Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4139 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אולי הוא חושב ששחטו אותו במחיר וזה בעצם מחיר היגיוני למוסך מורשה.

השרלה מה הוא עשה וכמה עלה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם (נערך)
אולי הוא חושב ששחטו אותו במחיר וזה בעצם מחיר היגיוני למוסך מורשה.

השרלה מה הוא עשה וכמה עלה.

 

אני מעלה פה את השרשור שלו

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?543966-%D7%A8%D7%A0%D7%95-%D7%A7%D7%9C%D7%99%D7%90%D7%95-%D7%94%D7%97%D7%93%D7%A9%D7%94-%D7%98%D7%99%D7%A4%D7%95%D7%9C-%D7%A8%D7%90%D7%A9%D7%95%D7%9F-%D7%9E%D7%97%D7%99%D7%A8-%D7%91%D7%A9%D7%9E%D7%99%D7%99%D7%9D&highlight=%D7%A8%D7%A0%D7%95+%D7%A7%D7%9C%D7%99%D7%90%D7%95

עריכה אחרונה על ידי ram4000
פורסם

90 שקל לשמן?? אפילו בפיאט הייתי משלם כ 120 שקל.

פילטר אווויר 60 שקל,לכן פילטר אוויר ב 27 לא מאמין שזה מקורי.

אני לא יודע אם הוא טיפל בעבר במורשה יבואן או מורשה רגיל אבל ביבואן טיפול על טיפול ראשון לפיאט פנדה שילמתי ב 2012 -500 שקל,מאז המחירים עלו מאט לכם המחיר 650 הגיוני להחלוטין.

מה גם שיש הבדלים בין המחירים בין המוסכים.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
אני דיברתי עם מישהו שקנה רנו קליאו 0.9 ידני ואמר לי שהוא לא כזה חסכוני אוכל 1:13 במשולב ונסיעה רגועה ושהחלקים שלו יקרים ושחטו אותו במוסך אז אני עדיין מתלבט.. והיום במקרה ראיתי מישהו שמוכר רנו פלואנס ידני דיזל ב 84000 ש"ח יד ראשונה פרטי עם 66000 ק"מ מודל 2013 אז אני רואה כל מיני כיוונים המטרה שלי פה זה חיסכון בדלק ועלויות אחזקה נמוכות

אם אתה מחפש חסכוני תבדוק על הC3 דיזל

פורסם

גולף דור רביעי מנוע 2000 ידוע כמשרפת דלק רצינית. כל רכב סופר מיני מודרני שתבחר יהיה משמעותית יותר חסכוני. 12,000 אלף ק"מ זה קילומטרז מאוד קטן ושיקול צריכת דלק (והנוחות) חסר משמעות. תעשה נסיעת מבחן על הקליאו ועל 208 ותחליט לאיזה רכב אתה מתחבר יותר.

 

לדעתי בכלל אל תקנה רכב חדש. חבל לקנות רכב חדש ולספוג ירידת ערך חדה, טיפולים יקרים וביטוח יקר רק בשביל לנסוע 12 אלף בשנה. חפש סופר מיני ידנית כגון סוזוקי סוויפט, גרנדה פונטו איבו, פורד פיאסטה, קיה ריו בת 2-3 שנים, תקנה אותה ב-40 אלף שקל וסע לשלום. חסכת 50 אלף שקל.

פורסם

סיטרואן C3 דיזל היא אופציה טובה, אבל כפי שציינתי קודם, אתה לא נוסע הרבה ולדעתי נותן משקל יתר לסעיף תצרוכת הדלק

פורסם
סיטרואן C3 דיזל היא אופציה טובה, אבל כפי שציינתי קודם, אתה לא נוסע הרבה ולדעתי נותן משקל יתר לסעיף תצרוכת הדלק

 

 

בלי קשר אני אחד שאוהב לנסוע והרבה ובגלל שהדלק עומד לעלות חודש הבא וגם ימשיך לעלות אחרי הבחירות אני כנראה ייקח דיזל גם גלל האמינות של המנוע

 

קראתי את הכתבה הבאה

 

http://wheel.co.il/%D7%A7%D7%99%D7%94-%D7%A8%D7%99%D7%95-%D7%93%D7%99%D7%96%D7%9C-%D7%9E%D7%91%D7%97%D7%9F-%D7%93%D7%A8%D7%9B%D7%99%D7%9D/

 

והרכב הזה ממש עשה לי חשק...השאלה איך הוא לעומת רנו פלואנס דיזל(ידני) האם יותר חסכוני או פחות ?


×
×
  • תוכן חדש...