Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4323 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
חיפשתי בצורה הזאת בדיוק ועד היום לא קיבלתי אפילו לא זיוף אחד.

 

איביי מאוד מחמירים בתיאור של פריטים שהוא כתוב Genuine אך אינו כזה.

הסינים מצליחים לעבוד עליהם בצורה מאוד פשוטה וגם שמים עליהם קצוץ. ללא הסינים באיביי כנראה אחוז הקניות היה יורד בצורה

דרמתיית לך הם מעלימים עין.

איזה כייף לי :)

פורסם

תשמע, קניתי המון כבלים באיביי, יש לי ברכב גם מפצל של שקע המצת ל2 שקעי USB, אחד מוציא 1A והשני מוציא 2.1A. גם נקנה באיביי כמובן.

מטעין את הטלפון יפה מאוד כשווייז מנווט, בלוטות' פועל ומחובר לאוזנייה, ומוזיקה מוזרמת דרך הAUX.

אמנם זה מטעין לאט יותר מבדרך כלל כי הטלפון פועל עם צרכני סוללה בזבזניים (אל תשכח שכאשר ווייז פועל גם המסך לא נכבה בכלל), אבל אני עדיין מסיים את הנסיעה עם יותר סוללה ממה שהתחלתי.

כאשר שום דבר לא פועל בטלפון, הוא מטעין יחסית מהר. יותר לרט מהמטען בבית, אבל עדיין יותא מהר מהמכשיר של חברה שלי שמחובר לכבל הUSB שמחובר לשקע ה1A במפצל. ההבדל מורגש.

 

למיטב ידיעתי, כבל USB זה כבל USB. אין הבדל בין אחד לשני. ההבדל מגיע מהמטען עצמו וההספק שהוא יודע להוציא.

שוב, זה למיטב ידיעתי, אבל הניסיון שלי די תומך במה שכתבתי.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם

טוב אז עשיתי השוואה בין 4 כבלים ובוודאות יש הבדל

ישנה אפליקציה לגלקסי שמראה מה זרם הטעינה

2 כבלים סתמיים שהיו לי בבית, ככל הנראה זיל הזול מאיביי הראו טעינה של 300 mah

לעומת זאת המקורי של הגלקסי והכבל של htc של אחותי הראו 1900.

 

שאלה נוספת, אני רואה שנמכרים באיביי ובעוד מקומות מטענים וכבלים שחורים, זה משהו ששווק בכלל על ידי סמסונג? כי ממי שאני מכיר שיש לו אס 4 כולל אותי אני מכיר רק מטען וכבל לבנים.

פורסם

ברור שיש מוצרים סיניים באיביי שנותנים עבודה כמעט כמו מוצר מקורי אבל אני טוען שרוב המוצרים זה זיוף של המקור.

 

Wholesale Genuine=מוכר מקורי/סיטונאי מקורי...מה זה השטויות האלה ?

איזה כייף לי :)

פורסם
הסינים מצליחים לעבוד עליהם בצורה מאוד פשוטה וגם שמים עליהם קצוץ. ללא הסינים באיביי כנראה אחוז הקניות היה יורד בצורה

דרמתיית לך הם מעלימים עין.

 

הם לא יסגרו למוכר את החשבון כל כך מהר, אבל הם יחזירו לך את הכסף ואתה תוכל להשאיר פידבק שלילי, שזה הכי גרוע למוכר.

 

שאלה נוספת, אני רואה שנמכרים באיביי ובעוד מקומות מטענים וכבלים שחורים, זה משהו ששווק בכלל על ידי סמסונג? כי ממי שאני מכיר שיש לו אס 4 כולל אותי אני מכיר רק מטען וכבל לבנים.

 

קיבלתי עם ה-S3 המקורי שלי מטען שחור, ובוודאות סמסונג מייצרים גם מטענים שחורים.

 

ברור שיש מוצרים סיניים באיביי שנותנים עבודה כמעט כמו מוצר מקורי אבל אני טוען שרוב המוצרים זה זיוף של המקור.

 

Wholesale Genuine=מוכר מקורי/סיטונאי מקורי...מה זה השטויות האלה ?

 

אם כתוב מקורי זה מהנסיון שלי תמיד מקורי.

 

והתרגום שלך לא נכון, המשפט המקורי עם פיסוק צריך להיות:

Wholesale, Genuine USB Data, Sync Cable & EU Wall Charger FOR Samsung Galaxy S4, S3

 

ובתרגום חופשי:

סיטונאי, כבל מידע, סנכרון ומטען אירופאי מקורי לסמסונג גלקסי S4 ו-S3

 

 

 

סיטונאי כי הוא מוכר גם בחבילות של 5 מטענים.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

אתה מתקן למוכר את ההודעה המקורית ? ההודעה כתובה ללא פיסוק לכן אני לא טועה.

 

כול מה שקיבלת מקורי לפי דעתי זה אבא ואמא של הזיופים.

 

תפרק מטען מקורי של אפל או סמסונג ותשווה למטען 'מקורי' תוצרת סין ואז תדע דבר או שתיים בנושא מטענים.

איזה כייף לי :)

פורסם

אף פעם אין בכותרות של מודעה פיסוק, אני לא מתקן לו את ההודעה אלא מפסק את זה בשבילך כדי שתבין למה התרגום שלך צולע.

 

נו באמת מרק, מה אתה חושב שיש בתוך מטען מקורי של סמסונג?

מה יש שם חוץ מממיר מתח ומחבר?

 

אני כמובן לא מדבר על המטענים של אפל, אין לי מושג מה קורה בתוכם

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

×
×
  • תוכן חדש...