Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4249 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חלקכם אולי זוכרים שלפני כעשור היה ברד שבירושלים ומבשרת ניפץ שמשות של רכבים

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

  • תגובות 60
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

עד שחוזרים אליך, תצפה בזה.

[video=youtube;kpm7ewSU-to]

 

לי זה חסך בזמנו תיקון יקר, אחרי שמנוול דפק לי את הכנף האחורית, והתחפף בלי להשאיר פרטים.

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם

שים לב לא ללכת למוסך לפחחות כי ייתכן שהם יצבעו את הגג! ללכת רק למקום שעושה PDR כמו PDR PLUS או יעקב אלטר, מאמין שגם שבצפון יש .

Miata ND2

 

פורסם

תופעה מוכרת, בעבר היו נזקים יותר חמורים לפח כולל ניפוץ שמשות וכולל ניפוץ קולטים של דודי שמש בגלל ברד.

 

עדיף לך לסדר את זה בצורה קצת יותר יקרה אבל איכותית (משיכה), ולא לזרוק את הרכב אצל מוסך הסדר שימלא חומר פחחים על הגג והמכסה מנוע פלוס ירידת ערך.

 

* אני בעל תחנה מטאורולוגית ועוקב אחרי מזג האוויר, ולכן עומד על כך שיצאת בזול.

פורסם

תודה רבה לכולם על התגובות והעזרה, כרגע חברת הביטוח לוקחת אחריות על המקרה, כמובן בתשלום השתתפות עצמית.

אני אבדוק איך לתקן ואיפה , אביא הצעות מחיר ואעדכן.

 

אני מקווה שהפוסט הזה עזר לעוד אנשים שקרה להם אותו מקרה דומה הבוקר.

אלירן.

_____________________________

בשיפוצים

פורסם
כן, הגיוני לחלוטין ואני לא מבין מה אתה רוצה מהיבואן ואיך הוא קשור לזה.

 

הרבה יותר הגיוני לפנות לביטוח שלך אבל תכין את עצמך מראש לדחיית תביעה על בסיס נזקי טבע וכח עליון.

היבואן הוריד את הברד, חלק מהמכות שניחתו עלינו.

פורסם

שר התחבורה אשם.

בהתחלה ירד ברד קטן, לקראת הנחיתה הצטרפו אליו מיסים ואז הוא הלך וגדל עד רמה כזאת שהכאיב לכולנו.

פורסם

יצאת בזול, בגלי צהל בשמונה בבוקר ראיינו משהו שנשברה לו גם השמשה הקדמית בנוסף לנזקי פח

 

כמו כן דוח על דוד שמש שנפל על רכב ...

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם

לפני עשור היה כזה ברד שגרם נזקים לאלפי מכוניות.

חברות הביטוח נקטו בשיטת מצליח ופיצו אנשים בסכומים מזעריים.

מי שהתעקש והביא חוות דעת של שמאי עצמאי, קיבל פיצוי מלא, כולל ירידת ערך.

היתה על זה תוכנית שלמה בכולבוטק.

איש חולם אני

וכך היה תמיד

פורסם (נערך)

אכן הברד היה פסיכי לחלוטין,גם אני מהקריות,וגם אני התעוררתי מהרעש ונחרדתי לגלות שפשוט מישהו עמד בשמים ושפך עלינו תבניות של קוביות קרח מהמקפיא,לא נראה לי שאפשר לקרוא לדבר הזה ברד!

יש לי טויוטה קורולה משנת 2001 שגם אחרי הברד הגג מלא במכות קטנות בידיוק כמו אצלך,רק שאצלי אין שום אחריות,הביטוח מקיף מכסה נזקים כאלה(סתם לידע כללי,בתכלס לא שווה לי להפעיל אותו על רכב ישן כזה)?

אגב,גם לשכן שלי יש יאריס חדשה מ2014 וגם על הגג שלה יש מכות,אבל פחות מכות מאצלי.

עריכה אחרונה על ידי WonderDin

Seat Ibiza 3d 2010 כרגע...

ובעתיד...אלפא אלפא אלפא ואלפא!

פורסם
כמה עולה השתתפות עצמית? שווה לך להפסיד הנחת העדר תביעות?

 

השתתפות עצמית על סך 1000+- , אבדוק מחר כמה עולה תיקון והאם יש ירידת ערך, אדע יותר מאוחר אם משתלם או לא.

 

הפניה ליבואן נעשתה בגלל שהרכב עדיין באחריות, כל דבר עד סוף השלוש שנים עובר דרכו.

כמו כן מוסך יבואן מכיר את הנזק כי עוד מספר לא מבוטל של רכבי קיה הגיעו היום לשעריו, כך אפשר לשערך את המחיר.

אני לא מאשים את היבואן בכלום, והיחס שקיבלתי מהם היום היה בסדר גמור.

 

על פניו נראה בהתחלה שרק רכב מסוג קיה פיקנטו נפגע מהברד, ולכן הכותרת, לאחר בירור מקיף גם רכבים אחרים ניזקו לכן אין שום קשר ליבואן, איכות יצור וכדומה .

_____________________________

בשיפוצים

פורסם

הכל ברור, רק שהיבואן לא מתעסק עם פחחות במסגרת אחריות ולכן הפנה אותך לביטוח. במילים אחרות אתה יכול לתקן איפה שאתה רוצה ויהיה חכם מצידך לבחור מקום שלא יצבע חלקים מהרכב כשלא צריך בכלל.


×
×
  • תוכן חדש...