Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4188 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום לכולם.

לפני כשבוע וחצי הזמנתי מעלי-אקספרס ספויילר לרכב של חבר, בסך של 85 דולר, כולל משלוח.

מדובר בספויילר שעשוי מפלסטיק ABS, צבע פריימר, סטנדרטי לגמרי (מעודן מאוד, לא מוגזם או ענק) וללא פנס בלימה שלישי.

משקל החבילה לא עולה על ק"ג 1, הפריט הוזמן ממוכר בעלי-אקספרס- ונשלח דרך EMS סין.:roll:

בדקתי בשירות מעקב משלוחים באתר של דואר ישראל, ולהלן התוצאות:

 

תאריך תאור

25/12/2014 09:24 פריט ה-EMS בטיפול העמילות של חברת הדואר -ממתין לשחרור בישראל. חברת דואר ישראל מציעה לך שרות עמילות מכס בארץ, הפוטר אותך מהצורך לשחרר באופן עצמאי את פריט ה-EMS. לפרטים: E-mail: [email protected].

25/12/2014 09:24 פריט ה-EMS נקלט במרכז מיון הEMS בתל-אביב.

18/12/2014 01:15 פריט ה-EMS נמצא במרכז מיון EMS בסין העממית ושוייך למשלוח לישראל.

17/12/2014 18:54 פריט ה-EMS התקבל למשלוח ביחידת הדואר בסין העממית.

 

אני רוצה לציין, שכרגע אני עדיין חייל בשירות סדיר, ולמיטב ידיעתי אני אמור לקבל הנחה של כ-30 דולר על תשלום מכס.

האם הפרטים הנ"ל מצביעים שהספויילר נתפס במכס, או שהוא כרגע במיון?:|

אילו מסים או קנסות אצטרך לשלם, במקרה הכי גרוע? (אזכיר שמדובר במוצר של כ-85 דולר כולל משלוח)

וכמובן, מה כדאי לי לעשות על מנת לזרז תהליכים, או פשוט עדיף לשבת ולחכות שיצרו איתי קשר?

תודה רבה, כל תגובה תעזור לי, אני לחוץ כאן:cry:.

עריכה אחרונה על ידי snorlax

Honda Civic 5DR MT - 2014 ~ HU - Zed Android

Front - Morel Tempo Ultra Comp. 602 ~ Rear - Morel Maximo Comp. 602

Amp - PPI P900.4 ~ Sub.W - Ground Zero 400Wrms, Original Ported Box

פורסם

הפריט עדיין לא שוחרר מהמכס.

הוא צריך לעבור בדיקה של משרד התחבורה ורק אז ישוחרר.

 

אני מציע לך כרגע לא לעשות כלום, אל תתקשר לעמילות ולא לאף אחד, אחרת זה סתם עמלות מיותרות.

במקרה הגרוע אתה תשלם מס קניה ומע"מ בסך כולל של 35% מערך החבילה.

תתעזר בסבלנות עד שיצרו איתך קשר או עד שתקבל הודעה שהפריט הגיע לסניף הקרוב לביתך.

פורסם

אותו מקרה כמו אצלי , הזמנתי גם לרכב שלי בעלות של כ-100 דולר דרך איביי .

המשלוח היה EMS לצערי הרב והחבילה עוכבה במכס .

הספויילר הגיע אליי והייתי צריך לשלם בנוסף מס קנייה ומע״מ בערך 350 שקלים

C200k W204 & C180k W203 coupe

פורסם

דניאל, 100 דולר כולל משלוח?

איך עוד 350 ש"ח מסים על מוצר של 350 ש"ח??

Honda Civic 5DR MT - 2014 ~ HU - Zed Android

Front - Morel Tempo Ultra Comp. 602 ~ Rear - Morel Maximo Comp. 602

Amp - PPI P900.4 ~ Sub.W - Ground Zero 400Wrms, Original Ported Box

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

ככה זה שמזמינים דרך חברת שילוח. היית צריך לומר למוכר שישלח את זה בדואר רגיל ורוב הסיכויים שזה לא היה נתפס.

כתבו על זה פה הרבה, חבל שלא ביררת לפני שהזמנת.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

שים לב , הפטור ממכס נקבע על המחיר ללא משלוח. במידה והמחיר ללא משלוח עולה על 75$ , אזי מחשבים מע"מ (ומס קניה לחלקי חילוף ) על הסכום כולל המשלוח.

 

במידה והמחיר לפני משלוח קטן מ 75$ תצטרך לשלם עדיין מינימום של 35 ש"ח ל EMS , עמלת שחרור

במידה וחייב במכס, העמלה תטפס ל 100 ש"ח או יותר תלוי אם שוחרר ברשומון קבוצתי או בודד (לפי העלות של המיסים )

 

ל tgt , אין קשר בין צורת המשלוח שלך (דואר רגיל ) לצורת המשלוח של פות"ש , דואר מהיר EMS , ולכן השוואת הזמנים לא רלוונטית

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם (נערך)

בדיוק מה שהיה כתוב לי

הזמנתי DOOR SILL TRIM ודוושות מתכת ב135$ והיה כתוב לי גם משהו עם עמילות מכס, בסוף יצא מכס 35 שקל

 

35 ש"ח לפי החישוב שלי זה7%, לא?

נראה לי לא הגיוני

חשוב לציין שמשום מה בא אליי שליח עד הבית (זה גם היה EMS) יכול להיות שגבו ממני 35 ש"ח על שליח (שלא רציתי) ולא מכס?

עריכה אחרונה על ידי CiViC FB
פורסם

עדכון קטן: הפריט התקבל היום עם שליח עד הבית, תמורת עמלת עמילות מכס ע"ס 35 ש"ח. תודה לכל המגיבים!

Honda Civic 5DR MT - 2014 ~ HU - Zed Android

Front - Morel Tempo Ultra Comp. 602 ~ Rear - Morel Maximo Comp. 602

Amp - PPI P900.4 ~ Sub.W - Ground Zero 400Wrms, Original Ported Box

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

הספויילר נצבע לפני כשבוע, ורק מחכה להתקנה:-D

עקב הסלידה העזה שלי מקידוחים בפח הרכב,

חקרתי קצת והגעתי למסקנה שסיליקון סופר-7 יהיה חזק מספיק על מנת להחזיק את הספויילר בבטחה על הרכב (700 גרם לערך).

שטח הפנים בו ניתן למרוח ולהדביק סיליקון הינו גדול.

חיזוקים או טענות למיניהן?

Honda Civic 5DR MT - 2014 ~ HU - Zed Android

Front - Morel Tempo Ultra Comp. 602 ~ Rear - Morel Maximo Comp. 602

Amp - PPI P900.4 ~ Sub.W - Ground Zero 400Wrms, Original Ported Box

×
×
  • תוכן חדש...