Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4077 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

דווקא הייתי הולך על הכריזמה

שמע היא אומנם ישנה, אבל הרכב הזה הוא תמורה מלאה לכסף

כשהייתי בן 17 ( לפני 8 שנים) חבר טוב שלי רכש אחת כזאת שנת 98, בזמנה עם 110 אלף ק"מ , היינו ילדים הוא הרג את הרכב בזמנו, והרכב הזה זה פשוט מכונה שלא מתקלקלת! חוץ מטיפולים בזמן, ובלאי טבעי ( רפידות וכאלה ) שום דבר!!! הייתה החלפת רדיאטור ( אבל זה כי הוא פשוט שכח לשמור מרחק ונכנס בוו גרירה של DMAX)

הרנו מגאן אמינה משמעותית פחות, לגבי השברולט לא התעסקתי עם הרכב מעולם ולכן לא אביע את דעתי!

בהצלחה

פורסם

איך אפשר לתת חוות דעת על סיטרואן C5 ב- 7000ש"ח בלי שום פרט נוסף?

כמה ק"מ יש לה? 200 אלף או 70 אלף? איזו יד? האם יש היסטוריית טיפולים?...

 

מצאתי מודעה מעניינת ביד 2 שכדאי לבדוק:

polo.png

פורסם

אז אחרי כמה ימים של חיפושים -

קיבלתי הצעה על פיאט פונטו ספייס מודל 2005, גיר אוטומט, יד 6, 182,000 ק"מ, ב7,500 ש"ח.

 

ההצעה היא ממגרש גדול, כמו שרציתי. סה"כ על פניו נשמע אחלה.

מהניסיון (הרע יש לציין) עם פיאט ישנה יותר שהיתה לי, נראה שהרכב במצב טוב.

 

אשמח לשמוע חוות דעת לגבי הרכב :)

פורסם

פונטו ספייס עם גיר רציף מהשנתון המדובר זה רכב מאוד מבוקש, המחיר שלו בשוק בדר"כ כפול ממה שהוצע לך.

פונטו ספייס עם גיר רובוטי הרבה פחות מבוקש בגלל המוניטין של התיבה בשנים אלה.

כשמגרש רכב (שמתקיים מקניה בזול ומכירה ביוקר של רכבים משומשים) מציע לך אוטו במחיר משמעותית יותר נמוך מהממוצע שלו בשוק הפרטי, זה אמור להדליק אצלך נורה מאוד גדולה ואדומה.

 

לאורך כל השרשור נראה שאתה בכוח מנסה לחפש לך צרות, הרי רכבים שנמכרים במגרשים בסכומים כאלה כמעט ולא עלו כסף לסוחרים, למה שמישהו יתן את רכבו כמעט בחינם? כי הוא לא מצליח להעיף את הנבלה לבד בשוק הפרטי, הסוחר לוקח את האוטו, מסדר אותו בזול, שם קצת וקס כדי שיראה נוצץ ומחכה לראשון שיתפס בחכה.

 

אם אתה ממש חייב רכב ולא מוכן לוותר, תעשה לעצמך טובה, תלך לבנק שלך ותבקש הלוואה של אותם 7-9 אלף שח עם החזר חודשי נמוך ותקנה לך אוטו מיד פרטית. כשכספי הפיקדון ישתחררו בעוד כשנה תכסה איתם את מה שישאר מההלוואה (בסכומים האלה, הריבית שתשלם תהיה זניחה לעומת ההוצאה במוסך שעלולה לצוץ חודש אחרי הרכישה).

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

פורסם

תודה על התגובה.

הרעיון עצמו על הלוואה הוא דווקא מעניין, אבדוק אותו לעומק למרות שאני קצת פסימי לגביו.

 

רק הבהרה לגבי עניין המגרש.

 

מדובר לאורך כל האשכול על קנייה לא מ"סוחר", אלא מחברות טרייד אין אשר מקבלות אליהן רכבים ישנים, ועיקר הרווח שלהן הוא מרכישת הרכב ה"חדש" של האדם אשר החזיר את הרכב הישן.

מרבית הרכבים מהחברות האלה נמכרים לאחר מכן לסוחרים "פרטיים", אותם אלה ששמים וקס וכו' וכו'.

לצורך השוואת ה"אג'נדה" בין שני סוגי החברות במקרה שדיברתי, אציין שהרכב נכנס לאותה חברה (טריידמוביל) יום קודם, וכשראיתי אותו הוא אפילו לא היה שטוף..

אני לא חושב שהחברה מנסה למכור לי נבלה, אבל מה שכן, אותי מדאיגה המחשבה של למה אותו בנאדם נכנס במקור למכון טרייד אין במקום למכור את הרכב בשוק הפרטי.

×
×
  • תוכן חדש...