Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4158 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב לכולם,

 

אני מאוד מתלבט לגבי רכישת רכב שברולט סוניק 2013 LTZ פלטיניום 5 דלתות.

השוני וההבדל של השנה הזאת ספציפית מ2011-2012 מאחר ויש הבדל גדול באיבזור. מאוד משנה לי ומושך אותי האיבזור הרחב.

הבנתי שגם תוקנו בעיות שונות בגיר.

חיפשתי שרשורים על תקלות\מחלות ידועות ועוד.. אך לא מצאתי פרט למבחני רכב של וואלה רכב וכאלה שבוצעו בשנת 2011.

 

לכן אני רוצה לשמוע מבעלי הרכב הזה או מי שמכיר ונסע תגובות,דעות, הערות\הארות לגבי אמינות הרכב, תקלות, צריכת דלק, בקיצור הכל וכל מה שיכול לשפוך אור.

 

 

 

תודה רבה

פורסם

בעיקרון הסוניק מכונית אמינה, לא שמעתי בחיים על תקלות אפילו מיוחדות, צריכת דלק טובה +

ההבדל בין דגם 11' ל12' הוא ששברולט שיפרו את המתלים הנוחות ברכב ואת איכות החומרים (בדגם 11' ההגה נהוג להתקלף) .

אני ממליץ לך במיוחד על הLTZ, אבזור מדליק בתמורה טובה לכסף.

 

 

פורסם

אמינות - טובה

הרכב מאובזר מאוד אבל לא נוח בנסיעה מתלים נוקשים צמיגים בחתך נמוח ומושב נהג לא ידידותי לגב.

אני נשברתי אחרי 25K ק"מ בערך.

תצליח

פורסם

עוד מישהו?

 

בפורום לא מצאתי משהו מיוחד, רק על הדגם עם מנוע 1400.

 

קראתי תגובות על אנשים שהגיעו לצריכת דלק 1-5 בעיר. נראה לי קצת לא הגיוני ...

לכן אני שואל על עוד אנשים שיכולים לשפוך אור על הרכב הזה הדגם הנ"ל בעלי ניסיון עם הדגם הזה , ולא על סמך שמועות.

×
×
  • תוכן חדש...