Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4151 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תנוחת הישיבה והנהיגה ב XV נמוכה מאוד. גרסת ה 1.6 לא רלוונטית לדעתי עקב ביצועים עלובים ומנוע לא חסכוני. גרסת ה 2 ליטר סתם לא חסכונית ומגרדת את הרף העליון של התקציב.

חוזר על ההמלצה ללכת ולראות את הרנו קפצ'ר, למרות שזו כנראה המלצה מיותרת אם אתם לא מתחברים למותג.

 

איתמר

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

אני גם לא חושב שלסובארו יש פה מקום. ה-1.6 עגלה ברמות קשות, ובדיוק בגלל זה הייתי מבצע נסיעת מבחן על הספורטאז' שמגיע עם מנוע דומה.

אתה צודק (חלקית) לגבי היטי. הוא אחלה אוטו, אבל הייתי נמנע מהשילוב של TSI 1.2 ו-DSG7. עדיין לא ברור מה קורה איתם למרות הצהרות חוזרות ונשנות של היצרן והיבואן שהכל תוקן (בערך פעם בשנה בשלוש שנים האחרונות). אגב TSI, ב-1.2 אין סופר צ'רג'ר, רק טורבו. ליתר דיוק, באף אחד מהמנועים האלה אין סופרצ'רג'ר, רד ב-1.4 עם 160 כ"ס שהגיע באחת הגרדאות של הגולף דור 6.

 

הקצפ'ור מגניב, אבל יקר, וגם לא הייתי ממהר להמליץ עליו למישהו שירד מקורולה ומתלבט בין סוזוקי לקיה (כל סוזוקי וקיה, לאו דווקא השתיים הנידנות פה).

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם

היי אבי,

אני מבין שבסוף החלטת כם לבחון את ה-XV,

קצת רקע מקצועי אליו:

הרכב שמשלב בצורה נפלאה יכולת בטיחותית בכביש עם זריזות ודינמיות בשטח.

אשמח להמשיך ולתת לך עוד נקודות מקצועיות שיעזרו לך לקבל החלטה!

כמו כן צרפתי לך גם כתבות ממיטב אתרי הרכב בישראל, וכמובן את הכתבה שמשוואה בינו לבין הסוזוקי:

http://www.calcalist.co.il/local/art...638019,00.html

 

http://www.carsforum.co.il/cars/%D7%9E%D7%92%D7%96%D7%99%D7%9F-%D7%A8%D7%9B%D7%91/1881/%D7%9E%D7%91%D7%97%D7%A0%D7%99%D7%9D/%D7%A1%D7%95%D7%91%D7%90%D7%A8%D7%95-XV-%D7%9E%D7%95%D7%9C-%D7%A1%D7%95%D7%96%D7%95%D7%A7%D7%99-%D7%A7%D7%A8%D7%95%D7%A1%D7%90%D7%95%D7%91%D7%A8-4x4--%D7%9E%D7%91%D7%97%D7%9F-%D7%94%D7%A9%D7%95%D7%95%D7%90%D7%AA%D7%99

פורסם

אני לא חושב שהסובארו תהיה הרבה יותר ״עגלה״ מקורולה 2011. אני מניח דלא יהיו הבדלים בביצועים בין השניים. צריכת דלק - בגלל הגיר הרציף של הסובארו גם לא יהיה הבדל מאוד גדול.

 

בקיצור, הסובארו חבילה די טובה, ומגיעה עם בונוס של יכולת שטח אמיתית - שכיפית ומוסיפה גם למי שלא צריך אותה באמת.

פורסם

לאחותי יש את הסוזוקי קרוס אובר ( כבר כמה חודשים ) היא עם בעלה ועם ילד קטן והתא מטען שלה פרקטי . סה''כ מדובר ברכב ממש טוב ויצא לי אישית לעשות עליו כמה נסיעות ומאוד אהבתי וגם התנוחת ישיבה גבוהה ומושבים נוחים לדעתי זו אחלה עיסקה ואם הייתי במצב שלכם הייתי לוקח את סוזוקי .

 

אגב בכמה אתם מוכרים את הקורולה שלכם ? האם טיפלתם במקרה במוסך "רכב השפלה" ?

<Kia Rio LX 1.4 4DR automatic 2014 <SOLD

 

TOYOTA COROLLA SUN 2011 automatic

פורסם

תודה רבה לכל המגיבים זה דיי עוזר לי!

אייל מסובארו, אבא שלי לא מעוניין בסובארו תודה בכל אופן.

 

SFARGOL הרכב שנת 2011 GLI יד 1 55000-60000 ק"מ אם אני לא טועה מטופל בסניף שממנו נקנה הרכב בת"א (הילוך שישי?)

מחיר אני עדיין לא יודע, נרצה להתחיל למכור ולפרסם רק בעוד כחודש.

עדיין לא הגענו להחלטה אבא שלי קצת נדלק על הSOUL, אני הייתי הולך על הסקודה אם לא הTSI והDSG אבל בגדול, אין החלטה!

פורסם
בסכום שציינת, אני ממליץ דווקא על שלושת הרכבים הבאים:

1. ספורטאג' 1.6 - 135,000 ש"ח.

2. סקודה יטי - עכשיו במבצע 130,000 ש"ח

3. סובארו xv 1.6 - במבצעים שונים גם כן 130 ומשהו.

 

מניסיון, היטי מרגיש הכי איכותי, חומרים, בנייה, שילוב מנוע גיר זריז.

הספורטאג' מציג יתרון מבחינת תא המטען.

היתרון של הסובארו הוא בעיקר בהנעה הכפולה, כאשר ביתר הפרמטרים עדיף את שני האחרים.

 

בהצלחה

 

עצה מצוינת..

פורסם

שלום חברים שבת שלום

היום הייתי בסקודה והציעו לי את ה1.2TSI אלגנס ב140,000 ש"ח לא כולל אגרת רישוי.

אלגנס זה כולל בקרת שיוט, חניה אוטומטית, ג'נטים 17", בקרת אקלים, חיישנים קדמיים ואחוריים מהיצרן, פס קישוט בדשבורד ועוד.....

ששאלתי לגבי הבעיות של הDSG הנציג אמר שבעיות אלה נפתרו ב2013, והבעיות האלה נגרמו רק בארצות חמות כמו ישראל, באירופה לא נגרמו בעיות בגיר DSG האם זה נכון? (או אולי בגלל ששם רוב המכוניות הם גיר ידני אז...)

הנציג אמר שהחום בארץ היה יותר מדיי בשביל המוח גיר ופתרו את הבעיה בשימוש בשמן מינרלי שלא מתחמם ובנוסף פתח איוורור למוח גיר, האם מישהו יודע להגיד אם זה נכון מה שהוא אמר?

לגבי המנוע 1.2TSI הנציג אמר שאין בעיות ולא היו.

פורסם

מה שהנציג אמר על המנוע לא נגון. היו בעיות והן נפתרו. לגבי הגיר זאת טענתם - קשה לאשר או להפריך. בכל מקרה אם תהיה תקלה סדרתית היא תטופל במסגרת האחריות.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

גילוי נאות- אני עובד בטלקאר יבואנית קיה

 

לסול שתי רמות גימור, הראשונה (LX) עולה 122,900 והשניה (EX) עולה 131,900 ש"ח. ההפרש של 9000 ש"ח נותן גג פנורמי, ג'נט 18" לעומת 16", מראות מתקפלות חשמלית, חלונות כהים, פסי אורך על הגג ותאורת LED בתוך הרכב. כל הדגמים מגיעים עם בקרת שיוט, מגביל מהירות, חישוקי סגסוגת, מזגן דיגיטלי, מסך מגע קטן, מצלמת חניה ודיבורית BT מקורית מעולה.

 

המרווח הפנימי גדול יותר מהסוזוקי כאשר בתא המטען יש לסוזוקי יתרון. תנוחת הנהיגה בסול גבוהה יותר וגובה הרכב מאפשר כניסה ויציאה נוחה יותר לרכב בהשוואה לסוזוקי. אומרים שהסוזוקי חסכוני יותר, הסול שאני נוהג בו עושה אחד ל- 11 בנהיגה לא מתחשבת בעלויות הדלק וללא שימוש ב-active eco שמשפר את צריכת הדלק ע"י החלפת הילוכים מוקדם יותר ופחות רגישות בדוושת התאוצה להורדת הילוכים ("קיק-דאון").

 

אני חושב שאתה צריכים לבצע נסיעת מבחן על שני הדגמים, לא ארחיב במילים אבל אחרי 13K ק"מ אני חושב שהסול הוא אחד הרכבים המשפחתיים הטובים ביותר שהיו לי (והיו לי לא מעט). נכון, לא כל אחד מתחבר לעיצוב (אני אישית מאוד מתחבר, במיוחד לדגם המפואר) וזה אולי ישפיע במכירה העתידית, אבל אני מאמין שמי שיחפש סול משומשת לא בטוח שירצה להתפשר על משהו אחר וגם אלמנט האחריות המורחבת בטח יסייע במכירה העתידית.

 

בהצלחה!

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

×
×
  • תוכן חדש...