר הטענות נגד הג'וליה מגיעות מקרב האלפיסטים. דווקא בחוץ, למעט כמה חבר'ה אשר נעלבו אישית מעצם קיומה, היא מתקבלת בתשואות. המצב טוב.

עריכה אחרונה על ידי Cuore Sportivo

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הביסוס הלוגי שלך לגבי מותה של אלפא רומאו - ניתן לייחס אמירה זו לכל יצרן אחר. מה הקשר בין ב.מ.וו של היום לב.מ.וו של לפני 15-20 שנה?

 

הקשר הוא תרבות ארגונית, שזה כולל את מגוון הערכים, השיטות, הנורמות, היידע (ועוד) שעוברים מעובד לעובד מדור לדור. זה למה הבוס שלי ב-IBM בניינטיז עוד לבש חליפה כחולה עם עניבה כחולה וחולצה לבנה כל יום לעבודה. זה למה בונים נמל חדש באשדוד במקום לשפר את יחסי העבודה ושיטות העבודה של הקיים.

 

זה כי יש דברים שמשתמרים בארגון, עד שסוגרים אותו ושולחים את העובדים הביתה או לעבוד במקום אחר.

 

יש רכב חדש, הרב מסכים שהוא נראה ככה-ככה עד טוב (למעשה אתה היחיד שחושב שהוא נראה מצויין, אבל אתה לא האיש הכי אובייקטיבי בשרשור...). אני חושב שיש סיכוי טוב שהוא יהיה מצויין, כי הוא בא מהאנשים שיצרו מחדש את מזראטי.

 

אבל מה לעשות, מסורת העיצוב של אלפא לא ניכרת בו, והסיבה היא שהוא לא עוצב ע"י אף אחד שעיצב מימיו אלפא רומיאו או למד ממישהו שעיצב אלפא רומיאו.

 

מסורת והמשכיות אלו דברים חשובים ובעלי משמעות, בטח ובטח בעיצוב. לאלפא אין מסורת, יש רק הסטוריה.

ועכשיו רנסנס.

ומה שבאמצע נמחק.

אין המשכיות.

 

ובגלל זה היא נראית לא-מי-יודע-כמה.

לא רע, אבל רחוק מהציפיות שהעמידה ה-4C.

 

נ.ב. שוב, אני חושב שהפנים הוא רטרו שיק תמציתי ונאה ביותר והלוואי והחוץ היה יותר בכיוון הזה.

 

נ.ב.נ. היא גם נראית ככה בגלל מגבלות של עלות-תועלת ושימוש בפלטפורמה קיימת.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם כך, הדברים הללו נשתמרו גם באלפא שכן היא מעולם לא נסגרה. תגיד שהעובדים כבר לא שם? גם אלו של ב.מ.וו (כדוגמא) כבר הוחלפו כמה וכמה פעמים.

 

אגב, סרג'יו מרקיונה ניער את פיאט (הקונצרן) היטב וזה דבר מאוד חיובי. ראה את הצלחתה של מזראטי - זה קדימון לאלפא.

 

נ.ב. אני מאמין שהג'וליה היא לא בייבי מזראטי, אני מאמין שהיא טובה ממזראטי (אם כי אני בוחן רכבים מזווית ראיה ספורטיבית).

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם כך, הדברים הללו נשתמרו גם באלפא שכן היא מעולם לא נסגרה. תגיד שהעובדים כבר לא שם?

 

נכון. העובדים כבר לא שם. הבניין במילאן ריק ומיותם.

תרבות ארגונית פירושה שהעובדים החדשים לומדים את התרבות של הארגון מהותיקים ונטמעים בה, לכן תחלופת האנשים לא פוגעת ב-DNA של הארגון.

 

אתה בוחן רכבים מזווית ראייה של פאנבוי. עוד אף אחד לא נהג באוטו ואתה בטוח שזו מכונת נהיגה. אם נהיגה ספורטיבית היתה בעדיפות גבוהה אצלך היית נוהג במגאן קאפ.

 

נ.ב. פעם אחרונה שאלפא ייצרה את המכונית הכי ספורטיבית בקטגוריה זו היתה האלפא סוד...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

DNA של ארגון לעולם לא משתנה מקצה לקצה בטווח זמן קצר. בשביל שיהיה שינוי צריך שיהיו גם עובדים.

העובדים של ארגון אלפא רומיאו פוטרו, להוציא עובדי פס הייצור, שמייצרים היו פנדה, ועובדי השיווק.

המהנדסים והמעצבים כבר אינם חלק מהארגון. רובם פוטרו, חלקם פוזרו בקבוצת פיאט.

 

מכל 220 אלף עובדי קבוצת פיאט, רק אלף וחמש מאות רשומים תחת חברת אלפא רומיאו.

 

http://www.alfasport.net/news/news.asp?id=1133

 

המכונית האחרונה שעוצבה על ידי מרכז העיצוב של אלפא רומיאו היתה הג'ולייטה, שהיא בהחלט דוגמא טובה לאיך מוציאים מים מהבראבה...

 

לך למילאן ותראה, נשאר רק מוזיאון.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

falou,

 

אתה לא כל כך מעודכן. יש כבר הרבה יותר ממוזיאון ונכון לכרגע, הושקעו כבר כ-2 מיליארד יורו באלפא רומאו (מרכז פיתוח, מפעלים וכו') וצפויים להשקיע עוד כ-3 מיליארד (בשלב זה). אגב, לא מעט מהתרבות האירגונית האיטלקית של פעם עדיף לזרוק לפח וזה בדיוק מה שנעשה.

 

זה לא כל כך משנה אם על תלוש השכר מופיעה Alfa Romeo (ומכיוון שאלפא רומאו הפכה להיות חטיבה נפרדת בתוך FCA, גם כאלה יש) או FCA. בסופו של דבר מה שמעניין אותנו הוא המוצר וטיבו.

 

ה-DNA של אלפא רומאו כקונספט מופיע במלוא הדרו בג'וליה (כך מסתמן לפחות) וזה מה שחשוב. כל היתר דיבורים.

עריכה אחרונה על ידי Cuore Sportivo

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

falou,

 

[גילוי נאות: אני לא חובב אלפא, לא מתלהב מהג'ולייטה אבל גם לא מתלהב מתוצרת VAG]

 

תגיד לי בבקשה. מה הקשר בין האנשים שעיצבו את אלפא אז לבין העיצוב של אלפא עצמה?

תביא את מעצבי סיטרואן, זורק להם ארבע דגמי אלפא ותגיד "אני רוצה את זה! רק קצת מודרני, שיהיה מגניב ובלה בלה בלה"

יעצבו לך אלפא פרופר, כול עוד אתה מבין מה אתה רוצה לעצב, ולא פשוט לזרוק כמה קווים שנראים כמו רוב הרכבים היום (סליחה קורו ורומן) ולהגיד "אההה מגניפיקו, לה אלפא רומאו ג'וליה!". כי זה לא.

נראה כאילו פה, במקום להיות נועזים ולהגיד "ז*ן על כול מה שחושבים, יש לי מותג שאמור לדבר לרגש, הוא אמור לגרום לרטיבות בתחתונים, אני עושה אותו נועז! הגרמניות? שיחפשו."

במקום זה, נראה כאילו מה שעבר זה "אוי, הסדרה שלוש מוכרת הרבה, היא סולידית וזה, טוב, אנחנו רוצים להחיות מותג, נעצב משהו סביר כזה, לא נועז מדי, ונמכור יחידות"

 

אז נכון, המטרה של החברה היא למכור. אני מסכים לגמרי.

א-ב-ל, מותג שכול מה שיש לו זה היסטוריה לא יכול לזרוק אותה לפח.

וככה זה מרגיש לי, גם המיטו והג'ולייטה מרגישה לי לא בדיוק אלפא אבל פה יצאו בהצהרות ונורא התאכזבתי.

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

falou,

אתה לא כל כך מעודכן. יש כבר הרבה יותר ממוזיאון ונכון לכרגע, הושקעו כבר כ-2 מיליארד יורו באלפא רומאו (מרכז פיתוח, מפעלים וכו') ו

 

במילאן, ביתה של אלפא רומיאו, יש רק מוזיאון.

 

http://www.iol.co.za/business/companies/alfa-romeo-revival-risks-falling-short-1.1875780#.VYvaPvmqqko

 

The Giulia and an Alfa Romeo sport utility vehicle due next year are critical tests for Marchionne. His plan is to produce upscale models to fill under-used and unprofitable factories in Italy.

 

Marchionne is betting this time will be different. He assigned a development team led by former managers from the Ferrari sports-car division to recreate the brand. Cordoned off at a site in the northern Italian town of Modena,

 

לא בונים שום מפעל חדש. משתמשים בקיים.

כשהקיים זה פרארי/מזראטי, זה לא רע בכלל.

 

אבל אם האלפא הזו תיכשל, כל התוכנית הולכת לפח.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האנשים שהביאו את האלפות שאהבנו פעם נפוצו ברוח. המפעל נסגר, ה-DNA התפרק.

 

לא היית אומר שהם וה-DNA של מה שהם יצרו, מגולמים כיום - בצורה כזו או אחרת - באבארט?

:idea:
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במילאן, ביתה של אלפא רומיאו, יש רק מוזיאון.

 

http://www.iol.co.za/business/companies/alfa-romeo-revival-risks-falling-short-1.1875780#.VYvaPvmqqko

 

The Giulia and an Alfa Romeo sport utility vehicle due next year are critical tests for Marchionne. His plan is to produce upscale models to fill under-used and unprofitable factories in Italy.

 

Marchionne is betting this time will be different. He assigned a development team led by former managers from the Ferrari sports-car division to recreate the brand. Cordoned off at a site in the northern Italian town of Modena,

 

לא בונים שום מפעל חדש. משתמשים בקיים.

כשהקיים זה פרארי/מזראטי, זה לא רע בכלל.

אין סיבה לבנות מפעלים חדשים כאשר הקיימים אינם מגיעים אפילו קרוב למקסימום תפוקה, מה שכן עשו זה השקיעו הון עתק בחידוש מפעלים. בקזינו הוסיפו מתחם שלם רק עבור הג'וליה.

 

זה לא ממש מעניין מה יש ספציפית במילאנו, אבל אם כבר אז:

- Alfisti celebrate opening new circuit Arese

- Alfa Romeo showroom Arese already finished

 

 

falou,

 

[גילוי נאות: אני לא חובב אלפא, לא מתלהב מהג'ולייטה אבל גם לא מתלהב מתוצרת VAG]

 

תגיד לי בבקשה. מה הקשר בין האנשים שעיצבו את אלפא אז לבין העיצוב של אלפא עצמה?

תביא את מעצבי סיטרואן, זורק להם ארבע דגמי אלפא ותגיד "אני רוצה את זה! רק קצת מודרני, שיהיה מגניב ובלה בלה בלה"

יעצבו לך אלפא פרופר, כול עוד אתה מבין מה אתה רוצה לעצב, ולא פשוט לזרוק כמה קווים שנראים כמו רוב הרכבים היום (סליחה קורו ורומן) ולהגיד "אההה מגניפיקו, לה אלפא רומאו ג'וליה!". כי זה לא.

נראה כאילו פה, במקום להיות נועזים ולהגיד "ז*ן על כול מה שחושבים, יש לי מותג שאמור לדבר לרגש, הוא אמור לגרום לרטיבות בתחתונים, אני עושה אותו נועז! הגרמניות? שיחפשו."

במקום זה, נראה כאילו מה שעבר זה "אוי, הסדרה שלוש מוכרת הרבה, היא סולידית וזה, טוב, אנחנו רוצים להחיות מותג, נעצב משהו סביר כזה, לא נועז מדי, ונמכור יחידות"

 

אז נכון, המטרה של החברה היא למכור. אני מסכים לגמרי.

א-ב-ל, מותג שכול מה שיש לו זה היסטוריה לא יכול לזרוק אותה לפח.

וככה זה מרגיש לי, גם המיטו והג'ולייטה מרגישה לי לא בדיוק אלפא אבל פה יצאו בהצהרות ונורא התאכזבתי.

 

בנוגע לעיצוב:

 

11666192_10153483590097952_440660612200919178_n.jpg?oh=44a46cf9b5b34bcc060314f6a0cd2fc5&oe=5626F85A&__gda__=1445604362_b3002bba23d7d5af4dc1c2cf877fe6e6

 

David32,

 

אני מבין שאתה בשלב 2.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2977 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...