Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4158 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כאשר מניעים עם כבלים - מצאנו קישור המסביר כיצד לחבר את הכבלים ולהניע מבלי לפגוע ברכב התורם:

https://answers.yahoo.com/question/index?qid=20110217194611AAzzJIo

 

אני יודעת שעקרונית צריך להניע כאשר הרכב התורם כבוי וכך להגן על מחשב הרכב משיבושים בזרם.

אבל בקישור מציגים שיטה אחרת.

מה דעתכם?

"ת' המעדיפה לעיתים להקרא ט'"

פורסם

אם כבר פתחת, מתעלק על השרשור

ממתי הנעה ממצבר אחר מטעינה את המצבר הריק ?

הוספה של מקור מתח אחר לא טוענת את המצבר המת.

( הוא ציין לחכות 5 דקות בשביל מה בדיוק ? )

פורסם
אם כבר פתחת, מתעלק על השרשור

ממתי הנעה ממצבר אחר מטעינה את המצבר הריק ?

הוספה של מקור מתח אחר לא טוענת את המצבר המת.

( הוא ציין לחכות 5 דקות בשביל מה בדיוק ? )

למה שלא יטען?

המצבר מקבל מהרכב התורם 14 וולט, בדיוק כמו שהיה מקבל מרכב מונע בו הוא מותקן. אם המצבר יכול לקבל טעינה (לא תקול) הוא יטען.

יום טוב גם לך

פורסם

הדרך הזאת טובה ויעילה כשמניעים רכב עם מצבר פרוק לחלוטין ו/או משתמשים בכבלים דקים מידי ו/או חיבור הכבלים לא מספיק יציב.

 

 

במקרים אלו הרצת מנוע של הרכב התורם עם כבלים מחוברים מטעינה מעט את המצבר הפרוק, מה שמקל על ההתנעה.

 

 

אבל ברוב המקרים הנ"ל לא נדרש. אם דואגים לחיבור יציב ואיכותי, אין בעיה להניע ללא שום טעניה מוקדמת.

 

 

עדיין אני ממליץ לכבות את הרכב התורם ולהוציא מפתח מהסוויץ' לפני התנעת הרכב עם המצבר הפרוק.

 

 

פורסם

תודה!

ומה לגבי רכב עם קילס? אז המפתחות לא בכיס אלא בכיס של מישהו אחר שעומד רחוק? ;)

"ת' המעדיפה לעיתים להקרא ט'"

פורסם

הרעיון שעומד מאחורי להחזיק את המפתח בכיס הוא פשוט ורלוונטי בעיקר למכוניות עם אזעקה שמחוברת לנעילה מרכזית.

 

לפעמים כשמחברים או מנתקים כבלים למצבר, אזעקה מופעלת ונועלת את הרכב. ואם המפתח בפנים ואת בחוץ, זה בעיה...

 

 

×
×
  • תוכן חדש...