Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7861 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני רואה במזדות החדשות.....האור הקדמי הוא הרבה יותר בהיר...משל שאר המכוניות

ויש עוד כמה סוגים של מכוניות שהאור בהיר יותר......איך זה? איזה מין מנורה זו?

שעושה אור יותר בהיר ממנורה H4 רגילה?!

 

תודה

תמיר

קומפננט חדש בשקיות למכירה !: 400 שקלים.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=59552

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

חפש קסנון או זנון או XENON במנוע החיפוש.

לא מדובר רק בנורה, אלא המערכת שלמה שעלותה אלפי שקלים.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

הנורות הראשיות במזדה 3 הן קסנון, נכון?

 

מה שקצת מוזר לי הוא שבספר הרכב כתוב שקיים בורר כיוון גובה אורות רק לנורות הלוגן, אבל אצלי הבורר קיים...

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

מה עם כל האורות בצבע תכלת? שכל אחד שרוצה בא ומתקין אותם רק כי בא לו....(ניתן לראות ברכבים מצועצעים).

 

לא חוקי נכון?

I should win a fucking AWARD for being me

פורסם

Wil יקיר הפורום :) א. תתחדש , לא ידעתי שזנחת כבר את הקורולה המשופרת.

ב. רק בדגמים היותר מאובזרים יש קסנון , לא מגיע סטנדרט בגירסא הבסיסית.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם
רכבים מצועצעים

למה מצועצעים?

הנורות האלו נותנות יותר אור - הרבה יותר אור.

עושים אותם יצרנים מכובדים כמו פיליפס .

היה על זה פעם מבחן ב"אוטו" ושם הן הומלצו.

פורסם
למה מצועצעים?

הנורות האלו נותנות יותר אור - הרבה יותר אור.

עושים אותם יצרנים מכובדים כמו פיליפס .

היה על זה פעם מבחן ב"אוטו" ושם הן הומלצו.

 

כן ראיתי את המרצדס החדשות איזו תאורה יפה, אני אפילו לא יודע להגדיר אותה ואת הצבע.

 

מה שכן זה סנוור רצח.

פורסם

אני החלפתי מלפנים נורות לא מזמן (סיוט להכניס את הנורה אצלי) בנורות H4 כחלחלות. בפירוש התאורה יותר טובה עכשיו. ההבדל משמעותי! העלות דומה עד זהה. מדובר בנורות של OSRAM אם אני זוכר נכון, כאלו שכתוב עליהן 50% יותר ו-20+ מטר.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
אני החלפתי מלפנים נורות לא מזמן (סיוט להכניס את הנורה אצלי) בנורות H4 כחלחלות. בפירוש התאורה יותר טובה עכשיו. ההבדל משמעותי! העלות דומה עד זהה. מדובר בנורות של OSRAM אם אני זוכר נכון, כאלו שכתוב עליהן 50% יותר ו-20+ מטר.

 

רוני

 

אני כבר לא זוכר איזה חברה שלי מה שכן הם עלו 50 שקל והם סוף, גם מאירות יפה וגם לא מסנוורות

פורסם
אני החלפתי מלפנים נורות לא מזמן (סיוט להכניס את הנורה אצלי) בנורות H4 כחלחלות. בפירוש התאורה יותר טובה עכשיו. ההבדל משמעותי! העלות דומה עד זהה. מדובר בנורות של OSRAM אם אני זוכר נכון, כאלו שכתוב עליהן 50% יותר ו-20+ מטר.

 

רוני

האם זה נכון שהבלאי של הנורות האלה גבוה? ז"א שהם נשרפות יחסית מהר?

או שזה כביכול נורה רגילה בצבע אחר?

 

תודה מראש. :wink:

שי אסרף - Team Kobi-Racing

פורסם
האם זה נכון שהבלאי של הנורות האלה גבוה? ז"א שהם נשרפות יחסית מהר?

או שזה כביכול נורה רגילה בצבע אחר?

 

תודה מראש. :wink:

 

למיטב ידיעתי זו נורה רגילה לחלוטין, פשוט בצבע מעט שונה. אני מאמין שאותה הנורה בצבע לבן (יש כמובן) תהיה לא פחות טובה, אבל הכחול עושה לי את זה :wink:

 

בכל מקרה, במשך תקופה כלשהי הייתה לי נורה אחת צהובה רגילה ואחת כחלחלה מהסוג הטוב. ההבדלים היו עצומים.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
למיטב ידיעתי זו נורה רגילה לחלוטין, פשוט בצבע מעט שונה. אני מאמין שאותה הנורה בצבע לבן (יש כמובן) תהיה לא פחות טובה, אבל הכחול עושה לי את זה :wink:

 

בכל מקרה, במשך תקופה כלשהי הייתה לי נורה אחת צהובה רגילה ואחת כחלחלה מהסוג הטוב. ההבדלים היו עצומים.

 

רוני

איפה רכשת? אפשר למצוא את הנורה הזו בכל חנות לאביזרי רכב? גם באוטו דיפו לדוגמא?

 

ועוד שאלה, שאני לא ממש בקיא בה, הנורה של אור דרך ואור רגיל, היא אותה נורה? או שזה מנורות נפרדות?


×
×
  • תוכן חדש...