Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4035 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חברים,

אני גר בבניין קומות עם מקלט משותף ל14 דירות

במקלט יש המון פסולת ורהיטים ופריטים שונים של אנשים

קיבלנו התראה לפני קנס עד יום חמישי הבא (18/6) לפנות.

תלינו שלטים עם בקשה שכל אחד יפנה את הדברים שלו.

אך נראה ששום דבר לא זז וכדי להימנע מקנס כספי לכל דייר נאלץ לפנות בעצמנו.

השאלה העולה מכאן היא מבחינה חוקית משפטית האם מותר לי לזרוק או אפילו להשתמש באלתזעכן על מנת לפנות את המקלט ללא אישור הדיירים (בעלי הרהיטים/שאר הירקות)?

פורסם

אצלינו פשוט תלו מודעה שיש לפנות את הדברים עד תאריך מסויים,לאחר מכן הכל הולך לזבל.

קראנו לאלטיזכן שיבוא לקחת מה שבא לו בתמורה לפינוי המרחב.

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם

גם אצלנו,תלינו שלט בכל קומה עם הצילום של ההתרעה מהעירייה.חלק פינו,כל השאר אסף האלטיזעכן ,חלק זרק חלק לקח עימו.

opel astra,כבר מרגישים יותר טוב

פורסם

הייתי כמה שנים בתפקיד ועד הבית בבניין.

 

 

המקלט כל פעם היה מתמלא בזבל, רהיטים, טלוויזיות ישנות וכו'.

 

לא חיכיתי להתראה מעיריה, אלא

פשוט שמתי שלט בלובי:

 

עד התאריך כך וכך מבקש מבעלי הציוד שבמקלט לפנות אותו, אם לא - הכל יזרק.

 

 

כמובן שאף אחד לא פינה כלום, אז אחרי התאריך האחרון יחד עם עוד כמה דיירים זרקתי הכל.

 

עשית את זה כמה פעמים. אף אחד לא בא בטענות אחר כך.

 

 

×
×
  • תוכן חדש...