Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4207 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מהזיכרון שלי הרכב העביר הילוכים מהר מאוד . והעברה לא הייתה מורגשת בכלל . בכל אופן זה תמונה של הרכב מבפנים , תמונה מקורית. 54957e366ff50.png

יפני זה הכי אחי

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

התמונה לא ברורה, דומה מאוד לידית הילוכים שהיה לי בפסאט בגיר לא DSG.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם
במצב S העברות היו אלימות למדי לסימולציה של גיר ידני וגם מצב זה מבטל הילוך 6), .

 

במצב S הגיר סה"כ מעביר מאוחר יותר, ומבטל את הילוך 6 זה הכל.

הוא לא משנה ולא יכול לשנות את אופי העברת ההילוכים. (אלימות מאיפה הבאת את זה בכלל?).

 

פות"ש:

לשאלתך ברשותי רכב זהה מאותו הדגם והשנתון.

והוא מצויד בגיר אוטומטי רגיל 6 מהירויות.

פורסם

ואיך הוא מבחינת אמינות וצריכת הדלק?

והאם הוא חזק יותר מבחינת ביצועים ביחד למאזדה 3 מנוע 2000 ביחס לאותה שנה ?

יפני זה הכי אחי

פורסם

מבחינת תמורת למחיר הוא נותן את המיטב . מה גם שהקמ נמוך

טכנית בדיקה שהוא ביצעה לאוטו לפני שנה הראה מנוע תקין .גיר תקין . רק משולשים היה צריך להחליף ונזילה מהדפרינציאל בגיר .

והוא החליף וסידר לאחר שקנה . האוטו עבר טיפול לפני 3 אלף קמ של פלאגים שמן מנוע ושמן גיר . מצתים מאורדיום וטיימינג ועוד כמה סלטים

 

הוא דורש 29 אלף וצריך לסדר רק egr כי הוא מדליק נורה

יפני זה הכי אחי

פורסם

רק אני רואה תמרורי אזהרה?

 

לא קונים אוטו שאתה כולך בהתלהבות

 

ממה שאני מבין גם לא בדקת את האוטו במכון או מוסך מתמחה?

פורסם

אני מתכוון לקחת מחר לבדיקה .

אבל מהתרשמות שלי האוטו מתפקד מעולה .

אבל כמו שבטח כולם יודעים בבדיקה יש הרבה הפתעות .

אבל ככה על יבש המחירון הוא 34 אלף שקל

את הרכב אני קונה או יקנה ב29אלף שקל

ויש השקעה של 2 צמיגים , טסט , ו egr.

יפני זה הכי אחי

פורסם
ואיך הוא מבחינת אמינות וצריכת הדלק?

והאם הוא חזק יותר מבחינת ביצועים ביחד למאזדה 3 מנוע 2000 ביחס לאותה שנה ?

 

מזה כשנתיים אני ואשתי מאוד נהנים ממנו.

הרכב יפה מרווח חזק ומאוד מודרני ומאובזר.

צריכת הדלק היא כפי שמקובל בקטגוריה שלו.

אבל (וזה אבל גדול) הרכב דורש תחזוקה קפדנית.

ורכב שמטופל בתחזוקת שבר ייהפך מהר מאוד לבור ללא תחתית.

פורסם

חברים המוכר לא ידע איזה גיר האוטו .

איך ניתן לדעת . הוא שלח לי תמונה של הרישיון

יש אידיקציה איך לדעת? אם זה אוטומט אוDSG

יפני זה הכי אחי

פורסם

מחר בבוקר תתקשר לשירות צ'מפיון ושאל מהו מפרט הרכב לפי מספר השלדה ברישיון.

 

אל תעלב אך לדעתי אתה עומד לבצע מעשה טיפשי ממדרגה ראשונה. ציינת כי "בתור חייל הצלחתי להסתדר כי חברה שלי שכבר השתחחרה עוזרת בדלק של פעם אני פעם היא." ואתה חושב לרכוש רכב בן כמעט עשר, יד רביעית, עם יותר מ 100K ק"מ ובסכום לא מבוטל? דמיין כי בשנה הקרובה מתגלה בעייה שעלות התיקון שלה אינה נמוכה, נאמר 5 אש"ח. האם תוכל לטפל בה אחרי שהשכבת כבר 30 אש"ח? אם לא, מה נראה שתקבל על רכב יד 5 עם תקלה יקרה לתיקון?

 

הצעה שלי, רד מזה. או אם אתה נעול (וכך אני מתרשם) קפוץ למוסך "רון" שיבצע בדיקה מקדמית לרכב ויתן הצעת מחיר לתיקון הליקויים שיתגלו.

 

אני תמיד רכשתי רכבים משומשים (מה שבסמלון למשל הם רכבים בני 6 ו 16) וגיליתי כי עדיף לשלם יותר או להתפשר על הרכב מאשר לרכוש רכב נטול תיעוד טיפולים עם תקלות קיימות.

פורסם

בדגם הזה יש גיר אוט' פלאנטרי יפני (תוצרת אייסין) ולא DSG.

זה לא אומר שבגיל כזה, יש איזו תעודת אחריות לגיר ולכן יש לבדוק. הייתי ניגש למוסך רון כדי לקבל חוות דעת על המכלולים המכאניים ולמכון בדיקה רק כדי לבדוק שהרכב לא עבר פגיעה טראומטית.

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 


×
×
  • תוכן חדש...