Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4319 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפני שישה חודשים בערך אמא שלי קנתה יונדאי I35 חדשה

מדי חודש +- אני דואג לה לניקוי פנימי וחיצוני עם הציוד המתאים והתנאים המתאימים ככה שאין סוורלים בכלל בשלב הזה, רק כמה שריטות קלילות ליד ידיות הפתיחה מציפורנים וכו..

האוטו חונה בחניה פרטיות סגורה באופן קבוע, והיום יצאתי לפנק אותה!

אז ככה-

התחלתי בשטיפה עם גרניק קשקר.

ריסוס סבון במיכל מקציף של קשקר בעזרת שמפו עם ווקס Meguiar's Ultimate 1.360L.

אח"כ מעבר עם מים, ובזמן שהרכב רטוב ריסוס ONR והתחלתי עבודה עם פלסטילנה סינית עבודה שנמשכה כשעה כולל ניקוי שמשות עם פלסטילנה ,ככל הנראה אמא שלי מרבה להחנות מתחת עצים והיה עודף גינגים.

אח"כ מעבר מהיר עם מים על הרכב ויבוש בעזרת המגבת הקוריאנית 1100GSM, שאין לי מה להגיד פשוט התאהבתי 4 דקות והרכב בלי טיפת מים:-D

לאחר הייבוש השתשמתי בפד סיני ופוליש גס מגס 101 והורדתי את השריטות בין הידיות.

ולסיום שכבה אחת של ווקס עם החומר הנבחר-ווקס נוזלי מנזרנה עם קרנובה CL קל לישום וקל להורדה לאחר שעה הורדתי את החומר ותוצאות מדהימות.

האוטו חלק ונוצץ

אח"כניקוי פלסטיקה חיצונית, ומגנזיום בקטנה, וגם פינקתי את אמא שלי בונטילים מניקל.

כמובן שאמא שלי ראתה את האוטו היא לא ראתה הבדל ,אבל אותי זה עשה מאושר8)

בהמשך השבוע יבצע גם אוטם FG400 של מנזרנה ואז נבדוק גם את יכולת הבידינג של החומרים.

ולמה שכולכם חיכיתם התמונות-

https://www.facebook.com/profile.php?id=100005541858876&sk=photos&collection_token=100005541858876%3A2305272732%3A69&set=a.267185913476135.1073741828.100005541858876&type=3&uploaded=65

 

https://www.facebook.com/profile.php?id=100005541858876&sk=photos&collection_token=100005541858876%3A2305272732%3A69&set=a.267185913476135.1073741828.100005541858876&type=3&uploaded=65

 

למי שאין פייסבוק זה השם משתמש והסיסמא-



שם משתמש-turituri00210@walla.com

סיסמא-turiri01@walla.com

פורסם

רוב הדברים כבר היה לי ,אבל מגבת קוראינית 30 (קניתי 2 השתמשתי ב1)

פלסטלינה סינית 100 גרם 11 שקל מאיבי (השתמשתי ב50)

וונטילים 7 שקל.

אוטם ,ווקס קרוב ל300 שקל ,250 שקל.

אבל סכ"ה כל הפרויקט הזה עם מחשבים לפי כמות אז פחות מ50 כולל מים הכל!

פורסם

"אמא צאי לראות את הרכב, עבדתי עליו 6 שעות! - אמא: מה?! לא עשית כלום זה אותו הדבר"

נפילה :(

 

עבודה יפה!

ממליץ לך לנסות את השמפו גולד של MG.

פורסם
"אמא צאי לראות את הרכב, עבדתי עליו 6 שעות! - אמא: מה?! לא עשית כלום זה אותו הדבר"

נפילה :(

 

עבודה יפה!

ממליץ לך לנסות את השמפו גולד של MG.

מה יותר טוב בו מאשר זה שהוא משתמש כבר עם התוספת ווקס ?

פורסם
מה יותר טוב בו מאשר זה שהוא משתמש כבר עם התוספת ווקס ?

 

מה שקנה אותך זה "תוספת הווקס?" גם ככה הוא מבצע ONR שמכיל ווקס ובסוף התהליך ווקס של ממש.

יש לי גם מהMG עם הווקס, לדעתי? הוא לא עושה מספיק קצף ולא מרגישים אותו על הרכב.

הגולד יותר טוב, או שהוא יותר מרוכז.

פורסם

הונטילים הזמנתי מאיבי , לגבי הסבון אני משתמש בדרך כלל במר פינק, אבל נגמר לי וזה הסבון החלופי.

וטעות שלי לגבי הfg אבל בכל מקרה הבנתם שאני מתכוון לאוטם .

ותודה לכולם על התגובות!

פורסם
בקשה בבקשה- להבא תשתדלו להעלות תמונות כרגיל לפורום - לא לכולם יש פייסבוק וזה סתם לא נוח .
!!!!!

 

רשמתי שם משתמש וסיסמא של סתם משתמש ,לאלה שאין ברשותם פייסבוק!

למי שאין פייסבוק זה השם משתמש והסיסמא-

שם משתמש-turituri00210@walla.com



סיסמא-turiri01@walla.com

ובשביל העלה כזאת, אני צריך להקטין 50 תמונות מה שאין לי זמן כל כך!

פורסם

היי, תודה על האופציה של השם משתמש וסיסמא , עדיין הרבה יותר נוח להעלות לכאן מקסימום בכמה דפים .

 

עבודה מעולה , ראיתי גם שהתקנת באקליפס מצלמת רוורס ?

×
×
  • תוכן חדש...