Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4139 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
היי,

אני יכול להגיד לך שאני מאוד מרוצה מהריו שלי בסך הכל,

מבחינת אמינות אין כלכך מה שיתקלקל(מנוע 1.4 אטמוספרי פשוט גיר רגיל 6 הילוכים סטנדרטי) בלי שטיקים בלי טורבואים בלי DSGים בלי שטויות,

צריכת דלק בנסיעות עירוניות בת"א ובנסיעות לירושלים תל אביב בערך 1:14-1:15.

הרכב זריז במהירות עירונית נוח מאוד לנסיעה עירונית עם הגה קל והעברת הילוכים רכה ודיי נוחה(בגאז' גדול ונוח מאחור לא תמיד נוח להסיע 3 אנשים בוגרים).

העיצוב חביב אבל הגירסאת סדאן הידנית מגיעה רק בצבע לבן ובלי כרום מקדימה,

לחובת הריו הפנים הדיי פלסטיקי ופשוט אבל ביינתים כלום לא מקרקש, המושבים נוחים אבל נוחות הנסיעה על הצד הקשיח של הסקאלה.

 

יש מצב שתתאים לך.

 

 

תודה רבה לכולם על העזרה..בעקבות ההודעה הזו אני באמת התחלתי קצת לפזול לכיוון הקיה ריו בגרסת ה 5 דלתות וראיתי את גרסת הדיזל ידני ,ועכשיו אני דיי מבולבל כי מבחינת צריכת דלק אין על הדיזל זה אפילו מזכיר לי את הרנו מגאן דיזל שברשותי , אבל איך הקיה ריו מול הרנו קליאו שניהם ידנית וההיתרון של הקיה זה המנוע דיזל אשמח לעצות מהמומחים..(דרך אגב שמתי לב שרוב נהגי המוניות נוסעים בקיה ריו)

 

נתקלתי גם בפוסט הזה של ההודעה ומאוד אהבתי את צריכת הדלק שלה

 

http://wheel.co.il/%D7%A7%D7%99%D7%94-%D7%A8%D7%99%D7%95-%D7%93%D7%99%D7%96%D7%9C-%D7%9E%D7%91%D7%97%D7%9F-%D7%93%D7%A8%D7%9B%D7%99%D7%9D/

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

בתור בעלים של קליאו 0.9 טורבו קולקשיין במשך חודשיים אוסיף ואומר..

הרכב מדהים.

צריכת דלק של 18 ק"מ לליטר נסיעות 60% בינעירוני.

מאוד נוח, פרקטי ומהנה לנהיגה(מתלים אכן מעט נוקשים- לא מורגש יתר על מידה), לדעתי מציע הרבה מעל כל שאר המתחרות בקטגוריה.

ולא מדבר על עיניין היופי שפה אין בכלל על מה לדבר..

לגבי אמינות- אין לדעת... מנוע חדש.. שומרים על הרכש ככל הניתן וסביר להניח שיהיה טוב.

פורסם
אתם רציניים שאתם מגדירים את הקליאו כרכב לא נוח?

אולי אתם מדברים על רכב מהדור הקודם עם בולמים גמורים.

פרנקוס, יש לי את הדור הקודם (III), שנת 2012, הרכב גמע כמעט 50 אלף ק"מ, נהגתי על רכב המבחן של רנו עם מנוע 0.9TCE, לרכב היו משהו כמו 6000 ק"מ, נוחות הנסיעה נחותה מהקליאו שלי לדעתי ורעשי הרוח מורגשים הרבה יותר באיזור 100 קמ"ש.

 

עם הקליאו שלי (מנוע כמו שלך, D4F), אני מוציא במשולב 1:14-1:15.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

הקליאו 0.9 עושה בסביבות ה1 ל17-18 בנהיגה ממש רגועה מחוץ לעיר.

מבחינת מראה אין מה להגיד נראית מדהימה.

אני שמתי לב לרעשי רוח מכיוון המראות בנסיעה בינעירונית.

מרגישים חזק מאוד בורות ושיבושים קלים בכביש.

שדה הראייה מעט מוגבל בגלל המראה המרכזית.

אם אתה יכול להתגבר עם החסרונות הללו אתה יכול להתחדש.

 

דרך אגב, מה הלחץ אוויר שאתם שמים בצמיגים?

פורסם
RAM כמה אתה נוסע בחודש? במידה ואתה לא נוסע הרבה לרוב לא כדאי לך לרכוש דיזל.

 

בממוצע אני נוסע 1000 ק"מ בחודש ואני חישבתי רק נסיעות לחברה ונסיעות מהבית לעבודה

 

לא לקחתי בחשבון נסיעות לבילוייםשזה קו הרצליה - ת"א

 

מה אתם אומרים לקחת רכב דיזל או להתפשר על בנזין.

פורסם

אם אתה נוסע 12,000 ק"מ בשנה, פרמטר צריכת הדלק צריך להיות שולי מאוד בשיקולים שלך, או לחלוטין לא קיים.

פורסם

אין הבדל משמעותי בין אחזקת רכב דיזל לבין אחזקת רכב בנזין, אולי קצת הבדל בטיפולים השוטפים שמתקזז עם החסכון בדלק.

למרות שבימינו גם יש דגמי בנזין חסכוניים באותה רמה.

 

השיקול העיקרי שלך אמור להיות מחיר הרכישה, אם ההתלבטות היא בין בנזין חסכוני לדיזל.

פורסם
הקליאו נוחות נסעה בינונית ומטה יחסית לרכבים אחרים בסגמנט,לריו נוחות נסיעה גרועה ובנוסף כסאות נוראיים.

 

אני ראיתי את המבחן דרכים פה

 

 

והוא דווקא המליץ בסוף הסרטון על הגרסא 1.2 של הקליאו..היא דווקא במחיר אטרקטיבי לעומת ה 0.9

פורסם

ועדיין בסרטון הוא מציין שהקליאו לא נוחה. לא בעיר ולא בבין עירוני. כמובן שיש גרועות יותר הרי תמיד יש לאן לרדת :?, אבל למה לך להתפשר.

בנוסף לאור כמות הנסועה שלך, עדף לך לקנות בנזין ולא דיזל, ומכונית ממנה תיהנה. לאו דווקא מכונית ביצועים אלא מכונית שתעשה אותך מרוצה.

פורסם
ועדיין בסרטון הוא מציין שהקליאו לא נוחה. לא בעיר ולא בבין עירוני. כמובן שיש גרועות יותר הרי תמיד יש לאן לרדת :?, אבל למה לך להתפשר.

בנוסף לאור כמות הנסועה שלך, עדף לך לקנות בנזין ולא דיזל, ומכונית ממנה תיהנה. לאו דווקא מכונית ביצועים אלא מכונית שתעשה אותך מרוצה.

אני דיברתי עם מישהו שקנה רנו קליאו 0.9 ידני ואמר לי שהוא לא כזה חסכוני אוכל 1:13 במשולב ונסיעה רגועה ושהחלקים שלו יקרים ושחטו אותו במוסך אז אני עדיין מתלבט.. והיום במקרה ראיתי מישהו שמוכר רנו פלואנס ידני דיזל ב 84000 ש"ח יד ראשונה פרטי עם 66000 ק"מ מודל 2013 אז אני רואה כל מיני כיוונים המטרה שלי פה זה חיסכון בדלק ועלויות אחזקה נמוכות


×
×
  • תוכן חדש...