Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אלפא 1600 חולץ ראש מנוע


Aron
שימו לב! השרשור הזה בן 3476 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • חברי המעגל הראשון

לא נורא, בינתיים תנהג בפורשה :-)

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 97
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אוייש נמעס לי

מחפש מנוע 1600 לקניה

 

כן, ברור, זה הצעד הנכון לעשות.

כי במנוע החדש הראש בחייייים לא יעשה בעיות! :roflmao::roflmao:

 

 

תגיד את האמת, הגעת כבר לשלב שמישהוא צריך לעצור אותך מלעשות שמות במנוע הזה עם איזה כלי משחית בצורת ברנר/ דיסק/ פטיש 5 קילו? :roflmao:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

העם הנבחר עשה שימוש לאורך השנים במי ברז...

במנועים מייבוא הראש יוצא בקלילות יתרה.

ראובן, חבר מועדון אלפא רומיאו קלאסיק ישראל

בפייסבוק: ALFA ROMEO CLASSIC ISRAEL

נפגשים בימי שישי ביכין סנטר פ"ת החל מ-16:30

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין לי בעיה שתשכנע את עצמך בכל מה שאתה מאמין בו, רק אל תספר לנו סיפורי סבתא.

 

בכל העולם ידועה התופעה של ראשי מנוע נתפסים באלפא (יש פה עדות של מכונאי מאנגליה והרשת מ-פ-ו-צ-צ-ת בכמויןת ענק של שרשורים, דיונים ומאמרים איך להוריד ראשי מנוע תקועים באלפא), ובנוסף, אם העם הנבחר כ"כ אשם "כי הוא משתמש במים ולא בנוזל קרור", איך זה שמנועים ביצרנים אחרים לא נתפסים בהם ראשי מנוע?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מנסיון אישי שלי, בכל המנועים שהגיעו מייבוא, הראש חולץ כלא היה...

גם מנסיון של מכונאים בארץ שהביאו מנועים מייבוא.

האבנית בין הראש לגוז'ונים שהופכת עם השנים לסוג של הלחמה, לא קיימת במנועים מייבוא.

ראובן, חבר מועדון אלפא רומיאו קלאסיק ישראל

בפייסבוק: ALFA ROMEO CLASSIC ISRAEL

נפגשים בימי שישי ביכין סנטר פ"ת החל מ-16:30

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז תסביר את שפע השרשורים ברשת מרחבי העולם בנוגע לראשים תקועים של אלפות.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האם ניתן להתקין מנוע פורד סיירה באלפא ??

אם כן יהיה לך שקט לכל החיים :-D

או שתעבור לפורד, מוכן להחליף איתך תמורת הקורטינה :idea:

פורד קפרי 1600GT 1973 + פורד קורטינה 1975 1600XL + פורד פוקוס 2005 1600 GHIA

מעוניין במידע על קפרי או כל פורדים ישנים אחרים נטושים/זרוקים/למכירה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז תסביר את שפע השרשורים ברשת מרחבי העולם בנוגע לראשים תקועים של אלפות.

צריך לדעת איך לחלץ את הראש, ברוב המקרים שקראתי עליהם בחו"ל, לאחר חליצה נכונה הראש היה בחוץ.

כשאתה פותח גוז'ונים של מנוע מייבוא אתה לא רואה את ערימת האבנית סביב כל גוז'ון כפי שיש לצערי במנועים "כחול לבן" :-)

ראובן, חבר מועדון אלפא רומיאו קלאסיק ישראל

בפייסבוק: ALFA ROMEO CLASSIC ISRAEL

נפגשים בימי שישי ביכין סנטר פ"ת החל מ-16:30

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שמע, יש לך את הנסיון שלך ואני לא מערער עליו וברור שבשימוש קבוע בנוזל קרור החליצה קלה יותר מאשר במי קרור אבל עדיין, זה לא נוגד את זה שמדובר בחלק שמסיבה זו או אחרת, יש לו מוניטין נוראי בכל העולם ככזה שעשוי להיות קשה מאוד לחליצה.

 

הנטיה בישראל לשימוש במים במקום נוזל קרור קיימת בכל הרכבים (לא רק אלפא) ואתה לא שומע על שום רכב אחר שתלוי במשך שבועיים מהראש וכשזה לא עוזר, מביאים חולץ סופר מקצועי ואחרי שימוש קבוע בו במשך שבוע יש חגיגה, הראש התרומם 2 ס"מ.

 

יאללה, שבוע הבא נחגוג חודש לפסטיבל חליצת הראש! :wink:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא יותר פשוט כבר לנסר את הגוז'ונים, לקדוח את מה שנשאר בפנים ולחדש את ההברגה? ראיתי שעושים את זה במקרים שהגוז'ונים נשברים תוך כדי נסיונות ההוצאה.

a fairmount, a fairmont. my kingdom for a 2-door sedan V8 1978 fairmount!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שמע, יש לך את הנסיון שלך ואני לא מערער עליו וברור שבשימוש קבוע בנוזל קרור החליצה קלה יותר מאשר במי קרור אבל עדיין, זה לא נוגד את זה שמדובר בחלק שמסיבה זו או אחרת, יש לו מוניטין נוראי בכל העולם ככזה שעשוי להיות קשה מאוד לחליצה.

 

הנטיה בישראל לשימוש במים במקום נוזל קרור קיימת בכל הרכבים (לא רק אלפא) ואתה לא שומע על שום רכב אחר שתלוי במשך שבועיים מהראש וכשזה לא עוזר, מביאים חולץ סופר מקצועי ואחרי שימוש קבוע בו במשך שבוע יש חגיגה, הראש התרומם 2 ס"מ.

 

יאללה, שבוע הבא נחגוג חודש לפסטיבל חליצת הראש! :wink:

 

רוב אם לא כל הראשים שמסרבים להחלץ קשורים בקרור במים ולא בנוזל קרור - אנחנו (בישראל) לא החוכמולוגים היחידים

הבעיה חמורה בישראל שבעתיים בגלל שהמים כאן עתירי סידן ואבנית (לעומת שוויץ למשל שם שימוש במים רגילים פחות בעייתי )

הבעיה היחודית למנוע הזה - שהוא אחד הראשונים (1954)שעשה שימוש באלומיום גם בראש וגם בבלוק הצריך פתרון של גוז'ונים שעברו בכל חתך המונוע - מתחתית הבלוק ועד לראש כדי להדק אותו - דבר שמחמיר מאוד את היווצרות הקורוזיה ואבנית בין החלקים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבעיה היחודית למנוע הזה - שהוא אחד הראשונים (1954)שעשה שימוש באלומיום גם בראש וגם בבלוק הצריך פתרון של גוז'ונים שעברו בכל חתך המונוע - מתחתית הבלוק ועד לראש כדי להדק אותו - דבר שמחמיר מאוד את היווצרות הקורוזיה ואבנית בין החלקים

השכלתי, תודה.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז תסביר את שפע השרשורים ברשת מרחבי העולם בנוגע לראשים תקועים של אלפות.

 

אין שום שרשורים רבים בעולם. ( אני מחובר לכולם ברמה היומית ) אתם מוזמנים לחרוש ב ALFABB.COM ו ב ALFAOWNER.COM

P1030179.jpg

הראש מנוע של ה GTV שלי יצא בקלילות בפעם הראשונה ( בן 38 )

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין שום שרשורים רבים בעולם. ( אני מחובר לכולם ברמה היומית ) אתם מוזמנים לחרוש ב ALFABB.COM ו ב ALFAOWNER.COM

[ATTACH=CONFIG]402363[/ATTACH]

הראש מנוע של ה GTV שלי יצא בקלילות בפעם הראשונה ( בן 38 )

 

What a busy engine bay! do tell what u have installed in there. from the pic i can spot a gauge (fuel pressure? or is it vac / gauge? ) I can see two remote oil filters, am i right? I also spot on the other inner wing a blue filter is it for fuel? the ex. manifold also looks like stainless/ better than stock. please elaborate on what u have under that bonnet, Thanks

Gadi

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3476 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...