Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4085 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היוש,

כחלק מלימודי אני צריך ללמוד להשתמש באוטוקאד, יש לנו באוניברסיטה קורס בתשלום, אבל מ10 דקות שביליתי בו בטעות הבנתי שהקורס טרחני ומשעמם (כמו כל דבר באקדמיה).

בינתיים שיחקתי קצת עם התוכנה, ואפילו הצלחתי לשרטט כיכר :), אם למישהו פה יש נסיון עם איזה ערוץ יוטיוב, ספר, אתר - עם הדרכה טובה - אשמח לשמוע.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

בעיקרון אם אתה עובד רק בדו מימד זה פשוט מאד. יש מלא הסברים ביוטיוב לכל דבר שתנסה לעשות.

יש גם tutorials באתר של אוטודסק.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

בקיצור, מתי אתה בא ללמד אותי?

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

שונא את התוכנה אבל אני מאמין שהטוטוריאל יספיק ואחר כך פשוט להתחיל לעבוד ולשבור את הראש.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
בקיצור, מתי אתה בא ללמד אותי?

בקושי יש לי זמן ללמוד, אז ללמד?! :lol:

אני אנסה להשיג לך מצגות מהקורס שהיה לנו (שברוב טיפשותי מחקתי כי "אני כבר יודע אז לא צריך...")

מה אתה צריך לשרטט?

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

כמו שאמרו, יוטיוב הוא מורה מצויין לתוכנות רבות.

לדעתי הדרך הטובה ביותר ללמוד תוכנה היא לראות סרטונים שמסבירים איך לעשות דברים ולתרגל אותם בו זמנית. בסה"כ האוטוקאד היא תוכנה די ידידותית לשימוש אחרי שאתה מבין "איך היא חושבת" אם אפשר להגדיר את זה ככה.

 

ולא הייתי מזלזל כל כך בקורס של מוסד הלימודים, אני לקחתי קורס אוטוקאד של המחלקה להנדסת בניין והוא היה פשוט מעולה.

 

עריכה:

ברר אם אתה יכול להוריד גרסת סטודנט חוקית, מלאה וחינמית של אוטוקאד. לנו אמרו שצריך להרשם לאתר של Autodesk עם המייל של האוניברסיטה וזה עבד.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אפשר להוריד גרסת סטודנט כמעט של כל התוכנות של אוטודסק. החיסרון של זה שאם תרצה לייצא דברים להדפסה יהיה רשום לך במסגרת של המסמך education version או משהו כזה.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם (נערך)
היוש,

כחלק מלימודי אני צריך ללמוד להשתמש באוטוקאד, יש לנו באוניברסיטה קורס בתשלום, אבל מ10 דקות שביליתי בו בטעות הבנתי שהקורס טרחני ומשעמם (כמו כל דבר באקדמיה).

בינתיים שיחקתי קצת עם התוכנה, ואפילו הצלחתי לשרטט כיכר :), אם למישהו פה יש נסיון עם איזה ערוץ יוטיוב, ספר, אתר - עם הדרכה טובה - אשמח לשמוע.

ללמוד לעבוד עם תוכנת תיבמ/שרטוט תדע רק כאשר תעבוד תאכל'ס בחברה מסויימת ותצטרך לתכנן כמה חלקים שכוללים הרכבה של 10 חלקים ותצטרך גם להוציא שרטוטי ייצור לקבלן שמחכה כבר שעתיים עם SET-UP של מכונת CNC ורק חסרות לו כמה מידות...

 

יוטיוב ולימוד באוניברסיטה של תוכנות תיב"מ שוות לתXת אלא אם אתה רוצה רק למדל ולהשתעשע עם התוכנה.

 

אני זוכר שיש מישהו בפורום שנוהג לסיים את דבריו במשפט דומה :-D

 

* הכותב הינו מהנדס מכונות עם 12 שונות ניסיון בתיכנון בעזרת סימטרון וגם כמה שנים עם אוטוקאד וגם עם pro engineer.

עריכה אחרונה על ידי מרק10

איזה כייף לי :)

פורסם

תודה למרק10 על דברי העידוד והתמיכה.

אכן יש לי גרסת סטודנטים של אוטוקאד 2016 (ראיתם מה זה? עוד לא מאי וכבר קפצו שנתון!).

אני קולט דברים די מהר, בינתיים השתעשעתי מעט עם התוכנה על איזה פרוייקט תכן צמתים שיש לי להגיש ותכן כיכר פשוטה.

אשמח לכל מצגת או הדרכה שיש לכם המייל שלי הוא שלקייס@ג'ימייל.קום.

הקורס כנראה יסגור לי לא מעט פינות, אבל אחרי שראיתי את הקצב שלו הבנתי שזה לא שווה את הזמן והכסף (בעיקר את הזמן), ואגיע לרמה קרובה לזו שמגיעים אליה בקורס הרבה יותר מהר עם פשוט אשחק עם התוכנה.

אני לומד הנדסת תחבורה אז הצורך הוא בעיקר כבישים, כל מיני דברים כאלה (התמונה מגוגל):

roadjunction_29392.gif

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

אני לומד הנדסת תחבורה אז הצורך הוא בעיקר כבישים, כל מיני דברים כאלה (התמונה מגוגל):

לתומי חשבתי שאתה לומד הנדסת מכונות.

איזה כייף לי :)

פורסם

מרק, מכונות זה בעיקר סולידוורקס בימינו למיטב ידיעתי.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

יישנם משרדי תיכנון מכני שעובדים עם אוטוקאד בגלל אוסף הספריות העצום שהצטבר במהלך השנים הרבות שהתוכנה קיימת לכן מאוד קשה לעבור לתוכנה אחרת.

 

אני עבדתי בחברה שכול מחלקת תיכנון מכני בחרה לעצמה עם איזה תוכנה לעבוד לכן חלק עבדו עם סימטרון ואחרים עם PRO-ENGINER ואחרים עם סולידוורקס.

איזה כייף לי :)

×
×
  • תוכן חדש...