Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הוט או יס?


shlomi6280
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4298 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חברים.

זו בטח שאלה נורא בנאלית והרבה התבחבשו בה אך כנראה גם תורי הגיע להתחבט בשאלה הזו.

כרגע אני מנוי להוט. מוצר שסך הכל אני מרוצה ממנו אך השירות הוא הגרוע ביותר שיצא לי לראות,

ואם לומר את האמת אין לי מושג איך בהוט כל כך מזלזלים בלקוחות שלהם? הם לא פוחדים שכולם יעברו למתחרים?

 

השירות כל כך מזוויע ומרגיז שזה טיפה מעיק אך אני עדיין לא סגור על עצמי אם לעשות את המעבר ליס.

 

אשמח לקבל חוות דעת של מנויי יס- איך השירות? הטלווזיה מבחינת תכנים, סרטים, עד כמה ה- VOD מגוון?

 

אשמח לעזרה.

שלומי.

פורסם

אנחנו לקוחות של יס כולל

VOD



אני מרוצה,בעיקר אני צופה בערוצי המדע והטבע,

יש לי נשיונל ג'אוגרפיק HD, ורגיל,

כנ''ל ערוץ ההיסטוריה HD,

ועוד..

לגבי הVOD אינני מתמצא רק הילדים מתעסקים עם זה,

כך שאין לי מושג,השירות בסדר גמור,היתה לנו בעיה עם

ההתקנה של ה VOD אבל הסתדרנו בסוף,

לא מחליף את יס.

פורסם

נכון שלא שאלת, אבל אני אציג זווית קצת אחרת:

עלות של ממירים ביחד עם מנוי סביר היא כ- 250 ש"ח לחודש. כ- 3000 ש"ח בשנה.

אני מניח שיש לך מערכת קולנוע ביתית או משהו בסגנון וכמובן גם טלוויזיה. (עוד הנחה, FULL HD)

 

קנה לך לסלון מחשב במחיר של עד 2500 ש"ח, תתקין עליו XMBC, תתקין טורנט ותתחיל לראות סדרות וסרטים דרך המחשב. (כל מעבד סביר היום מתמודד בצורה סבירה עם תכני HD, זה לפחות מה שאני מבין מקריאה לפני קניית מחשב כזה.)

אתה "מחזיר" את ההשקעה תוך שנה, ותוך 3 שנים אתה יכול כבר לקנות רמקולים + רסיבר ברמה סבירה לחלוטין.

הערך המוסף הכי חשוב, לפחות בשבילי, השליטה בתכנים שאני רואה ובתכנים של הילדים שלי.

היום אני עם עידן+ בלבד. חסר לי לראות סרטים כמו שצריך. בגלל זה אני קונה HTPC.

פורסם

השכן מעליי צודק, אין מה להתקרב לקשקוש שנקרא יס או הוט

"הסטטיסטיקה הרשמית חושפת כי נהגי מכוניות ותנאי כביש בעייתיים, הם הגורמים לחלק משמעותי מתאונות הדרכים הקטלניות ב-2010 בהן היו מעורבים רוכבי דו-גלגלי". ynet

פורסם

אבל אתם שוכחים שזה לא מתאים לכל אחד,זה מתאים בעיקר למי שאוהב להתעסק עם זה,מי שאוהב לשבת להוריד דברים ולמצוא תרגומים וכו' ושלא תבינו לא נכון,אני גם חושב שזה רעיון מעולה.

Seat Ibiza 3d 2010 כרגע...

ובעתיד...אלפא אלפא אלפא ואלפא!

פורסם

הייתי בהוט, שירות זוועה.

עברנו ליס. התכנים שם יותר טובים מאלו של הוט. אם זה היה תלוי בי הייתי מבטל את המנוי גם ליס (אישתי רואה ערוצים ברוסית) וקונה מחשב ישן לסלון שישמש לסטרימינג וסרטים וסוגר פינה.

חברים שלנו התקינו צלחת לווין והפסיקו לשלם לדואופול הזה.

פורסם

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

1. עניינית, אך ורק יס!!! בעיקר בגלל היתרונות שלה וגם בגלל החסרונות של הוט

 

2.

נכון שלא שאלת, אבל אני אציג זווית קצת אחרת:

עלות של ממירים ביחד עם מנוי סביר היא כ- 250 ש"ח לחודש. כ- 3000 ש"ח בשנה.

אני מניח שיש לך מערכת קולנוע ביתית או משהו בסגנון וכמובן גם טלוויזיה. (עוד הנחה, FULL HD)

 

קנה לך לסלון מחשב במחיר של עד 2500 ש"ח, תתקין עליו XMBC, תתקין טורנט ותתחיל לראות סדרות וסרטים דרך המחשב. (כל מעבד סביר היום מתמודד בצורה סבירה עם תכני HD, זה לפחות מה שאני מבין מקריאה לפני קניית מחשב כזה.)

אתה "מחזיר" את ההשקעה תוך שנה, ותוך 3 שנים אתה יכול כבר לקנות רמקולים + רסיבר ברמה סבירה לחלוטין.

הערך המוסף הכי חשוב, לפחות בשבילי, השליטה בתכנים שאני רואה ובתכנים של הילדים שלי.

היום אני עם עידן+ בלבד. חסר לי לראות סרטים כמו שצריך. בגלל זה אני קונה HTPC.

 

לדעתי האישית, אתה לא מחזיר שום השקעה, מעבר לקניה הראשונית של ציוד ומעבר להחלפה ושדרוג שלו כל כמה זמן, איפה בתחשיב השעות לשבת להתחיל לחפש סדרות, תרגומים, דונגלים, שמונגלים, מדובר בטירחה שסליחה שאני אומר אבל רק תימני יחשוב שהוא חוסך פה שקל.:wink:

 

 

בעניין התכנים יש מצב שאני מסכים איתך, רק שבשביל לשלוט בתכנים של הילדים (מאוד משנה באיזה גיל הם כי מעבר לגיל 10, אתה לא שולט בכלום) אתה שוב צריך לשבת, לחפש סדרות, לחפש תרגומים, "אבא, זה לא ירד טוב, פרק 5 לא עולה, פרק 6 התרגום לא מסונכרן", ראבאק, נהיית העורך הטכני והטכנאי הפקה של המשפחה.:shock:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

בערך באותו עניין - מישהו יכול לשפוך אור על הכדאיות למעבר מממיר מג'יק רגיל לפייבר-בוקס בהוט ? שווה/כדאי?

פורסם

אם אין ברירה - יס. וזה כמובן לא "בצדקתם", אלא "בפשעיהם" של הוט. (יש פסוק עם האנלוגיה הזאת בתנ"ך אגב)

 

אצלי בבית כבר שלוש שנים אין שירותי טלווזיה / טלפון. רק אינטרנט.

טלפון ? מיותר. עם החבילות של היום חבל לשלם על קו לבית. גם ככה אני לא מדבר יותר מידי (אשתי יותר, מן הסתם).

בקשר לטלוויזיה? הHTPC שלי עושה את עבודתו נאמנה. מחשב קטן, זול וקריר מבוסס על סוקט AM1 של AMD, שצורך כ25W . המחיר? לא בשמים בכלל.

 

בהמשך לדבריו של BAGIRA, אני לא "קמצן", אני באמת לא מוצא מה לראות מתוך עשרות (מאות?) הערוצים שמוצעים היום. הכל כל כך נגיש, ואפילו בקלות.

ניתן לצפות בעונות שלמות של סדרות, ולראות סרטים באיכות מעולה בקלות. להיפך, אני שמח על חופש הבחירה שלי, מאשר להיות כבול אל אחת החברות שמגבילות את האפשרויות לתכנים שלה עצמן.

 

לעניין העבודה על התכנים? אחת לשבוע לערך, אני יושב על המחשב, מקדיש כחצי שעה, מוסיף להורדה תכנים חדשים, ומסדר את הקיימים.

מה זה מסדר? כל קובץ במקום שלו (סרט? סדרה?), ומריץ אותו תחת BSPLAYER, יש תרגום? אחלה. אין תרגום? הוא הולך לתיקיה של הקבצים חסרי התרגום ואני מנסה את מזלי שוב בפעם הבאה. אין תרגום במשך הרבה זמן? מוריד גרסה אחרת אם חשוב לי לראות, ולחילופין מוחק על מנת לפנות מקום.

M-TECH E46

פורסם

איזה סרט אנשים עושים מהורדת כתוביות וטורנטים.

במקרה שלא הגדרתם אוטומטית שירדו הפרקים החדשים בסדרות... כל ההתעסקות היא 3 דקות. נכנסים לאחד מאתרי הכתוביות. מעתיקים את שם הכתובית לגוגל ועושים חיפוש. התוצאה הראשונה/ שנייה הן בדרך כלל אתרי טורנטים. נכנסים, לוחצים והפרק בדרך למטה.

זה הכול.

בצורה הזו גם אין בעיה של סנכרון כי מורידים את הכתובית שמתאימה לפרק ולא את הפרק ואחרי זה מחפשים לו כתובית.

 

לעניין השרשור, אין לי מושג. בחיים לא החזקתי ממיר של החברות הללו מכיוון שהמחיר החודשי תמורת התוכן (והפרסומות המאוד מעצבנות שחוזרות על עצמו) הוא פשוט מגוחך.

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

fiat x1/9

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160

פורסם (נערך)

אם אתה אוהב סדרות - לגמרי YES

אם אתה אוהב להוריד - תקנה סטרימר או HTPC ותוריד את כל הסדרות והסרטים שאתה רוצה מהאתר KICKASS בחינם, ותראה באיכות טובה בטלויזיה.

בהוט יש סרטים סבבה יחסית, הבעל דירה שלי נותן הוט כלול במחיר אז אני רואה את זה מדי פעם.

הבעיה היחידה שנתקלתי בה ללא הוט / יס וכדומה זה משחקי כדורגל וכו' שאני לא מוצא איפה לראות לפעמים

אבל מבחינת נוחות שירות וכו' YES עדיפה, מנסיון של שנים בבית ההורים

 

אגב אם מדברים על כתוביות - התוכנה BSPLAYER מורידה תרגום אוטומטי לסדרה שהורדת בעברית כמובן אם הגדרת את השפה שלך הראשית כעברית.

עובד מצויין

עריכה אחרונה על ידי liav12

Opel Adam S 2017

פורסם

מצטרף להמלצה לוותר על הוט ועל יס ולהוריד מהטורנטים בלבד.

 

אני מוריד סדרות שלמות בדרך כלל, או לפחות עונות שלמות.

אחרי הורדת הסדרה מסדרים את הכתוביות המתאימות.

זה דורש רבע שעה התעסקות עבור כמה עשרות שעות של תוכן. לא נורא.

 

הצפיה עצמה הכי נוחה ע"י סטרימר - יתרונות:

1. קורא את כל סוגי הפורמטים הקיימים

2. אין צורך לתחזק כמו מחשב PC (כל מיני עדכונים והתקנות וכו')

3. תפעול ע"י שלט רחוק נוח. אין צורך במקלדת/עכבר.

4. צורך הרבה פחות חשמל ממחשב PC (סדר גודל של 10W בפעולה ושברירי וואט במצב כבוי).

5. תופס הרבה פחות מקום בסלון והרבה יותר מתאים לסלון מבחינה אסתטית.

 

לי יש Xtreamer Sidewinder3 עם דיסק קשיח של מחשב נייד בתוכו. מחובר לרשת הביתית. (אצלי ב-Ethernet, יש אפשרות גם ל-WiFi)

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

הורדות מצוינות למי שלא רוצה לשלם להוט/יס אבל צורך את אותו חומר שהן משדרות גם ככה (סדרות אמריקאיות).

 

מה האופציות למצוא סרטים מהמזרח הרחוק, מזרח אירופה, סקנדינביה ודרום אמריקה עם כתוביות לעיברית?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

×
×
  • תוכן חדש...