Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4243 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום לכולם ברשותי סיאט איביזה SC 1600 מודל 2010,

ברכב כרגע מותקנת המערכת הסטנדרטית ואני רוצה להחליף רמקולים,מולטימדיה ואולי גם מגבר,

חשבתי על הדאבל דין הזה,(אפשר לחבר אותו לשליטה מההגה?)

$_57.JPG

רמקולים Moral Tempo

51f7ab168cc700.gif

 

 

האם ממולץ לקנות גם מגבר כי אני קצת מוגבל בתקציב (3.5K) אם כן אז איזה?.

התקציב כולל התקנה

רציתי לדעת איפה אתם ממליצים להתקין?,כמה זה יעלה?(ההתקנה)

אני מאזור הצפון אבל זורם גם למרכז.

 

אם למישהו יש ניסיון עם המולטימדיה הנ"ל אשמח לשמוע.

עריכה אחרונה על ידי shynabi
פורסם

לפי מה שאני רואה ב-ZAP אני מבין שמדובר במכשיר בעלות של כ-2,500 אלא אם אני טועה..

אז ראשית אם התקציב שלך 3,500 אני לא רואה איך תכניס גם קומפוננט טוב וגם מגבר וגם התקנה בתקציב הזה.

כמו כן, ברמת מחיר כזו ראיתי שיש לא מעט מוצרים של קלריון, קנווד ופיוניר שייתכן והם יותר טובים ואולי אף תוכל להשיג אותם במחיר נמוך יותר.

זה ככה בשלב ראשון.

HU:OEM+Genesis series 3 high level adapor AMP:Phoenix Gold RX 400.4 COMP:Morel Virtus 602 SUB: Sundown Audio E8

https://www.youtube.com/watch?v=jtQs-1_TH-Q

פורסם
לפי מה שאני רואה ב-ZAP אני מבין שמדובר במכשיר בעלות של כ-2,500 אלא אם אני טועה..

אז ראשית אם התקציב שלך 3,500 אני לא רואה איך תכניס גם קומפוננט טוב וגם מגבר וגם התקנה בתקציב הזה.

כמו כן, ברמת מחיר כזו ראיתי שיש לא מעט מוצרים של קלריון, קנווד ופיוניר שייתכן והם יותר טובים ואולי אף תוכל להשיג אותם במחיר נמוך יותר.

זה ככה בשלב ראשון.

אני יכול לקנות את הדאבל דין דרך EBAY בעלות של 1100(מיסים זה בערך 30% יש לי פטור של 100 שקל בערך אז הכי יקר יכול להיות 1300)

אז נישאר לי 2200 ש"ח הקומפוננט זה 600 אז אני נשאר עם 1600 למגבר והתקנה, השאלה היא איך המוצרים הנ"ל האם ממולץ להרכיב אותם

אשמח אם תציע לי מוצרים אחרים ולא לזרוק אותי לחפש שוב כי זה מה שמצאתי.

פורסם

ברמת המחיר של המכשיר הנ"ל אתה יכול ללכת גם על Pioneer AVHX2650BT או על Kenwood DDX4033BT

שאני אישית מעדיף על מכשירי JVC ,אין צורך במגבר ברמת המחיר הנ"ל לך על קומפוננט קדמי + רמקולים 6X9 על המגש האחורי.

פורסם

יש דגם חדש של קנווד בזאפ שנמכר בינתיים רק באלכסנדר (שוב. ולא, אין לי קשר אליהם) באותה רמת מחיר:

http://www.alexsander.co.il/product.aspx?p_id=15154

 

מצאתי את התיאור של אותו הדגם בלי האות M בסוף, שממה שהצלחתי להבין קשורה לאזורי DVD (כאשר עם M מתאים לאזור האירופאי כולל ישראל):

http://www.kenwood.com/au/car/visual_navigation/ddx3035bt/

 

גם בקנווד הנ"ל וגם בפיוניר 2650 אמורה להיות הכנה לשליטה מההגה (כך שאין צורך בעקרון במתאם חיצוני).

 

אז אתה נשאר עם כ-1500 ש"ח ביד.

אם אתה בענין של מגבר וסאב, מציע לבדוק מוצרים ביד שניה.

פורסם
יש דגם חדש של קנווד בזאפ שנמכר בינתיים רק באלכסנדר (שוב. ולא, אין לי קשר אליהם) באותה רמת מחיר:

http://www.alexsander.co.il/product.aspx?p_id=15154

 

מצאתי את התיאור של אותו הדגם בלי האות M בסוף, שממה שהצלחתי להבין קשורה לאזורי DVD (כאשר עם M מתאים לאזור האירופאי כולל ישראל):

http://www.kenwood.com/au/car/visual_navigation/ddx3035bt/

 

גם בקנווד הנ"ל וגם בפיוניר 2650 אמורה להיות הכנה לשליטה מההגה (כך שאין צורך בעקרון במתאם חיצוני).

 

אז אתה נשאר עם כ-1500 ש"ח ביד.

אם אתה בענין של מגבר וסאב, מציע לבדוק מוצרים ביד שניה.

 

יש לי מגבר של דוד שלי,

עכשיו להוסיף 1000 שקל על שליטה מההגה זה מוגזם לפי דעתי לא חסר כלום במולטימדיה של קנוואוד

השאלה איזה רמקולים עדיפים לי? יש לכם המלצות האם קומפננט יספק אותי או שכדי להוסיף במגש האחורי עוד?

פורסם

זו חברת מגברים חדשה בשוק?! או במילים אחרות, איזה מגבר?

(ולהזכירך שבהתחלה דיברת על רכישה של אחד).

 

מאיפה הגעת ל1000 ש"ח למתאם הגה?!

 

דעתי האישית היא להשקיע יותר בקומפוננט + אולי איטום בסיסי לפחות.

ומתי שיצא כלכלית להוסיף סאב.

 

לגבי מתקינים בצפון, איני מכיר, אבל שמם של "ליאור מולטימדיה" ו"אוטו'ס סאונד" שיושבים בחיפה עלו מספר פעמים בפורום כמומלצים.

פורסם
זו חברת מגברים חדשה בשוק?! או במילים אחרות, איזה מגבר?

(ולהזכירך שבהתחלה דיברת על רכישה של אחד).

 

מאיפה הגעת ל1000 ש"ח למתאם הגה?!

 

דעתי האישית היא להשקיע יותר בקומפוננט + אולי איטום בסיסי לפחות.

ומתי שיצא כלכלית להוסיף סאב.

 

לגבי מתקינים בצפון, איני מכיר, אבל שמם של "ליאור מולטימדיה" ו"אוטו'ס סאונד" שיושבים בחיפה עלו מספר פעמים בפורום כמומלצים.

מגבר של רוקפורד

איזה קומפננטים היית ממליץ? כמו שאתה מבין אני סהכ די בור בדברים האלו ולכן אני מתייעץ עוד שאלה מה ההבדל במערכות מולטימדיה בין קנוואד jvc פיוניר? חוץ מבלוטוס ודברים כאלו

פורסם

דגם מדויק, בבקשה (תמונה גם יכולה אולי לעזור).

 

לגבי הקומפוננט, ראה הודעות של AUDIO KING כאן. יתכנו עוד מספר דגמים בתקציב דומה.

רמקולים עדיף לא לבחור ע"ס המלצות כתובות, אלא ע"י שמיעה בפועל שלהם. בחנות או במפגשים.

 

לא התעמקתי בהבדלים שבין הדגמים שעלו בשרשור זה. אני מעריך כי עיקר ההבדל יהיה בממשק שלהם מול טלפונים סלולרים (מבחינת שיכפול תצוגה אליהם או שליטה באפליקציות) ורצוי לבדוק זאת היטב לפני הרכישה אם יש כוונה ליישם פונקציה זו.

×
×
  • תוכן חדש...