Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7859 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 86
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אוווווףףף..... אני מת להגיע

 

 

 

למה לא מתחשבים בדתיים?? (כפייה חילונית ;-))

 

 

תעשו את זה ביום שישי... או אפילו בחופשת חנוכה.....

 

 

תודה מראש..

פורסם

אם הדלק ירד שוב פעם השבוע אני מגיע...:wink::rolleyes:

hu: jvc kdlhx501 amplifier1: nakamichi pa1004 amplifier2: magnat pantera one sub:cerwin vega v-max front stage: xetec gravity 5.25

פורסם

לפי דעתי אני מאמין שיבואו די הרבה אנשים

פעם אחרונה שבאו זה היה איזה 40רכבים (לא כולם התמודדו)

היו ממש חבר'ה סבבה עם ראש טוב היה ממש כייף

אנשים התרשמו מכל הרכבים

:idea::arrow:

 

Jagermeister Herbal Liqueur

worldest storng beverage

 

8)

פורסם

יש מצב שאאני בא...

 

יש חופש

יום שבת בצהרים...

נשמע משהו טוב

תלוי מה יהיה מזג האויר איך הוא יתנהג...

זה משהו חשוב שכדאי לקחת בחשבון!!!

במידה ויהיה יום שמש מצוין אני כנראה בא עם תגבורת של כמה חברים טובים...

,It's not how you stand by your car"

"It's how you race your car

 

,It doesn't metter if you win by inch or mile"

"!!!winning is winning

פורסם
מדברייך מישהו יכול להסיק בטעות שיהיו מדידות, אז רציתי להבהיר שלפי מה שכתוב בלינק, לא יהיו. זה הכל :)
אהה בסדר טוב שעשיתה כך!

:idea::arrow:

 

Jagermeister Herbal Liqueur

worldest storng beverage

 

8)

פורסם
תמיר אם השתתפת, אז במה היה השוני?
בתור אחד שהשתתף וגם עזר להם למדוד (ל-EMMA), השוני בתוצאות בין אוטופרט ל-EMMA הוא בגלל המיקרופון בלבד ולא בגלל שבאוטופרט העלנו את הרגישות של המכשיר מדידה או משהו כזה, בתחרות של EMMA השתמשו במיקרופון הקטן (לפי חוקי EMMA) ובאוטופרט משתמשים במיקרופון הגדול יותר (לפי חוקי IASCA USA) שהוא גם יותר מתאים ל-HI SPL ,ההבדל בין המיקרופונים מתבטא ב-10 DB בערך (כל מי שהשתתף ב-EMMA נמדד עם המיקרופון הקטן וכל מי שהשתתף באוטופרט נמדד עם המיקרופון הגדול, בשני המקרים לא שונתה הרגישות של המיקרופון) ולגבי ה-TEST TUNE גם אם הוא שונה, הוא לא יגרום ל"נפילה" כזו גדולה ב-DB כמו שהחלפת המיקרופונים תגרום...
פורסם
בתור אחד שהשתתף וגם עזר להם למדוד (ל-EMMA), השוני בתוצאות בין אוטופרט ל-EMMA הוא בגלל המיקרופון בלבד ולא בגלל שבאוטופרט העלנו את הרגישות של המכשיר מדידה או משהו כזה, בתחרות של EMMA השתמשו במיקרופון הקטן (לפי חוקי EMMA) ובאוטופרט משתמשים במיקרופון הגדול יותר (לפי חוקי IASCA USA) שהוא גם יותר מתאים ל-HI SPL ,ההבדל בין המיקרופונים מתבטא ב-10 DB בערך (כל מי שהשתתף ב-EMMA נמדד עם המיקרופון הקטן וכל מי שהשתתף באוטופרט נמדד עם המיקרופון הגדול, בשני המקרים לא שונתה הרגישות של המיקרופון) ולגבי ה-TEST TUNE גם אם הוא שונה, הוא לא יגרום ל"נפילה" כזו גדולה ב-DB כמו שהחלפת המיקרופונים תגרום...

אז עוד משהו חדש שלא ידעתי.

 

מקרופון יותר פשוט. ספסלים סגורים והמיקום שלו רחוק מהשמשה הקדמית. (הדיסק שהיה שמה בסדר גמור).

שילוב של כול השלושה הוריד הרבה מן התוצאות.

 

 

תמיר

קומפננט חדש בשקיות למכירה !: 400 שקלים.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=59552

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7859 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...