Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4319 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
היי, תודה על האופציה של השם משתמש וסיסמא , עדיין הרבה יותר נוח להעלות לכאן מקסימום בכמה דפים .

 

עבודה מעולה , ראיתי גם שהתקנת באקליפס מצלמת רוורס ?

 

 

לא אחי ,יש שם כמה אלבומים-

דייטלניג פנימי לסקודה ראפיד.

מצלמת רוורס לטיוטה קורולה (הרכב שלי).

הווקס לרכב של אמא שלי.

וגם פרויקט פנים חוץ באקליפס.

פורסם
לא אחי ,יש שם כמה אלבומים-

דייטלניג פנימי לסקודה ראפיד.

מצלמת רוורס לטיוטה קורולה (הרכב שלי).

הווקס לרכב של אמא שלי.

וגם פרויקט פנים חוץ באקליפס.

 

הבנתי, אחלה פרוייקטים דרך אגב.

פורסם

במקום להמציא משתמש פקטיבי בפייסבוק למחוסרים, הייתי קורא בפורום איך להעלות תמונות בצורה מסודרת.

אני ממליץ לך לצלם את הרכב בשמש, מתחת לקורת גג לא רואים כלום.

.When a man opens a car-door for his wife, it's either a new car or a new wife

טבלאות השוואה לפולישים,פדים ועוד.

פורסם
במקום להמציא משתמש פקטיבי בפייסבוק למחוסרים, הייתי קורא בפורום איך להעלות תמונות בצורה מסודרת.

אני ממליץ לך לצלם את הרכב בשמש, מתחת לקורת גג לא רואים כלום.

אני יודע איך מעלים תמונות, מה לעשות שזה לוקח יותר מדי זמן, ואין לי את הזמן לבזבז להקטין 50 או לפתוח משתמש באתר ולהתחיל לעלות לאתרים לא אוהב את זה. זאת הדרך הנוחה בשבילי, וככה אני ימשיך!

אני ממש מצטער שקשה לך לפתוח את הפייסבוק ,נמאס כבר מהתגובות השליליות האלה,

עדיף שיהיה תמונות בפייסבוק מאשר עוד שרשור מפגר של קניתי רכב חדש מה לקנות כדי לשטוף.

לגבי תמונות בשמש בהמשך השבוע אני יתן מעבר נחמד עם ONR ירוק לניקוי, ויצלם ,ובנוסף יבדוק את יכולות הבידיניג שלו.

פורסם

זאת הפעם השניה או השלישית שאני מגיב בשרשור שלך בכלל, לא הבנתי מאיפה הגיעו כל התגובות השליליות שהכללת אותי בתוכן.

לך נמאס מתגובות שליליות ולי נמאס מעבירות על חוקי הפורום. או שתלמד לקבל ביקורת או שתגלוש בפורום ביה"ס.

.When a man opens a car-door for his wife, it's either a new car or a new wife

טבלאות השוואה לפולישים,פדים ועוד.

פורסם
זאת הפעם השניה או השלישית שאני מגיב בשרשור שלך בכלל, לא הבנתי מאיפה הגיעו כל התגובות השליליות שהכללת אותי בתוכן.

לך נמאס מתגובות שליליות ולי נמאס מעבירות על חוקי הפורום. או שתלמד לקבל ביקורת או שתגלוש בפורום ביה"ס.

זה לא ביקורת , זה סתם שטיות כי אתה מתעצל לפתוח את הפייסבוק, כל פעם יש אחד כמוך שמחליט לרשום את זה

! לא טוב לכם אל תסתכלו .

אני גולש ,ופותח פוסטים בדרך הזאת מצטער.

פורסם

היי אורן , נהנתי לראות את העבודה שלך , מה שדני התכוון להגיד שזה לא מקובל ורציני להעלות תמונות של עבודה שלך במשתמש פיקטיבי ולראות דרכו , תנסה להעלות תמונות לאתר , זה ממש פשוט .ואם תצטרך עזרה , תעדכן אותנו ונשמח לעזור יום טוב .

פורסם

דני צודק .

יותר נוח ומקצועי לקרוא "פרויקט " כשהכול כתוב מסודר עם תמונות .

תשקיע עוד 5-10 דקות ( אין לאן למהר ) להעלות את התמונות לאתר ייעודי .

 

אני משתמש כבר שנים באתר להעלאת תמונות :

http://s826.photobucket.com/

 

מומלץ בחום ^ .

×
×
  • תוכן חדש...