Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7880 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 79
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
SuruK - יותר מדי. ג'אנטים מגנזיום, אגזוז, ספויילר ושעונים הם לא הווי הפורום וגם אם כן זה לא אמור ככה.

 

Sagiisra - פשוט מדי, חסר טעם צריך יותר חדשניות.

 

מתן - נראה מצויין אם כי בתור סטיקר זה לא יעבוד. מורכב מדי.

 

מוטי - בתור סטיקר דווקא יכול להיות נהדר, כמובן שצריך לעבוד על המכונית ועל הפרופורציות. הרעיון הכללי טוב.

 

בראבה - כנ"ל Sagiisra.

 

 

*כל הביקורות הם בלשון בונה ולא בשביל לפגוע. זאת דעתי, אני לא הייתי מצליח לעשות משהו יותר טוב מאף אחד מכם.

 

דניאל.

על איזה משלושת הלוגויים שהכנתי אתה מדבר? או שמע אתה מתכוון לכולם?

פורסם
לשיפוטכם עיצוב משלי....

 

 

(גירסה רגילה + מוקטנת)

שים את הסמל שעשית על המסך

תתרחק ממנו בכמה מטרים

תסתכל עליו

 

ואז שלח את ההצעה לסמל של פורום "sex4free"

פורסם
שים את הסמל שעשית על המסך

תתרחק ממנו בכמה מטרים

תסתכל עליו

 

ואז שלח את ההצעה לסמל של פורום "sex4free"

 

 

אחי אני לא יודע מאיפה אתה רואה... אולי תשתף אותנו

 

 

עריכה: וואלה אתה צודק.........

פורסם
שים את הסמל שעשית על המסך

תתרחק ממנו בכמה מטרים

תסתכל עליו

 

ואז שלח את ההצעה לסמל של פורום "sex4free"

--------

 

חברה שלי תראה סטיקר כזה על האוטו היא תחטוף התקף לב!!!

 

עוד מרחוק זה ממש נראה כמו...

דברי הבלים אינם מזיקים כאשר אין אוזניים לשמעם...

 

הדבר הכי מעצבן בעולם זה שאחותי הקטנה פורסת את הלחם עקום! צריך ללמד את זה בביה"ס!!

פורסם

הנה סקיצה של לוגו שעשיתי, מה אתם אומרים?

 

הגירסה העליונה זה גירסת "סבבה" עבור הפורום וישומים עתירי גרפיקה :wink:

הגירסה התחתונה היא גירסה מופשטת יותר עבור הדפסות, חולצות, וילונות, Whatever.

 

נ.ב. נחשו איזה מכונית זו (רמז: תסתכלו קצת יותר ימינה בהודעה)

fireball-logo.jpg

- - -------[Fireball]------ - -

פורסם

הנה עוד הצעה שלי.

והערה קטנה: כשמישהו יוצר לוגו שנושא את האותיות CF בגדול בתור ראשי תיבות, לי זה תמיד מזכיר "סיסטיק פיברוזיס" יותר מאשר "קארס פורום".תחשבו על זה.

בהזדמנות זו אני מעלה גם את הלוגו שהצעתי מוקדם יותר היום, כדי שתראו את שניהם ביחד.

cars_forum_logo_reserved_2.jpg

cars_forum_logo_reserved.jpg

:puzzled:
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7880 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...