Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4169 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תקציב לרכישה - 15 אלף





ידני/אוטומט - גיר רגיל



נפח מנוע - עד 1600.



קטגוריה - סופר מיני



שנתון(מאיזה שנה הכלי) - לא ידוע



חדש/משומש - לא משנה רק לא יותר מדי משומש ברמה שאני יצטרך לטפל יותר מדי באוטו



מספר מקומות ישיבה - 5



דרישות של צריכת דלק - שיהיה חסכוני מאוד



כמה ק"מ הרכב צפוי לנסוע בשנה - לא יודע לא מבין בזה אבל שיהיה לכם כיוון אני לא הולך לנסוע כמו מטורף כל הזמן



מה הצרכים מהרכב - אוקיי, אז חשוב לי קודם כל שיהיה חסכוני בדלק, נהיגה לרוב בתוך העיר ומדי פעם אני יצא מהעיר, שלא יראה הרבה את המוסך, שהתיקונים שלו יהיו זולים, בכללי שיהיה רכב אמין, שיהיה חזק, וביטוח במחיר זול, שיהיה בו מזגן וחימום טוב חובה, המערכת ABS הזאתי עם הבלון אוויר שאם חס וחלילה יקרה משהו זה יעזור,

אה ושיהיה שחור, ועוד משהו - תנו כמה שמות שיהיה לי רשימה בחירה מרובה, ושיהיה יפה.

 

תודה רבה לעוזרים :)



פורסם

בתקציב הזה חשוב יותר מצב הרכב מאשר הכישורים שלו. הכיוון צריך להיות פיאט פונטו ספייס/יונדאי גטס מעל 2007 אם תמצא/פיג'ו 206/ ואם יתמזל מזלך למצוא אחת שמורה אז סקודה פאביה/סיאט איביזה/קורדובה ידניות.

זה לא שאתה הולך לקנות רכב חדש בגלל זה הכי חשוב שתתמקד ברכב שטיפלו בו כמו שצריך. כמה ק"מ אתה הולך לנסוע בשנה?.

לא הגיוני שתקנה רכב שיהיה חסכוני בדלק על הנייר אבל מכיוון שהתחזוקה שלו היתה גרועה אתה תבקר הרבה במוסך.

 

יש ביד 2 סיאט קורדובה 1.4 ידנית שנת 2006 שמוכרים אותה ב 18000 ש"ח. אמנם זה לא טיל בליסטי אבל אם לרכב יש היסטוריית טיפולים מתועדת עם קבלות והוא במצב מכאני טוב- לדעתי זה אחלה רכב (היתה לנו כזו בדיוק שנת 2005).

חסכוני בדלק, איכות חומרים טובה, חלקים לא יקרים (חולק הרבה מכלולים עם פאביה/פולו/איביזה) מה שחשוב זה לטפל לפי הוראות יצרן עם חלקים איכותיים ולבדוק שהחליפו טיימינג לפי הוראות יצרן.

פורסם
בתקציב הזה חשוב יותר מצב הרכב מאשר הכישורים שלו. הכיוון צריך להיות פיאט פונטו ספייס/יונדאי גטס מעל 2007 אם תמצא/פיג'ו 206/ ואם יתמזל מזלך למצוא אחת שמורה אז סקודה פאביה/סיאט איביזה/קורדובה ידניות.

זה לא שאתה הולך לקנות רכב חדש בגלל זה הכי חשוב שתתמקד ברכב שטיפלו בו כמו שצריך. כמה ק"מ אתה הולך לנסוע בשנה?.

לא הגיוני שתקנה רכב שיהיה חסכוני בדלק על הנייר אבל מכיוון שהתחזוקה שלו היתה גרועה אתה תבקר הרבה במוסך.

 

יש ביד 2 סיאט קורדובה 1.4 ידנית שנת 2006 שמוכרים אותה ב 18000 ש"ח. אמנם זה לא טיל בליסטי אבל אם לרכב יש היסטוריית טיפולים מתועדת עם קבלות והוא במצב מכאני טוב- לדעתי זה אחלה רכב (היתה לנו כזו בדיוק שנת 2005).

חסכוני בדלק, איכות חומרים טובה, חלקים לא יקרים (חולק הרבה מכלולים עם פאביה/פולו/איביזה) מה שחשוב זה לטפל לפי הוראות יצרן עם חלקים איכותיים ולבדוק שהחליפו טיימינג לפי הוראות יצרן.

 

בתקציב הזה חשוב יותר מצב הרכב מאשר הכישורים שלו. הכיוון צריך להיות פיאט פונטו ספייס/יונדאי גטס מעל 2007 אם תמצא/פיג'ו 206/ ואם יתמזל מזלך למצוא אחת שמורה אז סקודה פאביה/סיאט איביזה/קורדובה ידניות.

זה לא שאתה הולך לקנות רכב חדש בגלל זה הכי חשוב שתתמקד ברכב שטיפלו בו כמו שצריך. כמה ק"מ אתה הולך לנסוע בשנה?.

לא הגיוני שתקנה רכב שיהיה חסכוני בדלק על הנייר אבל מכיוון שהתחזוקה שלו היתה גרועה אתה תבקר הרבה במוסך.

 

יש ביד 2 סיאט קורדובה 1.4 ידנית שנת 2006 שמוכרים אותה ב 18000 ש"ח. אמנם זה לא טיל בליסטי אבל אם לרכב יש היסטוריית טיפולים מתועדת עם קבלות והוא במצב מכאני טוב- לדעתי זה אחלה רכב (היתה לנו כזו בדיוק שנת 2005).

חסכוני בדלק, איכות חומרים טובה, חלקים לא יקרים (חולק הרבה מכלולים עם פאביה/פולו/איביזה) מה שחשוב זה לטפל לפי הוראות יצרן עם חלקים איכותיים ולבדוק שהחליפו טיימינג לפי הוראות יצרן.

 

הכי אהבתי את היונדאי גטס ואת הפיג'ו 206, אפשר קצת פירוט עליהם איך הם בכללי ואיזה מערכות יש להם ?

×
×
  • תוכן חדש...