Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4231 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אתר אחד משפר מ90 ל126 כ"ס

http://www.ptronic.com/3381-chip-tuning-renault-clio-0.9-tce-90.html

 

והאתר השני משפר מ90 ל115 כ"ס

http://www.upsolute.com/en/chiptuning/db/car/4565/renault/clio-4/renault-clio-4-09-tce-90-

 

האם יש למישהו ניסיון עם צ'יפים מאחד מהאתרים האלו ?

האם יש מוצרים כאלו לרכישה בארץ ?

מתקינים מתאימים בארץ ?

העבודה אותה אתה עושה בזמן שאתה דוחה את העבודה שאתה אמור לעשות- היא העבודה בה אתה צריך לעבוד על סוף חייך.

פורסם

אפסלוט זו חברה מוכרת ואפילו יש להם נציגות בארץ אם אני זוכר נכון.

לא יודע אם הייתי משחק עם מנוע צנום כזה, תוספת ההספק לא זניחה ואין לדעת כיצד הדבר ישפיע על האמינות.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

אילו חלקים צריך להחליף/לשפר ברכב כדי שהוא עדיין יהיה אמין ?

כמובן חוץ מטיפולים תקופתיים בזמן.

העבודה אותה אתה עושה בזמן שאתה דוחה את העבודה שאתה אמור לעשות- היא העבודה בה אתה צריך לעבוד על סוף חייך.

פורסם
אתר אחד משפר מ90 ל126 כ"ס

http://www.ptronic.com/3381-chip-tuning-renault-clio-0.9-tce-90.html

 

והאתר השני משפר מ90 ל115 כ"ס

http://www.upsolute.com/en/chiptuning/db/car/4565/renault/clio-4/renault-clio-4-09-tce-90-

 

האם יש למישהו ניסיון עם צ'יפים מאחד מהאתרים האלו ?

האם יש מוצרים כאלו לרכישה בארץ ?

מתקינים מתאימים בארץ ?

 

 

ממליץ בחום ומניסיון אישי ללכת לדני מקס טיונינג, שצורב תוכנות קאסטום ככה שהוא מתאים עבור כל מנוע את שיפור ההספק והמומנט

ברמה שלא תפגע באמינות ותצמצם את הבלאי למינימום.

 

לעניות דעתי תוספת של 25 כ"ס למנוע הזה זה המקסימום, ודלק איכותי יותר עם אוקטן 98 גם מתבקש.

פורסם (נערך)

היי.

עשינו כבר כמה כאלה והלקוחות דיווחו על שיפור מורגש בהספק ושביעות רצון מהתוצאה.

חברת אפסולוט משווקת בישראל כבר קרוב ל 10 שנים כאשר תוצרי החברה ומהנדסיה הפגינו ביצועים מרשימים לצד אמינות מוכחת .

התוכנה נצרבת דרך שקע הדיאגנוזה.

הנסיון-חינם.

אי אנד איי אוטוספורט ,ר"ח ברוך הירש 21 בני ברק 03-5702345

עריכה אחרונה על ידי E&A-AUTOSPORT
פורסם

היי.

בהחלט אפשרי להתקין תוכנה לרכב.

אתה מוזמן להנות אצלנו מתוכנה מותאמת אישית לרכב שלך, שנבנת בזמן אמת כשהאוטו מחובר למכשיר לבדיקת הספק (דיינו).

דבר שמאפשר לנו לתפור עבורך את התוכנה הטובה והמתאימה ביותר למנוע הספציפי שלך, הן מבחינת ביצועים והן מבחינת אמינות.

 

על הדרך אתה יכול לראות בדיוק מה הם תוספות ההספק שאתה מקבל ולא להסתמך על פרסומים ברחבי הרשת בלבד.

 

לפרטים נוספים ושאלות, תרגיש חפשי.

0545994459.

דני.

MAX-TUNING, Dyno & Performance

Dynapack Israel, EFI Tuning and diagnostic

...Haltech, MoTeC, AEM

On facebook , Tel:054-5994459

×
×
  • תוכן חדש...