Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4320 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם זה לא דחוף אין תחליף בישראל לאיביי.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

כשאתה מחפש באיביי נניח ככה, רוב הסיכויים שלא תקבל זיוף

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

מנסיון - זה פחות קריטי (כבל חלופי לסמסונג) מאשר המקבילים לאייפון (במיוחד 5).

אם תמצא כבל של נוקיה (עם מחבר מיקרו USB שמתאים לסמסונג, ויש כאלו של נוקיה) - גם הוא מצויין ובאיכות טובה.

alfa 156 2.5.

פורסם
כשאתה מחפש באיביי נניח ככה, רוב הסיכויים שלא תקבל זיוף

הרגת אותי מצחוק :roll:.

 

צורת החיפוש הזו מובילה ישירות לכול הזיופים. המוכרים הסינים יודעים מה לרשום בתיאור המוצר.

איזה כייף לי :)

פורסם

חיפשתי בצורה הזאת בדיוק ועד היום לא קיבלתי אפילו לא זיוף אחד.

 

איביי מאוד מחמירים בתיאור של פריטים שהוא כתוב Genuine אך אינו כזה.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

במה שונה זיוף ממקורי?

 

אני מבין שה- Lightning cables של אפל קצת יותר מתוחכם כי כאלה הם אפל, אבל גם לזה הסינים מצאו פתרון.

אבל מה מיוחד בכבל USB-MICRO USB?

בברכה ירון

 

אני תמיד אומר שיש דבר אחד שמפריד ביני לבין גאונות: וזה אני:shock2:

פורסם

האיכות ועובי הגידים, מה שמאפשר בחלק טעינה בזרם מסוים ובאחרים טעינה בזרם הרבה יותר גבוה.

הכבל המקורי של ה-S4 מיועד לטעינה בזרם של עד 2A, כבל מיקרו USB סטנדרטי (בהנחה שעומד בתקן) מבטיח עד 0.5A

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
האיכות ועובי הגידים, מה שמאפשר בחלק טעינה בזרם מסוים ובאחרים טעינה בזרם הרבה יותר גבוה.

הכבל המקורי של ה-S4 מיועד לטעינה בזרם של עד 2A, כבל מיקרו USB סטנדרטי (בהנחה שעומד בתקן) מבטיח עד 0.5A

 

יש דרך לבדוק את היכולת של כבל שקיים ברשותי?

בברכה ירון

 

אני תמיד אומר שיש דבר אחד שמפריד ביני לבין גאונות: וזה אני:shock2:

פורסם

לפני כשבועיים קניתי 2מטענים מקוריים, כולל כבל בכל אחד, באיביי.

שניהם ביחד עלו לי 35 ש"ח.

מקוריים לחלוטין (לפחות לפי מה שנראה לי), עם הלוגו של סמסונג (בזיופים בדרך כלל הלוגו שונה אבל דומה מאוד), מטעינים נורא מהר (הטעין לי את הטלפון, גלקסי 4, מאחוז אחד של סוללה ל70 אחוז בקצת יותר משעה).

 

חשוב לקנות ממוכר עם רייטינג גבוה שהוא top rated seller. הסיכוי למטען מזויף במקרה כזה נמוך עד לא קיים.

במקרה שלי, דווקא לא נרתעתי מזה שהמוכר הוא לא טופ רייטד, ואפילו שכמות הביקורות עליו יחסית נמוכה (כ2800, 99% חיובי), איכשהו הוא היה נראה לי בסדר.

גם לא כזה דאגתי כי הוא כותב שהמוצר מקורי, ובמידה ומזמינים ומקבלים זיוף, איביי מכסה את עלות הרכישה כי מדובר בהונאה.

תעשה את השיקולים שלך. אני יכול להגיד לך שאני מבסוט.

 

זה המוכר שקניתי ממנו:

 

http://www.ebay.com/itm/Wholesale-Genuine-USB-Data-Sync-Cable-EU-Wall-Charger-FOR-Samsung-Galaxy-S4-S3-/121344080668?pt=US_Cell_Phone_PDA_Cables_Adapters&var=&hash=item1c40abbb1c

 

בהצלחה.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם

גם אני קניתי לפני כשנה מאיביי מטען לאס 4 שהמוכר רשם שהוא מקורי וכמובן שהמטען הטעין אחוז 1 ב40 דקות כשהמסך כבוי

שלחתי לו מייל שאני אדווח עליו לאיביי שמוכר זיופים במסווה של מקורי והוא החזיר לי את הכסף...אבל זה באסה

×
×
  • תוכן חדש...