Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8520 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

למה אין שום דבר על הפלאפון החדש או על המסלול החדש שמשווקת פלאפון?

לא מוזר? ככה משווקים מוצר חדש?

חרשתי על האינטרנט ועל האתר של פלאפון ולא מצאתי שום איזכור למכשיר החדש (הסליידר הזה), או ל ESC. כולה רציתי לראות קצת מחירים...

רק פרסומות הם יודעים לעשות?!

 

משום מה זה מעצבן אותי! :mad::mad:

כנסו לאתר http://www.pelephone.co.il, ותגידו לי אם אתם מוצאים משהו.

פורסם

תתעצבן לך בשקט ... אתה לא צריך להוציא את האגרסיות האצורות שלך על חברת פלאפון כאן ... !!!! לך ותפוצץ להם את הפורום באתר שלהם בהודעות נאצה ... עז אז ... שמור מרחק - שנוכל להפגש ! :wink:

"...You CanT Make a Hoe a House Wife"

Dr. Dre , 2001

 

דוד גודלי , תעשה לי ילד פג !!

פורסם
תתעצבן לך בשקט ... אתה לא צריך להוציא את האגרסיות האצורות שלך על חברת פלאפון כאן ... !!!! לך ותפוצץ להם את הפורום באתר שלהם בהודעות נאצה ... עז אז ... שמור מרחק - שנוכל להפגש ! :wink:

פירוש:

תוכלו בבקשה להראות לי היכן אפשר למצוא מידע לגבי ESC?

:shock::roll:

פורסם

אפרופו ESC,ראיתי היום SMART עם פירסומת שלהם.

 

מגניבבבבבב!! אחלה קמפיין הם הרימו!! כל הכבוד!! ככה עובד משרד פירסום!!

הסקסו למכירה!-פרטים בקנייה/מכירה

×
×
  • תוכן חדש...