Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7876 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
רכשתי לי ספוילר מזמן.

כעת חיברתי לו את הברגים לאחר שפיניתי להם מקום.

לחיבור הברגים השתמשתי באפוקסי ברזל, זה החומר שמתקשה וניתן לעבוד עמו כפלסטלינה.

 

צבע רכב עזר לי לצבוע את היצירה

והנה התוצאה לפני ההרכבה.

 

נותר לי לקדוח חורים ולהרכיב.

יצא יפה מאוד !

לא מוגזם מידי !

 

הצבע תואם את צבע הרכב ? או שהוא נראה "חדש" יותר מימנו ?

גם לי יש סיוויק שחורה, רעה, ושמורה בקנאות מטורפת.

פורסם
יצא יפה מאוד !

לא מוגזם מידי !

 

הצבע תואם את צבע הרכב ? או שהוא נראה "חדש" יותר מימנו ?

לפי התמונה זה נראה זהה

תתחד ידידי נראה בהחלט טוב

פורסם
זה לא נראה מתאים לפיאט שלך.

 

וזה שקצת גיחח בקשר לשאלה שלי, מה הקשר לשם משתמש שלו, הרי שמתי לב לכינוי, ואני יכול לרשום

kfir911 אז יש לי פורשה?!

 

לעומת זאת, אף בן אדם שפוי לא יקרא לעצמו DEAWOO RACER אם אין לו באמת אחת כזאת... :wink:

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

חן חן על התגובות החמות זה מעודד להתחיל את פרוייקט הכנפיים.

 

אנסה למצוא את הזמן להעלות תמונות באיכות.

 

היות והצבע שלי שמור מאוד ועם ווקס כל הזמן אז אין הבדלי צבע

אתמול אחרי ההרכבה עלה בדעתי שאני כלל לא חייב לשים ברגים כשאני שולף את הספוילר כיוון שהמיים יגיעו למרזב למטה.

אגב, אין כל סיבה שזה יצא טוב למרות שזו עבודה עצמית כי היא כללה ייעוץ עם מומחה, צביעה ע"י צבע וכו'.

החתימה הלכה לטייל ותיכף תשוב

×
×
  • תוכן חדש...