Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4192 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

אהלן,

 

לפני שלושה חודשים עברנו לדירה קטנה במושב באזור י-ם. מכיוון שאנחנו אוהבים אזורים כפריים ואת השקט שבהם, מושב היווה עבורנו אחלה אופציה.

 

החתימה על החוזה נעשתה בשעות הערב, ולא ידעתי שלשכן מהבית הסמוך יש מספר כלבים (5-6 אולי יותר, כבר לא סופר) שמסתובבים בגינה שלו.

 

בשלושה חודשים האחרונים (חודש אחד באירופה) איכות החיים שלי ירדה משמעותית עקב נביחות ויללות של הכלבים בלילה, כל לילה. לא מספיק שיש לי בעיות בברך שגם ככה גורמות לי לחוסר נוחות בלילה, עד שאני נרדם, אני מתעורר מהכלבים ויוצא מצב שאני מגיע לעבודה כמעט כל יום עייף והתפוקה שלי מאוד נמוכה (גם רואים את זה בעבודה שאני לא מצליח לתפקד).

 

ניסיתי לדבר עם הבעלים ואמרתי לו ששני הגורים (שהם כבר גדולים יחסית) מצליחים לעבור את הגדר והם מסתובבים ליד הדירה שלי (החשש הוא שהם גם יחרבנו שם ויהיה לי ריח לוואי) אך הוא צחק עליי בזלזול בוטה. הבנתי שאין עם מי לדבר ולכן החלטתי להתייעץ כאן על מנת לבדוק אפשרות של פניה לגורמים משפטיים. אני חייב לציין שאם הייתי יודע שיש לשכן מספר כלבים והם מרעישים בצורה כזו, לא הייתי חותם בדירה הזו. אגב, לכל השכנים מסביב (בתים פרטיים) אין כלבים כלל, רק לשכן הזה שגר בסמוך אליי.

 

אגב, יצא שהבנתי מה הסיפור עם הכלבים. הבת של הבעלים רואה כלבים משוטטים ומאמצת אותם. מבחינתה אם הבית שלה יהיה מכלאה, מה טוב.

 

אשמח לקרוא תגובות.

 

תודה

שמוליק (שכבר מיואש ובעיקר עייף)

עריכה אחרונה על ידי Shmulik_Miata

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם

פתחתי שרשור זהה לפני תקופה,

למיטב זכרוני אין שום דרך הגיונית חוץ מלדבר עם השכן(אבל אין עם מי לדבר אז נשאר רק להתפלל שיירגעו),

במקרה שלי אותו השכן עבר דירה לפתע.

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם

לי היה מקרה דומה שסבלתי מאד מכלב שנבח כל היום וכל הליל,

עד שהתרגלתי לזה וזה הפסיק להפריע לי אז,

ניפטר המנוח הנ''ל בשיבה טובה.

אללה ירח'מו,מנוחתו עדן.

פורסם

אני סגרתי את הפינה תוך יומיים

הפעלתי בוקסה בווליום גבוהה מאוד עם מואזין, חיברתי כמובן לבוקסה שעון שבת שתנתק בשעות המנוחה (14-16 ו 23-06)

כמובן שההפעלה בוצעה מהרגע שיצאתי מהבית ועד שחזרתי כולל השעון שבת,

משום מה חזר השקט תוך כדי התנצלות מהצד השני.

ואהבת לרעך כמוך

פורסם

הלוואי והייתי יכול להביא כמה מכוניות עם אגזוזים רועשים ואז הייתי מקים אותו עשרות פעמים בלילה. רק הבעיה היא שאני אפגע גם בשכנים אחרים.

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם

תבדוק האם הכלבים מוזנחים ע"י הבעלים אחרת אני לא רואה סיבה הגיונית, ואם כן תדווח לגורמים הרלוונטיים.

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

פורסם

תקנה משרוקית כלבים.

ותצפצף בשעות הערב והלילה.

שהכלבים יחרפנו ויעשו המון אבל הון רעש.

שכל השכנים יתלננו. כמה לילות רצוף

תריץ מכתב בין כל השכנים בנושא. שכולם יחתמו שזה מטרד רעש.

 

ותפנה למועצה של הישוב בנושא.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם
הלוואי והייתי יכול להביא כמה מכוניות עם אגזוזים רועשים ואז הייתי מקים אותו עשרות פעמים בלילה. רק הבעיה היא שאני אפגע גם בשכנים אחרים.

 

תתאגדו.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

תפנה למועצה תראה אם יש מה לעשות בנידון.

 

אם אין, קח את עצתו של אביתר, תלך איתו ראש בראש במטרה שהוא יבוא לקראתך.

 

עוד משהו שתיקח בחשבון, יש לי בבית 2 כלבים, אני לא באמת יכול לשלוט על כמה ומתי הם נובחים\מייללים.

 

למזלי הם לא בעיתיים או משהו אבל לגבי השכן שלך, הוא לא יכול להשתיק אותם.

פורסם

כבר פנו למועצה האזורית, אך שום דבר לא קרה. אתמול שלחתי מכתב לפניות הציבור במשרד להגנת הסביבה.

 

אני לאט לאט אתפוס את השכנים ואדבר איתם.

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם

אני יודע שזה לא תמיד הפתרון הכי אידאלי (לכל אחד), אבל בגלל שאתה לא בעל הבית אלא סה"כ שוכר את הדירה, הייתי עוזב למקום אחר.

אתה גם צריך לקחת בחשבון שבמקומות כאלה נהוג להחזיק כלב בחצר, וכן - כלב בחצר יכול להיות מטרד רעש (מספיק שיש עוד כלב או שניים בבית ליד או ממול - ויש לך קונצרט בלילה).

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

איציק, אני לא תמים ואני יודע שבמושבים יש כלבים.

 

אבל המצב הוא בלתי נסבל כשאתה יודע שהבת של השכנים רוצה להציל את כל הכלבים ביקום ואני מאמין שאם תהיה תביעה אזרחית שבה השכנים יוכיחו שזה כבר הפך למטרד מעבר לצער בעלי חיים, אז התביעה תנצח.

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם

נבחנות (לא במסגרת הנורמה) זה משהו שמצריך טיפול התנהגותי.

זה כנראה לא משהו שתעשה מישהי שאוספת כלבים.

 

לי יש שני כלבים, בשכונה יש לפחות עוד 5-6 כלבים, ועדיין הם לא נובחים הרבה, מדי פעם הם מדברים עם הכלבים השכנים בשעות סבירות אבל לא יותר מזה.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

אתה לא הראשון בעולם שגר שם.

יש לו שכנים, הם בטח מכירים את התופעה - אז או שהם התרגלו לזה (כי לא היתה להם ברירה) או שגם להם יש כלבים שמידי פעם נובחים אז אף אחד לא מעיר לשני.

אני במקומך מודיע לבעל הביתה שאני עוזב (בד"כ התראה של 3 חודשים) אורז את הפקעל'ך ונודד למקום אחר.

אם תתחיל להילחם איתו או לעשות עליו עליהום, לדעתי לא תרוויחו הרבה מזה.

לפעמים אין הרבה מה לעשות, יש הרבה חארות שם בחוץ שלא רואים את הדבשת של עצמם.

ורק שתדע - בכל מקום יש מטרדי רעש כאלה ואחרים *מידי פעם*. במקרה שלך זה עניין על בסיס יומי ואיכות החיים שלך מתדרדרת מרגע לדודלי.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

×
×
  • תוכן חדש...