Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4164 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חברים יקרים אני מחפש רכב בנרות וכמובן שכל אחד אומר משהו אחר הייתי שמח לדעה שלכם כאן, חברה של אחותי טסה לחול והציעה לי לקנות את הרכב שלה מאזדה לאנטיס 323 שנתון 2001 מנוע 1800 סמק.. המחיר הוא טוב השאלה שלי על צריכת הדלק ואם ההבדל במחיר ביטוח יהיה משמעותי בין מנןע 1800 למנוע 1600 הרכב גם עשה לא מעט 190 אלף.. אבל אני סומך עליה הרכ ב אצלה כשנתיים איך נשמע לכם?

פורסם

השאלה שלי כמה הרכב הזה צורך דלק? הרכב עשה 200 אלף שזה לא מעט בכלל מטופל והכל זו חברה של אחותי שווה לזרוק עליו 11 אלף בלי להצטער על הצריכת דלק..? והשאלה אם הביטוח יהיה יקר מאוד בהשוואה למנוע 1600?

פורסם

ביטוח- תצטרך לברר מול הסוכן.

במכוניות בתקציב הזה מצב המכונית יותר חשוב מהכישורים שלה.

גם ה 1.6 ממש לא חסכונית בדלק וחוצמיזה שדלק זו לא ההוצאה היחידה יכול להיות שתקנה רכב חסכוני אבל גמור מבחינה מכאנית ומה עשית בזה?.

פורסם
ביטוח- תצטרך לברר מול הסוכן.

במכוניות בתקציב הזה מצב המכונית יותר חשוב מהכישורים שלה.

גם ה 1.6 ממש לא חסכונית בדלק וחוצמיזה שדלק זו לא ההוצאה היחידה יכול להיות שתקנה רכב חסכוני אבל גמור מבחינה מכאנית ומה עשית בזה?.

תודה רבה איתמר!

פורסם

לקנות רכב זאת ממש לא בעיה.

 

הבעיה היא לתחזק אותו וכן, גם עלות הדלק מציקה כאשר הרכב "שותה דלק".

 

אם חסכון בדלק מעסיק אותך, גיר ידני יהיה אידיאלי עבור חיסכון ברכב ישן, בתקציב נמוך.

כעת: יונדאי i10 שנת 2015, 1.0, ידנית.

בעבר: יונדאי אקסנט שנת 2005, 1.5, אוטומט.

פורסם

ברור כל אחד אומר משהו אחר

לדוגמא אני אומר שאתה לא יודע למה אתה נכנס ובשנה ראשונה יילך ראש מנוע ואז כל החסכוניות בדלק שווה אתה יודע למה.

 

מה זה מחיר טוב? רכב שמור מבפנים ומבחוץ? מה עם הצבע? לא ראיתי יותר מידי כאלה עם צבע מקורי בלי קילופים על הגג ומכסה מנוע.

 

אני מאוד אוהב את הדגם הנ"ל אבל ברכבים משנתון כזה, נתונים בסיסיים כמו שנתת לא אומרים לי כלום. לא אמרת כלום על טסט, טסט קרוב זה עשירית מערך עסקה.

 

במקרה הטוב, קנית ב10K ישרת קו ב3-4K שמת בצד 5-6K לבלת"מים, סע כמה שאפשר, בתקווה לפחות שנתיים שלוש.

הסאן רוף מקורי, החור שאתה הולך לעשות בגג לא.
פורסם
ברור כל אחד אומר משהו אחר

לדוגמא אני אומר שאתה לא יודע למה אתה נכנס ובשנה ראשונה יילך ראש מנוע ואז כל החסכוניות בדלק שווה אתה יודע למה.

 

מה זה מחיר טוב? רכב שמור מבפנים ומבחוץ? מה עם הצבע? לא ראיתי יותר מידי כאלה עם צבע מקורי בלי קילופים על הגג ומכסה מנוע.

 

אני מאוד אוהב את הדגם הנ"ל אבל ברכבים משנתון כזה, נתונים בסיסיים כמו שנתת לא אומרים לי כלום. לא אמרת כלום על טסט, טסט קרוב זה עשירית מערך עסקה.

 

במקרה הטוב, קנית ב10K ישרת קו ב3-4K שמת בצד 5-6K לבלת"מים, סע כמה שאפשר, בתקווה לפחות שנתיים שלוש.

תודה רבה חבר עזרת מאוד

×
×
  • תוכן חדש...