Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4228 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים .

 

רציתי לדעת אם יש אפשרות לקנות חלפים ושמנים ממוסכי הונדה ?

 

 

מישהו יודע ? אני בזמן הקרוב צריך לעשות טיפול 105000

 

תודה.

HYUNDAI SONATA V6 2.5 00 -

HONDA CIVIC 1.8 ES 08-

HYUNDAI TUCSON 016 -

:) MAZDA 6 09

 

פורסם

כן.

נוזל קיריר ושמן ממסרת מקוריים אפשר לקנות במוסך (מורשה יבואן).

 

 

שמן מנוע ונוזל בלמים אין טעם לשלם מחירים של מוסך מורשה יבואן.

כדאי לקנות מוצרים איכותיים בחנויות חלקי חילוף.

פורסם

Total ,Royal Purple, Liqui Molly, Esso, Castrol, ELF, MOTOL, Mobil 1, AGIP .



רק תבחר

:-D

כמובן תמיד לבדוק איזו צמיגות של שמן ותקנים הרכב שלך דורש, ורק אחרי זה לבחור חברת שמן לקנות.

________________________

Peugeot 206 Xs 1.6l 16v :lol:

Peugeot 205 Forever 1.4l 8)

Peugeot 306 1.4l - נגנבה :-(

פורסם

יש לי סיווק 2007

שמן מנוע חייב להיות 0W20 לכן היחיד שלא מקורי שמצאתי הינו CASTROL EDGA (עלות של 200 ל4 ליטר)

פילטר שמן (מקורי עולה 80 שקל בכל חנות חלפים לא שווה להתעסק עם לא מקורי)

וזה כל מה שאתה צריך לטיפול 105K

 

מעבר לזה שמן ברקס תקנה DOT4 איכותי מחנות החלפים הקרובה לביתך

מים לרדיאטור תקנה רק מקורי של הונדה (יש בחור בשם אורגינל חלפים בתל אביב שמוכר בהנחה נחמדה מחנות של היבואן)

שמן תיבת הילוכים (אותו סיפור כמו מים לרדיאטור)

פורסם

שמן המנוע לא חייב להיות 0W20. בספר הרכב יש המלצות לשמנים במגוון צמיגויות. סביר להניח ששמן 0W20 יניב את צריכת הדלק והביצועים האופטימיליים אבל כנראה ש 5W30 יהיה פשרה טובה יותר.

 

איתמר

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

תודה רבה חברים , שאלה נוספת ברשותכם .

 

היכן מתבטא צריכת הדלק והביצועים בצמיגיות השונות ?

למרות שכמעט כל צמיגות הולך .

תודה .

HYUNDAI SONATA V6 2.5 00 -

HONDA CIVIC 1.8 ES 08-

HYUNDAI TUCSON 016 -

:) MAZDA 6 09

 

פורסם
יש לי סיווק 2007

שמן מנוע חייב להיות 0W20 לכן היחיד שלא מקורי שמצאתי הינו CASTROL EDGA (עלות של 200 ל4 ליטר)

פילטר שמן (מקורי עולה 80 שקל בכל חנות חלפים לא שווה להתעסק עם לא מקורי)

וזה כל מה שאתה צריך לטיפול 105K

 

מעבר לזה שמן ברקס תקנה DOT4 איכותי מחנות החלפים הקרובה לביתך

מים לרדיאטור תקנה רק מקורי של הונדה (יש בחור בשם אורגינל חלפים בתל אביב שמוכר בהנחה נחמדה מחנות של היבואן)

שמן תיבת הילוכים (אותו סיפור כמו מים לרדיאטור)

 

היי, אתה יכול להעלות כאן סריקה של הספר היכן שרשום שהיצרן מבקש שמן 0W-20. בדרך כלל רק למכוניות היברידיות מבקשים כזאת צמיגות. אם היית רושם שמן 0W-30 זה כבר יותר הגיוני אבל שמן 0W-20 למנוע סיוויק 2007? משהו מוזר.

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

פורסם

על אותו מנוע במורשה שמו לי 5-40 ס. מלא. לא הייתי שם משהו יותר נמוך מ 5-30 ברכב מ 08'. מה גם שצריכת הדלק בהבדלים זניחים.

×
×
  • תוכן חדש...