Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4240 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש רכבים שנמכרים בגרסאות מאובזרות עם 6 כריות אוויר, ובגרסאות פשוטות עם 2. האם זה אפשרי לקנות גרסא פשוטה לדוגמא, ולהוסיף כריות אוויר, נגיד בצדדים (שהרי הרכב בעצם "מוכן" לזה וזה רק תלוי ברמת האבזור)?

מדבר על רכב יד שניה כמובן.

 

עניין אותי כמה זמן העניין הזה.

פורסם (נערך)

יעלה לך כמו חצי רכב חדש אם בכלל ניתן לעשות זאת.

לפי דעתי אף אחד בארץ לא עשה זאת בעבר.

עריכה אחרונה על ידי מרק10

איזה כייף לי :)

פורסם

בעיקרון זה נשמע הגיוני השאלה אם ההבדל היחידי באוטו בלי כריות אוויר זה שאין כרית אוויר ולא שיש הבדל נוסף.

לא מתככנים להשתמש כחנוכיה - תמיד זה יכול לגמור על הראש של מישהו... :wink:

 

אין ספק. היופי חולף, אבל הרפס הוא נצחי.

 

בסוף יבוא אחמד וירסס איך שיצא לו.
פורסם

לא מחייב.

 

רוב הסיכויים שהמחשב הוא אותו מחשב (סביר שצריך לעדכן אותו ולבצע רישום כריות), החיוט קיים, ומותחני חגורה לא רלוונטיים לכריות נוספות.

 

 

פורסם (נערך)

ברכב שאין בו כריות אוויר בכלל כנראה שגם אין קדם מותחן חגורה פירוטכני אז בהחלט רצוי להוסיף את הפריט שציינתי במידה ומתקינים כריות אוויר מקדימה.

עריכה אחרונה על ידי מרק10

איזה כייף לי :)

פורסם

מרק הוא רשם בפירוש הוספת כריות אוויר לרכב שכבר קיים בו!

תלמד לקרוא!

 

אני אומנם לא מומחה בנושא אבל נגיד שאנחנו יוצאים מנקודת הנחה שהרכב מגיע מהמפעל מוכן ל 6 כריות אבל התקינו רק 2

רוב הסיכויים שהכריות אוויר (גם משומשות) יעלו כל כך יקר שזה לא ישתלם

רק ההתקנה של כל כרית אוויר לפי דעתי תעלה לפחות 250 ש״ח אם לא יותר

במידה ותצטרך לבצע כיול למחשב רק למוסך מורשה יש את האפשרות הזאת ואני מעריך שזה יעלה בשקט בין 300 ל 500 שקל

 

כל כרית אוויר משומשת (רכב מפירוק) אני מעריך לפחות בכמה אלפים

 

בקיצור עסק יקר ולא משתלם בארץ

כשיש לך דאבל וופר 8 אינצ' בכל דלת אתה מתחיל לחשוב פעמיים,

אם בכלל אתה צריך לשים סאב.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=455879

פורסם (נערך)
מרק הוא רשם בפירוש הוספת כריות אוויר לרכב שכבר קיים בו!

תלמד לקרוא!

 

אני אומנם לא מומחה בנושא אבל נגיד שאנחנו יוצאים מנקודת הנחה שהרכב מגיע מהמפעל מוכן ל 6 כריות אבל התקינו רק 2

רוב הסיכויים שהכריות אוויר (גם משומשות) יעלו כל כך יקר שזה לא ישתלם

רק ההתקנה של כל כרית אוויר לפי דעתי תעלה לפחות 250 ש״ח אם לא יותר

במידה ותצטרך לבצע כיול למחשב רק למוסך מורשה יש את האפשרות הזאת ואני מעריך שזה יעלה בשקט בין 300 ל 500 שקל

 

כל כרית אוויר משומשת (רכב מפירוק) אני מעריך לפחות בכמה אלפים

 

בקיצור עסק יקר ולא משתלם בארץ

אתה כותב שטויות למכביר.

 

מי מתקין כרית אוויר משומשת ? חל איסור מוחלט להתקין כרית אוויר מרכב מפירוק או משומשת.

 

שום ייצרן רכב לא מוכר רכב עם הכנה ל-6 כריות אוויר אבל בפועל התקינו 2 כריות אוויר.

נראה לך שהחיווט והקונקטורים לא עולים כסף ? איזה ייצרן מפגר עושה דברים כאלה ?

 

תן לי אסמכתא אחת ברורה של ייצרן רכב בודד שמוכר בארץ רכב עם הכנה מלאה ל-6 כריות אוויר אבל בפועל יש 2 כריות אוויר והדבר היחיד שנותר לעשות זה להתקין את כריות האוויר לעדכן את התוכנה ולחבר קונקטורים.

 

כריות אוויר זה לא רמקולים שרק צריך להוסיף חיווט...

עריכה אחרונה על ידי מרק10

איזה כייף לי :)

פורסם

מרק, אני יכול רק לציין שבהרבה מכוניות נתקלתי בחיוט חשמלי קיים עבור מערכות שלא קיימות, אבל כן קיימות באותו דגם ברמת איבזור יותר גבוהה.

 

כמו למשל חיוט עבור פנסי ערפל, חיוט עבור חימום מושבים, עבור מגבים אחוריים, שקעי 12V נוספים, מראות חשמליות ועוד.

 

יש קונקטורים קשורים באזיקונים במקומות המיועדים שלא מחוברים לשום דבר.

 

כנראה שליצרנים יותר משתלם לסלול את כל החיוט האפשרי ולחבר או לא לחבר אליו אביזרים בהתאם למה שמוזמן מאשר ליצור מספר ארכיטקטורות חיוט עבור כל רמת איבזור בנפרד.

 

 

פורסם

אצלי זה ככה ברכב, יש הכנות לפנסי ערפל חימום מושבים וכו'

למה להם לייצר 2 צמות חשמל שונות לאותו רכב? זה גם כסף.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם
מרק, אני יכול רק לציין שבהרבה מכוניות נתקלתי בחיוט חשמלי קיים עבור מערכות שלא קיימות, אבל כן קיימות באותו דגם ברמת איבזור יותר גבוהה.

גם אני נתקלתי בזה ברכבים מסויימים. לדוגמא הייצרן VAG מתקמצן אפילו על רמקולים או חיווט לרמקולים כהכנה מראש (גולף דור 4).

כמו למשל חיוט עבור פנסי ערפל, חיוט עבור חימום מושבים, עבור מגבים אחוריים, שקעי 12V נוספים, מראות חשמליות ועוד.

 

יש קונקטורים קשורים באזיקונים במקומות המיועדים שלא מחוברים לשום דבר.

 

כנראה שליצרנים יותר משתלם לסלול את כל החיוט האפשרי ולחבר או לא לחבר אליו אביזרים בהתאם למה שמוזמן מאשר ליצור מספר ארכיטקטורות חיוט עבור כל רמת איבזור בנפרד.

בוקי, אל תשווה כריות אוויר לאיבזור כמו כמו פנסי ערפל ושאר הדברים שציינת לכן בו נתמקד בנושא כריות אוויר.

 

אם רכב הגיע עם שתי כריות אוויר אחת לנוסע ואחת לנהג ואתה רוצה להוסיף כריות אוויר במושבים איזה הכנה בדיוק קיימת ברכב אם אותו רכב נמכר גם עם 4 כריות אוויר חוץ מאשר קונקטורים ?

 

נראה לך שקיים ריצ'רץ' במושבים שבו ניתן להכניס את כרית האוויר הנוספת ? או פשוט לוקחים סכין יפנית וחותכים את המושב בצדדים ומוציאים את הספוג ודוחפים כרית אוויר ולאחר מכן תופרים ?

 

דוגמא נוספת

 

אם רכב הגיע עם כרית אוויר אחת לנהג ואתה רוצה להוסיף כרית אוויר לנוסע איזה הכנה בדיוק קיימת בדשבורד חוץ מאשר קונקטור אם בכלל ?

הרי במקרה כזה צריך להחליף את הדשבורד או אולי עם סכין חמה או סכין יפנית לפתוח פתח בדשבורד ולדחוף כרית אוויר. :shock:

 

האם נתקלת במסמך של ייצרן רכב מסויים המפרט כיצד להוסיף כריות אוויר נוספות לרכב שבו ישנם 2 כריות אוויר ואתה מעוניין להוסיף עוד 2 כריות ?

איזה כייף לי :)

פורסם

מסכים עם כל מה שאתה אומר.

 

בהודעה הקודמת הגבתי ספציפית לעיניין מחשב וחיוט שאתה ציינת.

 

לא אמרתי בשום מקום שיש הכנות נוספות.

 

אם כי בחלק מהרכבים יש פנל פריק בדשבורד באיזור הכרית גם אם אין כרית בפועל.

ראיתי בחו"ל לא מעט מכוניות עם תא כפפות נוסף במקום כרית אוויר ימנית. כלומר לא צריך להחליף דשבורד שלם.

 

אם הכרית בכסא, כנראה שצריך להחליף כסא "קומפלט".

 

 

פורסם (נערך)

ברוב הרכבים בימינו כבר אין פנל אלא הדשבורד נקרע במקום שבו קיימת כרית האוויר אבל זה לא ממש משנה לדיון כי בימינו כבר לא נמכרים רכבים רק עם שתי כריות אוויר.

 

שוב פעם אתה נותן דוגמאות שזה מצויין אבל זה לא משהו מקובל ותמיד ניתן למצוא אצל ייצרן רכב מסויים דוגמא שהיא שונה ממה שכתבתי.

עריכה אחרונה על ידי מרק10

איזה כייף לי :)

פורסם
בוקי, אל תשווה כריות אוויר לאיבזור כמו כמו פנסי ערפל ושאר הדברים שציינת לכן בו נתמקד בנושא כריות אוויר.

 

אם רכב הגיע עם שתי כריות אוויר אחת לנוסע ואחת לנהג ואתה רוצה להוסיף כריות אוויר במושבים איזה הכנה בדיוק קיימת ברכב אם אותו רכב נמכר גם עם 4 כריות אוויר חוץ מאשר קונקטורים ?

 

נראה לך שקיים ריצ'רץ' במושבים שבו ניתן להכניס את כרית האוויר הנוספת ? או פשוט לוקחים סכין יפנית וחותכים את המושב בצדדים ומוציאים את הספוג ודוחפים כרית אוויר ולאחר מכן תופרים ?

 

דוגמא נוספת

 

אם רכב הגיע עם כרית אוויר אחת לנהג ואתה רוצה להוסיף כרית אוויר לנוסע איזה הכנה בדיוק קיימת בדשבורד חוץ מאשר קונקטור אם בכלל ?

הרי במקרה כזה צריך להחליף את הדשבורד או אולי עם סכין חמה או סכין יפנית לפתוח פתח בדשבורד ולדחוף כרית אוויר. :shock:

 

האם נתקלת במסמך של ייצרן רכב מסויים המפרט כיצד להוסיף כריות אוויר נוספות לרכב שבו ישנם 2 כריות אוויר ואתה מעוניין להוסיף עוד 2 כריות ?

וואלה? יש רכבים שהכריות הצידיות שלהם הן בכסאות? זה לא נשמע יעיל כמו כריות אוויר על הקורה הצידית.

×
×
  • תוכן חדש...