Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4309 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי מיצובישי לנסר 2010 (1.8 תיבה צריפה) ורציתי לדעת אם יש משהו שהשתנה בין הגירסה שלי לגירסא של 2014 ששם לפי נתוני יצרן הצריכה נמוכה ביותר ממ150%.

אני לא תמים ויודע שנתוני יצרן זהו שקר אבל פי 1.5 פחות נראה לי מוגזם.

יוצא לי צריכה עירונית סביבות ה 12 ל 100 וצריכה בין עירונות מאוד תלוייה בנסיע אם אני נוסע אם CRUIZE CONTROL על 90-100 אז סביבות ה7( שזה מצויין) אבל איך שאני עולה על רף ה 110 הצרכיה יכולה להגיע גם ל 9.

אם מישהו מכיר איזה עדכון תוכנה או כל דרך אחרת אני מאוד אמשח

  • ספונסר פורום
פורסם

בתנאי אמת רכב לעולם לא יגיע לנתוני צריכת הדלק שמופיעים בקטלוג של היצרן. את הנתונים האלו מקבלים בבדיקת מעבדה עם בן אדם ששוקל בדיוק 80 קילוגרמים שנוסע במישור בלי מזגן ועם חלונות סגורים.

 

קח את הרכב למוסך שיבדוק שהכל בסדר מבחינת מנוע, בלמים ופליטת מזהמים. אם הכל בסדר אז אתה צריך ללמוד לנהוג יותר רגוע או פשוט להחליף רכב.

×
×
  • תוכן חדש...