Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4240 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מכיר מישהו שהוסיף 2 כריות אוויר צדדיות לקאוואליר שיש בה 2 במקור.

 

ממה שהוא סיפר-

2 כריות אוויר וילון עולות 650 דולר+ 128 דולר 2 צמות חשמל.

 

ב BCM - ישנה כניסה נוספת לתקע- אשר 2 חיישנים נוספים שלו מותקנים בחלק הפנימי של הקורה האמצעית ברכב.

פורסם
וואלה? יש רכבים שהכריות הצידיות שלהם הן בכסאות? זה לא נשמע יעיל כמו כריות אוויר על הקורה הצידית.

בעבר ברוב הרכבים שנמכרו עם 4 כריות אוויר היו שתי כריות מקדימה ושתי כריות בצידי המושבים.

ברכבים שנמכרים עם 6 כריות אוויר אז מוסיפים שתי כריות וילון.

איזה כייף לי :)

פורסם
אני מכיר מישהו שהוסיף 2 כריות אוויר צדדיות לקאוואליר שיש בה 2 במקור.

 

ממה שהוא סיפר-

2 כריות אוויר וילון עולות 650 דולר+ 128 דולר 2 צמות חשמל.

 

ב BCM - ישנה כניסה נוספת לתקע- אשר 2 חיישנים נוספים שלו מותקנים בחלק הפנימי של הקורה האמצעית ברכב.

אז איזה כריות הוא הוסיף ? כריות ווילון או כריות צדדיות במושבים הקידמיים ?

האם יש הנחיות ייצרן כיצד לבצע את התוספת ?

אולי תבקש מחברך שייכנס לפורום ויסביר לנו איך הוא ביצע את העבודה.

איזה כייף לי :)

פורסם
וואלה? יש רכבים שהכריות הצידיות שלהם הן בכסאות? זה לא נשמע יעיל כמו כריות אוויר על הקורה הצידית.

בוודאי.

בגולף mk4 כריות האוויר הצידיות היו בצידי המושבים.

במרצדסים של אמצע שנות ה 90׳ כריות האוויר הצידיות היו ממוקמות בדיפוני הדלתות.

בתחילת שנות ה 90׳ יבואני ב.מ.וו הציעו ערכת כרית אוויר לנהג לדגמי סדרה 3 של שנות ה 80׳ - e30.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

סתם דוגמא של אלמרה 2005 עם זוג כריות אויר או עם 4 כריות אויר

כדי לשדרג אז צריך ככהמ

מחשב כרית אויר

זוג כריות אויר צד

משענת מושבים + מסגרות

זוג חיישי לוויין

רתמות חשמל של פנים הרכב

עלות משוערת של 15 אלף שקל

פורסם

עלות משוערת כוללת עבודה+מע"מ ?

 

האם הייצרן מציע את השדרוג כקיט ? האם קיימות הוראות טכניות כיצד לבצע את השדרוג ?

איזה כייף לי :)

פורסם
בוודאי.

בגולף mk4 כריות האוויר הצידיות היו בצידי המושבים.

במרצדסים של אמצע שנות ה 90׳ כריות האוויר הצידיות היו ממוקמות בדיפוני הדלתות.

בתחילת שנות ה 90׳ יבואני ב.מ.וו הציעו ערכת כרית אוויר לנהג לדגמי סדרה 3 של שנות ה 80׳ - e30.

בדיוק אתמול ראיתי גולף MK4, על הקורה הצידית יש פלטה קטנה ורשום עליה "AIRBAG", הייתי בטוח ששם גם נמצאת הכרית הצידית עצמה. אז בעצם היא נמצאת במושב? (מצד שני, יכול להיות שזה היה הדגם עם 6 כריות אוויר ובקורה הייתה הכרית השישית שהיא וילון כנראה, לא בטוח).

 

והמחיר בהחלט יקר לפי מה שאתם מספרים,גם אם זה אפשרי כשזה מעל 2000 ש"ח זה ממש לא זול, אבל 15 אלף?!

פורסם (נערך)

זה לא אפשרי ואף מוסכניק לא יודע לבצע עבודה כזו של הוספת כריות אוויר.

הוספת כריות צידיות לא מסתכמת רק בהוספת כריות אוויר אלא גם בהוספה של חיישנים.

 

אם מישהו כאן בפורום כותב לך שכן ניתן תבקש ממנו את שם המוסך שמבצע את העבודה והאם ישנם הנחיות ייצרן כיצד

להוסיף כריות אוויר והאם קיים קיט מלא. כמובן אשמח גם אני לשמוע על מוסך שמבצע עבודה כזו.

 

בדגמים הראשונים של גולף דור 4 היו רק 4 כריות אוויר 2 מקדימה ו-2 בצידי המושב. אולי בדגמים מאוחרים יותר היו 6 כריות אוויר (אינני זוכר).

Pages from SSP 200-Golf IV.pdf

עריכה אחרונה על ידי מרק10

איזה כייף לי :)

פורסם
עלות משוערת כוללת עבודה+מע"מ ?

 

האם הייצרן מציע את השדרוג כקיט ? האם קיימות הוראות טכניות כיצד לבצע את השדרוג ?

הערכתי את העלות ללא עבודה

היצרן אינו מציע קיט אלא כל חלק קיים בתבזורת ואם רוצים אפשרי רק שמול המחיר זה ממש אל ראלי כי אם כבר אז מוכרים את הרכב וקונים אחר ברמת אבזור יותר גבוהה

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

גם הייצרן VAG מוכר את כול חלקי מערכת כריות האוויר בנפרד אבל, אני בטוח ב-100 אחוז שלא ניתן להוסיף כרית אוויר לרכב שאין בו הכנה מראש לכרית אוויר נוספת וולא הנחיות מדוייקות של הייצרן כיצד לבצע את העבודה וכיצד לעדכן את מחשב הרכב/כריות אוויר.

איזה כייף לי :)

פורסם

תיאורטית יש פירוט מדוייק כיצד להרכיב כל חלק ברכב ואין שום עדכון מחשב אלא חייבים להחליף אותו על מנת שיהיה חיבור לכריות החדשות ולחיישנים שלהם

מעשית אך לקוח לא יבקש זאת בגלל המחיר

×
×
  • תוכן חדש...