Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3955 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז לפני כשבועיים התחדשתי במגאן 2002,מחליפה די ראויה למגאן דיזל הקודמת.

אני מצרף תמונות לכל הדברים שהתחלתי לעשות לרכב,החל מניקוי דשבורד ועד לשיפוץ גיר.וגם עוד כמה תמונות של הרכב.961135_813326385407805_1900287244_n.jpg961148_822904877783289_1804277506_n.jpg1503510_817854761621634_4584110727192779739_n.jpg10847123_822904667783310_1134053632_n.jpg10962002_813313555409088_1110955968_n.jpg10962195_813326418741135_964259075_n.jpg10965651_813326368741140_1779837715_n.jpg10965683_813326375407806_420540998_n.jpg

(הדרך עוד ארוכה)

נ.ב הכל נעשה בשבועיים האחרונים

:-D

Got smoked?sorry its my F9Q :-o

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

תתחדש !

נראית במצב שמור ויפה יחסית לשנתון , ומעט מאוד קילומטרים !

תוכל לפרט מה כלול בתכנית השיפוצים/תיקונים/שדרוגים ? הכל בעצמך ? עלויות ?

דרך אגב , אני רואה פילטר אוויר פתוח ששמת ? מה זה נותן ? לא מזיק ?

פורסם

הפילטר פתוח נטו לתמונה לא יותר.סתם יפה לי בעין.

שיפוצים ושדרוגים:גאנטים,צמיגים,פנסים חדשים קדמיים,קיט קסנון אולי,ליפ קדמי,מגני בוץ,קצת מדבקות(בגבול הטעם הטוב כמו במגאן דיזל),ספוילר וזהו כעיקרון.מספיק לבנתיים

עדכון קצר:הרכב בשיפוץ גיר

ותודה!

Got smoked?sorry its my F9Q :-o

פורסם

הפילטר פתוח נטו לתמונה לא יותר.סתם יפה לי בעין.

שיפוצים ושדרוגים:גאנטים,צמיגים,פנסים חדשים קדמיים,קיט קסנון אולי,ליפ קדמי,מגני בוץ,קצת מדבקות(בגבול הטעם הטוב כמו במגאן דיזל),ספוילר וזהו כעיקרון.מספיק לבנתיים

עדכון קצר:הרכב בשיפוץ גיר

Got smoked?sorry its my F9Q :-o

פורסם

תתחדש!

ברשותי גם אחת עם 85.000ק"מ, רק שמצב הצבע שלה פחות טוב משלך:)

 

התאהבתי ברכב הזה עוד מימי הצבא, נותן הרבה יחסית למחיר, תא מטען ענק, נוחות, אבל לא סחיר כל כך..

 

אם אפשר להתעניין בכמה נרכשה?

🤔

פורסם
הפילטר פתוח נטו לתמונה לא יותר.סתם יפה לי בעין.

שיפוצים ושדרוגים:גאנטים,צמיגים,פנסים חדשים קדמיים,קיט קסנון אולי,ליפ קדמי,מגני בוץ,קצת מדבקות(בגבול הטעם הטוב כמו במגאן דיזל),ספוילר וזהו כעיקרון.מספיק לבנתיים

עדכון קצר:הרכב בשיפוץ גיר

לא לשכוח להחזיר את הצינור הגמיש של היניקה שהולך מעל הרדיאטור.

×
×
  • תוכן חדש...