Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7860 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
איפה רכשת? אפשר למצוא את הנורה הזו בכל חנות לאביזרי רכב? גם באוטו דיפו לדוגמא?

 

ועוד שאלה, שאני לא ממש בקיא בה, הנורה של אור דרך ואור רגיל, היא אותה נורה? או שזה מנורות נפרדות?

 

כן, בכל חנות מהסוג הזה. חפש נורות של OSRAM או PHILIPS כאלו עם כיתובים של 50% יותר או 20+ מטר.

 

יש נורות שונות לאורות גבוהים ורגילים.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

בטוח שזה חוקי? שוטר לא יכול לעצור בן אדם שהרכיב את זה ולהוריד אותו מהכביש או משהו כי זה מסנוור או משהו כזה? כי ראיתי אחד שיש לו נורות בצבע טורקיז\תכלת וזה ממש סנוור אותי, אבל יכול להיות שהוא נסע עם אורות גבוהים (בעיר)...

 

 

בכל מקרה זה יפה לדעתי, ואם זה לא מסנוור וחוקי אז אולי אני אשים גם בהזדמנות.. איפה ניתן להשיג (באופיס דיפו, אייס, הומסנטר וחנויות כאלה..)?

 

 

וזה המקום לשאול מה עושים עם חלודה בבקלית? יש לי חלודה בבקלית הראשית הימינית שלי, מה הפתרון? ניתן לסדר או חייב להחליף בקלית? זה עבר טסט ד"א, אבל המכונאי שלי אמר שאם יעצרו אותי לבדיקת תקינות הרכב אז זה טסט מחדש וכאב ראש....

 

 

 

יוסי.

I should win a fucking AWARD for being me

פורסם

נורות צבעוניות אינן חוקיות בארץ, תאורת החזית המותרת הינה בצבעים לבן או צהוב בלבד.

 

רקפלקטור חלוד גורם לפיזור לא אחיד של האור, ומכאן הינו מסנוור ו/או אינו מאיר היטב.

 

אכן ישנה אפשרות שניידת בטיחות/שוטר-בוחן יורידו את הרכב מהכביש עקב זאת.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

לפי מה שהבנתי XENON זה כולה מנורה רגילה שמצופה בצבע כחול שעומד בטמפרטורה של

 

4500-6000 קיון K. ויש גם מנורות 90\100W והם לא יקרות ממש.

 

תעכנו אותי אם אני טועה ואיזה מין מערכת זו אם זה באמת ככה. כי לא יהיה לי בעיה לבנות כזו.

 

תמיר

קומפננט חדש בשקיות למכירה !: 400 שקלים.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=59552

פורסם
לפי מה שהבנתי XENON זה כולה מנורה רגילה שמצופה בצבע כחול שעומד בטמפרטורה של

 

4500-6000 קיון K. ויש גם מנורות 90\100W והם לא יקרות ממש.

 

תעכנו אותי אם אני טועה ואיזה מין מערכת זו אם זה באמת ככה. כי לא יהיה לי בעיה לבנות כזו.

 

תמיר

לא הבנת נכון זו לא נורה רגילה .זו מערכת עם גז ,הנושא הזה נטחן בפורום.אם אתה מצליח לבנות את זה אני בא אליך לקנות.

...Our necessities are few but our wants are endless

פורסם
כן, בכל חנות מהסוג הזה. חפש נורות של OSRAM או PHILIPS כאלו עם כיתובים של 50% יותר או 20+ מטר.

 

יש נורות שונות לאורות גבוהים ורגילים.

 

רוני

הייתי היום באוטו דיפו וביררתי על הנורות האלה

לא היה לו את מה שאמרת

אבל היה לו משהו אחר

משהו סופר ווייט לייט

למטה היה רשום כזה קסוניקס אבל שאלתי אותו והוא אמר שזה לא נורות קסוניקס אלה הלוגן H4

וגם שאלתי אותו אם זה רק נורה רגילה וזה

והוא אמר שזה גם נורת דרך וגם רגילה, זה בא באריזה אחת של שתי נורות עם ציפוי כחול כזה (האור אבל בצבע לבן) והמחיר של זה הוא 100 שקל

אמין הדבר הדבר הזה? שווה את הכסף והאם זה באמת יתכן שזה גם אור דרך וגם רגיל ?

פורסם
איפה רכשת? אפשר למצוא את הנורה הזו בכל חנות לאביזרי רכב? גם באוטו דיפו לדוגמא?

 

ועוד שאלה, שאני לא ממש בקיא בה, הנורה של אור דרך ואור רגיל, היא אותה נורה? או שזה מנורות נפרדות?

אפשר למצוא בכל חנות נורמלית את המורות הללו

באוטו דיפו אצור להיות, פעם שהייתי שם רראיתי.

 

כעיקרון אותה מנורה מדליקה את אור הדרך ואור המעבר

התמונות של הסובארו שלי

http://yonatans-subaru.pic.co.il

 

פורסם
הייתי היום באוטו דיפו וביררתי על הנורות האלה

לא היה לו את מה שאמרת

אבל היה לו משהו אחר

משהו סופר ווייט לייט

למטה היה רשום כזה קסוניקס אבל שאלתי אותו והוא אמר שזה לא נורות קסוניקס אלה הלוגן H4

וגם שאלתי אותו אם זה רק נורה רגילה וזה

והוא אמר שזה גם נורת דרך וגם רגילה, זה בא באריזה אחת של שתי נורות עם ציפוי כחול כזה (האור אבל בצבע לבן) והמחיר של זה הוא 100 שקל

אמין הדבר הדבר הזה? שווה את הכסף והאם זה באמת יתכן שזה גם אור דרך וגם רגיל ?

הנורה שראית הינה נורת הלוגן H4 רגילה לחלוטין אשר פשוט צבועה בצבע כחול.

העלות של 100 ש"ח הינה שערוריתית.

התאורה של נורה זו מאד מאכזבת עד פוגעת באיכות ובעוצמה, מלבד אור כחול היא רק גורעת.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

ומזה המחיר הזה על כזאת נורה

מה הם השתגעו

תאמינו לי אוטו דיפו יקרנים

לפעמים נוצר פער בין מחירים שלהם לאחרים שהוא לפעמים יותר מ100 אחוז

אם תחפש טוב תוכל להביא את הנורה שציינת ב35-60 שח אבל זה לא נורה מקצועית, סתם מבהירה קצת את הפנס הראשי

התמונות של הסובארו שלי

http://yonatans-subaru.pic.co.il

 

פורסם

כן באמת חשבתי שזה מחיר מופרז ומוגזם עד מאוד לנורה שכזו

אבל העדפתי לבדוק פה אם באמת זה נכון

 

מישהו מכיר איזו חנות באזור הקריות\חיפה שיש סיכוי שיהיה לה את הנורה הזו? ובמחיר סביר?

בדקתי גם באייס אתמול אבל לא היה להם שם... יש מצב שלרדיו יזיד יש את זה? (מרכז ביג ברגבה)

 

 

ומזה המחיר הזה על כזאת נורה

מה הם השתגעו

תאמינו לי אוטו דיפו יקרנים

לפעמים נוצר פער בין מחירים שלהם לאחרים שהוא לפעמים יותר מ100 אחוז

אם תחפש טוב תוכל להביא את הנורה שציינת ב35-60 שח אבל זה לא נורה מקצועית, סתם מבהירה קצת את הפנס הראשי

אתה מתכוון לנורה אחת במחיר הזה או לזוג כמו שאני ציינתי? כי באוטו דיפו זה זוג במאה, ולא נורה אחת


×
×
  • תוכן חדש...