Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4076 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

 

הרכב של הגננת של בתי נגנב אמש, ובו בין היתר 3 צ'קים דחויים שלי [לראשון למאי / יוני / יולי].

 

אמנם יש סכום ותאריך, אך השורה "שלמו לפקודת" נשארה ריקה.

אני כמעט בטוח שסימנתי קרוס.

 

מה השלב הבא?

 

היכן מבטלים את הצ'קים?

טלפונית?

לגשת לסניף?

תלונה שלי במשטרה [מלבד תלונת בעל הרכב]?

 

מה הסיכונים לי?

גם מבחינה חוקית וגם שוק אפור.

 

בקיצור, רק זה היה חסר לי עכשיו.

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם

אם לא רשום לפקודת מי הצק אתה יכול להיות בבעיה, כיוון שמי שימלא את שמו יכול לטעון שאתה היית חייב את הסכומים

האלה, או שמי שקיבל את הצק ״גילגל״ אותו והוא הגיע אליו, ולך תהיה בעיה להוכיח שלא, למרות התלונה ולמרות ביטול הצק.

סביר להניח שלא יעשו עם זה כלום, כי זה יסגיר אותם, אבל אצל עבריינים אי אפשר לדעת לאן כל דבר מתגלגל.

אני הייתי ניגש לסניף לבטל את הצקים, ומגיש תלונה במשטרה, למקרה שזה יסתבך.

פורסם

חבר, לבטל צ'ק שלך, חתום על ידך? זו עבירה פלילית!

אין לך מה לעשות אלא להודיע לגננת שמבחינתך ברגע שהעברת לה את הצ'קים הם באחריותה המלאה, בפרט אם הם חתומים, ומבחינתך התשלום לגן לחודשים מאי \ יוני \ יולי כבר בוצע. כאילו שילמת מזומן ושהיא תשבור את הראש.

תבין, מבחינה משפטית, אם החתימה היא שלך, הסכום נכתב על ידך, אין לך ברירה אלא לכבד את הצ'ק. יתהפך העולם.

צ'ק ניתן לבטל אך ורק במקרה ש: נגנב בעודו ריק, ואם הוגש חתום לבנק אתה מכחיש שזו חתימתך, ומצהיר על כך במשטרה, או לחילופין הסכום לתשלום זוייף ושונה. או אם הצ'ק הוסב למוטב בלבד, ושם המוטב כתוב על הצ'ק, והעילה לביטול היא אי אספקת סחורה או עמידה בתנאי ההסכם אם נחתם. אחרת לבטל צ'ק היא עבירה פלילית לא פחות מלשלוף מהכיס של מישהו 500 ש"ח.

שלא לדבר על להסתבך עם האנשים באפור. זה לא שווה את הכסף.

העסק שלך הוא מול הגננת הרשלנית (או שלא) ותו לא.

אם תטפל קבוע אצל אותו מוסכניק, יגיע השלב שהוא יפסיק לעבוד עליך וסתם יהיה יקרן...
פורסם

אתה לא מדייק.

אפשר לבטל צ'קים במקרים מסוימים.

צריך לבדוק האם המקרה של פותח השרשור נופל באחד המקרים האלו.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

אל תחשוב שגם עם עוברים כמה חודשים שהכל בסדר. אלי הגיעו עם צקים של אבא שלי שלא חיי כבר 20 שנה בטענה שהוא נתן אותם לפני כמה חודשים.

מסתבר שבזמן הובלה של הדירה ניגנב פינקס צקים שהיה לי עם השם של אבא שלי

פורסם (נערך)

לא לתת אף פעם צ'ק פתוח.

כדי שהצ'ק לא יתגלגל יש למחוק את המילה "לפקודת" ולרשום "שלמו ל- בלבד".

לסמן // ("קרוס") שמשמעו הפקדה בחשבון.

 

אפשר להזמין מן הבנק צ'קים עם הגבלת סחירות.

עריכה אחרונה על ידי COMMANDER
פורסם

דבר עם הגננת ותגיד לה שאתה מוכן לבטל ולהוציא צ'ק חלופי רק אם היא נותנת לך מסמך חתום על ידה שאם ההמחאות ייפרעו בעתיד היא תחזיר לך את כל הסכום. אל תשכח שהצ'ק לא הלך לאיבוד ברחוב ויש סיכוי שמישהו ישר ימצא אותו אלא הגיע לידי גנב רכב.

 

הצ'ק שלך סחיר (גם אם שרטת שני קווים עליו) ואם הוא יועבר לצד שלישי (אני ארשום בפרטי המוטב יעקב יעקב ואחתום מאחור ואלך לפרוע אותו בשם אחר) אתה חייב לכבד אותו.

 

צ'ק בתוקף חצי שנה מהתאריך הנקוב בו.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

שאלה לכל מי שענה:

 

ברור לי שאסור לבטל צ'ק שניתן מיוזמתי לבעל עסק ואני לא מרוצה מהשירות שלו, או מקרים דומים.

פה מדובר בגניבה והוגשה תלונה במשטרה. אתם יודעים בידיעה שאסור לי לבטל את הצ'ק, או שרק נראה לכם?

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם

יש כנראה סיכוי של 99% שמישהו ינסה לפדות את השיקים, במיוחד שלא כתבת עבור מי השיק. כלומר בלגן בכל מקרה יהיה לך, כולל עמלת החזר שיק וכיוצ"ב. והוצאה לפועל.

 

ואם היית נותן לה מזומן וגנבו לה אותו, אז היית צריך לשלם לה עוד פעם?

בכל מקרה תשמור צילום גם של התלונה שלה למשטרה.

--------------------------

Škoda Fabia IV TSI&DSG

פורסם
אז אם אני מבין נכון אין לי בעיה כמו שכולם פה ניסו להפחיד, לא?

 

זה לא המצב המתואר.

 

אתה נתת צ'ק ומי שקיבל אותו טוען שאבד. עכשיו לך תוכיח שהגננת לא עשתה תרגיל עוקץ.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

×
×
  • תוכן חדש...