Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

החלפת שמן גיר אוטומאט - e90 318i 2008 BMW


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4273 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן לכולם,

כחלק מיישור קו שאני עושה שבסופו 318i תהפוך ל320i :roll:

 

מעוניין להחליף שמן בתיבת הילוכים.

 

מהו שמן הגיר המומלץ? מוביל דקסרון 6 מספיק טוב לדעתכם?

 

מהו טווח המחירים לפילטר ולאטם?

 

באיביי זה סיפור של 350 שקל+200 שקל מיסוי.

 

מישהו התנסה בחלקי חילוף הנ"ל בארץ?

 

חג שמח.

פורסם

כמה הרכב עשה עד היום?

ישנה דעה שאומרת שאם הרכב לא נסע יותר מדי; ההחלפה תעבור בשלום. אחרים? החליפו ונפגעו עם הזמן.

אני החלפתי ברכב הקודם שלי, לא הייתה בעיה לאחר מכן. רוב המוסכים יסבירו שמדובר בשמן לונגלייף או שטות אחרת, ותראו ויתנערו מאחריות בשל נגיעה מיותרת לטענתם .

 

רויאל פרפל טובים מאוד. אין לי איתם ניסיון בגיר אוטומטי

M-TECH E46

פורסם (נערך)

אני החלפתי ב245 אלף שהרכב היה בן 20

ב275 אלף שהוא בן 22, הגיר מחליק לאחר 5 דקות עבודה של הרכב.

{E36 שמעולם לא החליפו בה שמן גיר אוטומט- החלפתי עקב נזילה מהאטם. בדיעבד, אם לא הייתה נזילה, לא הייתי מחליף}

 

החלפתי לשמן גיר אורגינל של BMW, בצבע צהוב עם ריח של דגים.{של חברת ESSO}

נקנה ממוסך מורשה BMW ברמאללה {מועתז} עקב כך שלא רצו למכור לי שמן גיר בזמנו בקמור. רצו שאבצע אצלהם את העבודה.

עריכה אחרונה על ידי eladns

BMW E36 M40 year of 1992

Autobianchi A112 year of 1979

פורסם

היי,

לא מתכוון לעשות במוסך...

מתכוון לקנות את החלקים ולהחליף לבד, הרכב עבר 120 אלף.

 

כמובן שבאותה הזדמנות נחליף גם שמן דיפרנציאל.

פורסם

אם אתה מאיזור המרכז. גש למקום שניקרה CARSTUDIO.

זה נימצא סראשון לציון איזור התעשיה החדש מאחורי חצי חינם.

יש שם בחור בשם אדי.

מומחה לBMW. תתייעץ איתו.

 

בהצלחה.

Seat Leon ST 1.2 Tsi

×
×
  • תוכן חדש...