Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אלפא רומיאו ג'וליה השקה מלאה, ז'נבה 01/03/16


beamvelavan
שימו לב! השרשור הזה בן 2929 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

סליחה, הסאונד בסרטון אותנטי לגמרי, הוקלט בשטח ומייצג בדיוק את מה שיקבל הקונה.

 

עכשיו אתה מרוצה?

עריכה אחרונה על ידי dorki
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 1.2 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

היא יפיפיה בעיניי, עם הג'אנט GTA היא בכלל פצצה, בעצם למה לא הלכו עד הסוף וקראו לדגם הבכיר GTAm? זה גם יהיה נחשק כמו הדגם ההסטורי וגם יעלה כמוהו.

עצם הדיבור על M/2/3/4 כרפרנס כבר מענג לי את בלוטת האיצטרובל.

Para comer bien hay que saber manejar

"Dona Rosa"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרכב נראה טוב אבל זה בגלל שהתגעגעתי לראות אלפא בתצורת סדאן..

אני חושב שיש פה יותר מידיי ציפייה לראות את הטי רקס המפוצץ מעולם היורה ומה שבסוף יצא הוא יפה, פשוט ויפה

כל ההשתקה והדיסקרטיות לגבי המחליפה היו מיותרים

 

כל ההשוואה לדגמים אחרים היא מיותרת הרי ברור שיהיה דמיון מסויים למתחרים כמו שתמיד יש בכל דגם אחר שהושק בעולם בזמן האחרון מקווה שעל המסלול היא תדבר אחרת מהבימר

Confidence In Motion

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איזה מאזדה מגניבה יצאה להם!

אני ממש מתבאס שמכל התגובות, זו התגובה שהכי התחברתי אליה.

 

אוף!

(לא בציניות)

 

((תגובה אדירה))

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Monster 1200

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בדף הפייסבוק של המוזאון ההיסטורי של אלפא רומאה יש סידרת תמונות של הג'וליה בלבן, דווקא מחמיא לה.

https://www.facebook.com/pages/Museo-storico-Alfa-Romeo/234311196741146

מה שפחות מחמיא לה זה הפרופיל ה"הו, כה בימרי" (למרות שדעדיין היא יפה).

 

11219540_1130331486982671_5987595049898949801_n.jpg?oh=72d934d4ddb74f001fe0330407a589fe&oe=55F1E835

 

11391341_1130331456982674_1741546363854773930_n.jpg?oh=7d28b85a7c17f9f2b2576d8f56214a9a&oe=561A8CC6

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לי בכלל מזכירה מהצד אינפיניטי במוו ואלפא מקדימה (מכסה מנוע Mמשהו),רק שלא תשקול

כמו טנק ושיהייה מנוע 1.4T לגירסה מוזלת שיוכלו אנשים לא לשדוד בנק ןלרכוש אותה.

נראה מה יהייה בהמשך,אני אהבתי ולא מבין את חובבי המזדה העוקצניים כאן.

תן לי 1350 קג,מנוע 1.7T ומחיר 220 אלף...(חלומות) והנעה אחורית.מצויין.

בגירה,היא לא תפריע לבווארים למכור מכוניות אבל כן יכולה לנגוס 15 אחוז מהמכירות,

וזה יכאב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם אני יחסית מאוכזב מהעיצוב החיצוני. צודקים כל אלו שטוענים שזה מין שעטנז בין מאזדה 6, אינפיניטי וכו' עם חזית אלפאית. גם אני סבור שרוב ההדמיות הממוחשבות המשוערות היו הרבה יותר מיוחדות בעיצובן. ברור שהאיטלקים יודעים לעצב נפלא. בזה הם תמיד היו מובילים. לאן זה הביא אותם מבחינה שיווקית במכוניות כמו אלפא ולנצ'יה ? השערתי לסיבה ברורה - מרקיונה. מן הסתם האב טיפוס שפסל לפני שנים אחדות היה פורץ דרך בעיצובו. לכן הפרוייקט הוחזר לשולחנות התכנון מחדש במטרה כפולה - הן שיפור איכות ויכולות כללי והן הפיכת ה - 952 למכונית BREAD AND BUTTER בשוק העיקרי - צפון אמריקה. הג'ולייה נועדה למטרה כפולה - האחת ברורה : מכונת יצירת מזומנים זריזה ל FCA והשנייה החדרת המותג וביסוסו בשוק האמריקאי. מרקיונה כאיש שיווק מבריק הבין שכדי להצליח בשוק התחרותי יש לקלוע למכנה המשותף הרחב ביותר של קהל המטרה. האמריקאים שמרנים ביסודם. עיצוב מרהיב אך שונה מדי מה"מיינסטרים" לא יתפוס חוץ מקהל מצומצם. יש לזכור ש FCA מדברת על השקת עוד 5-8 דגמי אלפא שונים בארבע השנים הבאות. צריך היה ללכת על בטוח בתהליך ההחדרה ולקלוע למכנה המשותף הרחב ביותר. הייחוד התדמיתי יגיע מאלמנטים של פרסום חכם (הצליח להם היטב החדרת ה - 500) , הדגשת שורשי מאזרטי - פרארי , ובתקווה משובים חיוביים במדייה המקצועית בהשוואה למתחרות הגרמניות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם אני יחסית מאוכזב מהעיצוב החיצוני. צודקים כל אלו שטוענים שזה מין שעטנז בין מאזדה 6, אינפיניטי וכו' עם חזית אלפאית. גם אני סבור שרוב ההדמיות הממוחשבות המשוערות היו הרבה יותר מיוחדות בעיצובן. ברור שהאיטלקים יודעים לעצב נפלא. בזה הם תמיד היו מובילים. לאן זה הביא אותם מבחינה שיווקית במכוניות כמו אלפא ולנצ'יה ? השערתי לסיבה ברורה - מרקיונה. מן הסתם האב טיפוס שפסל לפני שנים אחדות היה פורץ דרך בעיצובו. לכן הפרוייקט הוחזר לשולחנות התכנון מחדש במטרה כפולה - הן שיפור איכות ויכולות כללי והן הפיכת ה - 952 למכונית BREAD AND BUTTER בשוק העיקרי - צפון אמריקה. הג'ולייה נועדה למטרה כפולה - האחת ברורה : מכונת יצירת מזומנים זריזה ל FCA והשנייה החדרת המותג וביסוסו בשוק האמריקאי. מרקיונה כאיש שיווק מבריק הבין שכדי להצליח בשוק התחרותי יש לקלוע למכנה המשותף הרחב ביותר של קהל המטרה. האמריקאים שמרנים ביסודם. עיצוב מרהיב אך שונה מדי מה"מיינסטרים" לא יתפוס חוץ מקהל מצומצם. יש לזכור ש FCA מדברת על השקת עוד 5-8 דגמי אלפא שונים בארבע השנים הבאות. צריך היה ללכת על בטוח בתהליך ההחדרה ולקלוע למכנה המשותף הרחב ביותר. הייחוד התדמיתי יגיע מאלמנטים של פרסום חכם (הצליח להם היטב החדרת ה - 500) , הדגשת שורשי מאזרטי - פרארי , ובתקווה משובים חיוביים במדייה המקצועית בהשוואה למתחרות הגרמניות.

 

אני נוטה שלא להסכים איתך. דווקא השוק האמריקאי הוא חממה לעיצובים נסיוניים ונועזים יותר. קח לדוגמה את דגמי ניסן הנמכרים בשוק האמריקאי - ולא מגיעים ליבשת הישנה, או דגמי רטרו אמריקאיים.

 

קדילק? הקו העיצובי העכשוי של קדילק שונה וחריג מכל מתחריו - ולטובה, מה שמביא אותי לפלופ העיצובי שבג'וליה.

 

חברים, מרקיונה הוא איש כספים. הוא לא איש שיווק ולא מהנדס. הוא עו"ד במקצועו ועבד במערכות בנקאיות ופיננסיות כל חייו. על כן, איש לא צריך להתפלא שקיבלנו שעטנז של ב.מ.וו ואודי תוצרת איטליה. מרקיונה חושב על סיכונים וסיכויים ונוקט בגישה שמרנית.

 

מכנית, יתכן והג'וליה תהיה מכונית טובה, אולי אפילו מצויינת. אבל מכונית צריכה לעורר גם אמוציות - ואותי היא הותירה בינתיים מאוכזב.

 

הזמן יגיד איך היא תעמוד מול מתחרות מבריקות כסדרה 3, יגואר XE, קדילק ATS וגם הצמד היפני מבית לקסוס ואינפיניטי.

 

לא שכחתי גם את מרצדס C קלאס החדשה, היפה אך המאכזבת ואת אודי A4, אשר מחליפתה תוצג בפרנקפורט, במקביל לג'וליה.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמה מילים על עיצוב - וברשותכם בואו נניח בצד לרגע את הסוגיה טעונת האמוציות שנקראת 'אלפא'.

 

רכבי הקודם היה לקסוס IS מהדור שהוחלף, זו הייתה לטעמי מכונית יפה עם פרופורציות נכונות, קווים עדינים ואלגנטיים שנשארו 'נכונים' בעיני במשך שמונה וחצי שנים שהחזקתי ברכב.

כשהגיע הדור החדש אל השוק מצאתי רכב עם שלדה טובה משלי, יחידת הנעה היברידית שבעבורי הייתה בלתי ניתנת לעיכול ועיצוב חיצוני ששרט לי את העין.

מכל זווית שהתבוננתי ברכב הוא נראה לי מעוצב בכבדות, כמו אישה שמרוב מייק-אפ כבר לא רואים את הדמות שמאחורי האיפור.

 

בעבורי לפחות העיצוב הזה הוא 'דיל ברייקר' גם אם אפשר היה להתגבר על מכשלת ההנעה ולהביא רכב עם מנוע קונבנציונאלי.

 

נחזור אל האלפא, הסיבה שגרמה להנהלת החברה ללכת על בטוח ברורה לי לגמרי, במכונית שאמורה להיות 'לחם וחמאה' לא לוקחים סיכונים עיצוביים מיותרים.

מאידך, ההליכה היא על שביל זהב צר כי עיצוב אנמי שלא מעורר את בלוטות החשק - במיוחד ברכב כזה - דינו גם להיכשל.

זו הנקודה שלטעמי מהווה את מקור האכזבה העיקרי מהרכב - אין בו שום דבר מיוחד ומעורר, עוד מאותו הדבר. כשזה קורה אחרי מסע יח"צ ציבור כזה זה אפילו פתטי.

 

אין בעיצוב הרכב שום אלמנט שגורם לי לקום בבוקר בהרגשה ש"כזה אני רוצה בחניה".

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נחזור אל האלפא, הסיבה שגרמה להנהלת החברה ללכת על בטוח ברורה לי לגמרי, במכונית שאמורה להיות 'לחם וחמאה' לא לוקחים סיכונים עיצוביים מיותרים.

 

אני מנחש שיש סיבות אחרות:

 

1. זמן תכנון קצר.

2. התבססות על פלטפורמה קיימת מגבילה.

3. עם סגירת מרכז העיצוב של אלפא רומיאו לפני מספר שנים, נשארה רק מחלקת העיצוב התאגידית של הקונצרן.

 

מהחסרונות של לייצר משהו חדש מהר, אבל בלי דף שרטוט נקי מחד, ובלי התבססות על מיומנות קיימת בחברה, מאידך.

 

אבל...

אם זו אכן בייבי מזארטי, אולי היא עוד תוכיח את עצמה על הכביש.

ובסה"כ, נראית לא רע.

זו לא מרצדס, שמפציצה עם עיצובי הקופה שלה... יותר מזראטי ועיצוביה השמרניים, אבל היי!

אלפא עם הנעה אחורית.

בואו לא נהייה חמדנים...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1. צודק לחלוטין. הלקסוס הקטנה שהיתה מופת לעיצוב נכון ונקי בגירסה הקודמת, קיבלה עודף זויות וקוים מיותרים שהפכו אותה למשהו הרבה פחות נעים לעין.

2. דווקא מבחינה זו הג'וליה מזכירה יותר את הלקסוס שהיתה לך מאשר את זו שהחליפה אותה. עיצוב שקט יחסית, אלגנטי עם קוים רכים וזורמים, לא תוקפניים מדי, למעט בחזית. שתי מגרעות יש לו לעיצוב הזה בכל זאת, האחד שהוא נראה יותר מכל כמו שעטנז של כל מיני מכוניות אחרות, סידרה 3, G37, אפילו האוטו שהיה לך נמצא שם ( דווקא מזדה לא כל כך מוצא ). השני נובע מאותו תהליך ארוך של בניית ציפיות וסודיות הרמטית כמעט עד להשקה אלא שבמקום ה"וואוו" כמעט מתחייב, מגיע באופן בלתי נמנע "זה הכל ?" מאכזב. קרוב לואדי שהאבק ישקע, העיניים יתרגלו והעיצוב שאחרי הכל הוא נאה מאוד, יהפוך להיות כזה שאולי בכל זאת תתרצה ותסכים שיהיה לך אחד בחניה.

עריכה אחרונה על ידי רועי5
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2929 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...